Targeta Sanitària?

Experiències i pors del moment més desitjat.

maraimar
Entrades: 3
Membre des de: dg. març 20, 2011 12:31 pm

Targeta Sanitària?

EntradaAutor: maraimar » dj. març 24, 2011 5:36 pm

Hola noies,
Sóc nova per aquí. Us llegeixo de fa temps, però fins ara que acabo de tenir una nena no m'he decidit a registrar-me i escriure. Tots els papers de l'INSS de la baixa els tinc arreglats, però... sabeu quins tràmits he de fer per inscriure la nena a l'INSS i que em donin la seva targeta sanitària (la blanca i blava del CatSalut)?
Me la demanen pel tema subvenció de la Generalitat, però no sé on he d'anar ni què he de fer. Algú em pot ajudar?
Gràcies per endavant!
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

Re: Targeta Sanitària?

EntradaAutor: Corda » dj. març 24, 2011 5:41 pm

Hola!

Has d'anar al CAP amb tots els papers de la nena: llibre de família, volant d'empadronament i allà t'ho tramitaran tot.

Que vagi be!! :ok:
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dj. març 24, 2011 6:09 pm

també necessites el paper de l'inss conforme ella és beneficiària dels teus drets de la SS.

a mi em va tardar 2 mesos a arribar la targeta...
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

EntradaAutor: Martineta26 » dj. març 24, 2011 9:00 pm

Abans d'anar al Cap primer ves a la seguretat social perquè l'has de posar a la teva targeta o la del teu home i llavors el paper que et donaran també l'has de portar perquè et demanin la targeta.
Has de portar la fotocòpia aquesta que et dic de la seguretat social, un full d'empadronament de la nena que això t'ho donen a l'ajuntament i una fotocòpia llibre família on surti ella.

De totes maneres si vas al teu cap i ho demanes segur que t'informen bé. A mi no em va trigar ni un mes arribar!
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: JOMAX » dv. març 25, 2011 9:00 am

hola!!
La targeta tardarà temps a arribar-te, però traquila perquè pots anar al metge sempore quye vulguis sense cap problema ;)
Imatge

Imatge
maraimar
Entrades: 3
Membre des de: dg. març 20, 2011 12:31 pm

EntradaAutor: maraimar » dg. març 27, 2011 6:54 pm

Gràcies a totes! Ja he anat a l'INSS i l'he posat com a beneficiària meva. Ara només em falta anar al CAP... buf, quina feinada! Tot això ja ho haurien de fer automàticament els de l'hospital!
Moltes gràcies a totes! :ok:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::