Ginecòlegs. En teniu referències?
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Ginecòlegs. En teniu referències?
Hola,
Estic molt enfadada amb la meva mútua però, per raons que ara no vénen al cas, és una mica complicat canviar-me'n ara. El cas és que la meva ginecòloga de tota la vida ja no m'entra per mútua. Feia 17 anys que hi anava i va atendre el meu primer embaràs i part de forma exquisida. Em va respectar en tot moment les meves decisions i vaig poder tirar endavant un part natural, amb molt poca intervenció mèdica. Vaig fer el procés de dilatació a casa i el vaig finalitzar a la clínica, amb la pilota. Vaig parir asseguda en una mena de tamboret, vam deixar bategar el cordó fins que el meu home el va tallar. No em va practicar episiotomia, i vaig aconseguir resistir sense l'epidural, ja que em vaig poder moure sempre amb llibertat, sense monitoritzacions constants.
Total, que ara que ja no la tinc per mútua estic una mica desconcertada, ja que sé que em costarà trobar un/a ginecòleg/a amb qui sintonitzar tan bé. Per un problema que he tingut he hagut d'anar a una altra i, en sondejar-la sobre el tema part natual...
I ara em tocarà fer peregrinació de ginecòlegs, a veure quin/a trobo que sigui de la meva manera de fer.
Per això, si em poguéssiu donar un cop de mà amb aquesta llista que us poso, us ho agrairia moltíssim!
Dr. Caral Pons, Jesús
Dr. Carceller Cendra, Carlos
Dr. Carreras Collado, Ramón
Dr. Di Mizio, Giovannacci, Walter
Dra. Mateo Pereda, Marta
Dr. Sagala Martín, Juan
Dr. Moreno
Dra. Pons
AG GINECOLECS, S.L.
Dr. Amat Tardiu, Luis
GINEX – INSTITUTO SALAMERO
BARAHONA C. GINE I MED. REPROD.
Dr. Barahona García, Manuel
Institut Guilera
Medical Ístar
Moltíssimes gràcies guapes!
Estic molt enfadada amb la meva mútua però, per raons que ara no vénen al cas, és una mica complicat canviar-me'n ara. El cas és que la meva ginecòloga de tota la vida ja no m'entra per mútua. Feia 17 anys que hi anava i va atendre el meu primer embaràs i part de forma exquisida. Em va respectar en tot moment les meves decisions i vaig poder tirar endavant un part natural, amb molt poca intervenció mèdica. Vaig fer el procés de dilatació a casa i el vaig finalitzar a la clínica, amb la pilota. Vaig parir asseguda en una mena de tamboret, vam deixar bategar el cordó fins que el meu home el va tallar. No em va practicar episiotomia, i vaig aconseguir resistir sense l'epidural, ja que em vaig poder moure sempre amb llibertat, sense monitoritzacions constants.
Total, que ara que ja no la tinc per mútua estic una mica desconcertada, ja que sé que em costarà trobar un/a ginecòleg/a amb qui sintonitzar tan bé. Per un problema que he tingut he hagut d'anar a una altra i, en sondejar-la sobre el tema part natual...
Per això, si em poguéssiu donar un cop de mà amb aquesta llista que us poso, us ho agrairia moltíssim!
Dr. Caral Pons, Jesús
Dr. Carceller Cendra, Carlos
Dr. Carreras Collado, Ramón
Dr. Di Mizio, Giovannacci, Walter
Dra. Mateo Pereda, Marta
Dr. Sagala Martín, Juan
Dr. Moreno
Dra. Pons
AG GINECOLECS, S.L.
Dr. Amat Tardiu, Luis
GINEX – INSTITUTO SALAMERO
BARAHONA C. GINE I MED. REPROD.
Dr. Barahona García, Manuel
Institut Guilera
Medical Ístar
Moltíssimes gràcies guapes!
Re: Ginecòlegs. En teniu referències?
Bon dia Tombarella...
jo hem visito a Ginex i la veritat que t'ho recomano 100%. Hem visito amb el Dc.Jaramillo, pero va agafar vacances 1 mes avanç de parir. Les ultimes visites les vaig fer amb el Dc.Cusnaider i un dia que tenia molta feina hem van derivar amb el Dc.Marti. Tots un 10 !
jo hem visito a Ginex i la veritat que t'ho recomano 100%. Hem visito amb el Dc.Jaramillo, pero va agafar vacances 1 mes avanç de parir. Les ultimes visites les vaig fer amb el Dc.Cusnaider i un dia que tenia molta feina hem van derivar amb el Dc.Marti. Tots un 10 !
Hola!!
Jo també vaig al Ginex, però com que sóc de Sant Quirze em visito a la consulta que hi tenen (ginex vallès) hem porta el Dr. Martí, també visita al Ginex del institut Salamero i estic molt contenta. No et tracten com si fossis un número, ho fan com persones i crec que amb cada persona hi tenen un tracte personalitzat. jo crec que si tu li dius lo del part natural t'ho respectarà i t'ajudarà.
Jo també vaig al Ginex, però com que sóc de Sant Quirze em visito a la consulta que hi tenen (ginex vallès) hem porta el Dr. Martí, també visita al Ginex del institut Salamero i estic molt contenta. No et tracten com si fossis un número, ho fan com persones i crec que amb cada persona hi tenen un tracte personalitzat. jo crec que si tu li dius lo del part natural t'ho respectarà i t'ajudarà.
Tombarella, jo també em visitava a Ginex, amb el Doctor Martí, i n'estic molt contenta, però em sembla que el que tu busques de part natural amb ells no ho trobaras, com a mínim amb el Martí. Però ja et dic, només em sembla, ehh!!
Hosti, quina ràbia, Tombarella!
I el nom de la meravella de ginecòloga que tenies no ens el podries dir? Que mai se sap, igual si m'entra per la mútua m'ho plantejo, que jo si tinc un segon embaràs vull un PVDC i el més natural possible.
I el nom de la meravella de ginecòloga que tenies no ens el podries dir? Que mai se sap, igual si m'entra per la mútua m'ho plantejo, que jo si tinc un segon embaràs vull un PVDC i el més natural possible.
- tombarella

Gràcies, noies!
Raqueleta, la meva era la Dra. Carme Guasch.
Sí, no només busco un ginecòleg que faci bé la seva feina, sinó que sigui capaç de respectar un part natural. Que no es llenci a trencar la bossa o em monitoritzi tota l'estona o que a la més mínima em vulgui fer una cessària.
Ara no estic ni embarassada, ni tan sols ho estem buscant, però quan arribi el dia m'agradaria tenir enllestida aquesta peregrinació.
Raqueleta, la meva era la Dra. Carme Guasch.
Sí, no només busco un ginecòleg que faci bé la seva feina, sinó que sigui capaç de respectar un part natural. Que no es llenci a trencar la bossa o em monitoritzi tota l'estona o que a la més mínima em vulgui fer una cessària.
Ara no estic ni embarassada, ni tan sols ho estem buscant, però quan arribi el dia m'agradaria tenir enllestida aquesta peregrinació.

Jo vaig al Institut Guilera, em porta el Dr. Capdevila, era el meu ginecoleg i després em va portar l'embarç, a les meves germanes i ara a una amiga.
A l'intitut guilera totes les infermeras son encantadores, jo estic molt contenta, jo no vaig volguer tampoc epidural ni res... em van respetar en tot moment, no em van deixar sola... ves i mira per preguntar...
A l'intitut guilera totes les infermeras son encantadores, jo estic molt contenta, jo no vaig volguer tampoc epidural ni res... em van respetar en tot moment, no em van deixar sola... ves i mira per preguntar...
tombarella ha escrit:Gràcies, noies!
Raqueleta, la meva era la Dra. Carme Guasch.![]()
Gràcies reina!
De totes formes, el ginecòleg no ho és tot, dependrà molt de l'hospital, perquè alguns tenen els seus protocols i costa que hi surtin. També fa molt la llevadora, ja que sovint el gine no arriba fins que la cosa ja està llesta, així que qui monitoritza o no tota l'estona és la llevadora.
Espero que tinguis sort!
- tombarella

Gràcies, Susaneta!
Raqueleta, sí, està clar que la clínica i la llevadora també són claus! Però amb la dra. Guasch vaig preparar un pla de part que vaig entregar a la clínica (Corachan) i em consta que te'l respecten més si saben qui és l'estil del ginecòleg o ginecòloga. En certa manera, no deixa de ser un tema de responsabilitats i si ja saben que un metge està disposat a respectar determinades maneres de fer, doncs no s'hi posen tan fortes com si el ginecòleg és dels més intervencionistes, per dir-ho d'alguna manera.
Raqueleta, sí, està clar que la clínica i la llevadora també són claus! Però amb la dra. Guasch vaig preparar un pla de part que vaig entregar a la clínica (Corachan) i em consta que te'l respecten més si saben qui és l'estil del ginecòleg o ginecòloga. En certa manera, no deixa de ser un tema de responsabilitats i si ja saben que un metge està disposat a respectar determinades maneres de fer, doncs no s'hi posen tan fortes com si el ginecòleg és dels més intervencionistes, per dir-ho d'alguna manera.
Ostres Tombarella, quina mutua tens? jo també vaig parir amb la Carme Guasch, em sorpren que deixi d'atendre per una mutua perque hi es a moltes.
I els de la llista son tots els que tens? Pots anar per SS? Avui dia hi ha forces opcions a la pública.
I els de la llista son tots els que tens? Pots anar per SS? Avui dia hi ha forces opcions a la pública.
- tombarella

Ayrs, sóc d'una mútua petitona que fins ara m'havia donat molt bon servei, però que des que va ser absorvida per una companyia gran, que les coses han anat a pitjor. Per la companyia gran sí que entra la Guasch, però m'hauria de canviar la tarificació i pagar bastant més. (prefereixo no donar els noms de le mútues, que em consta que segons com prenen "represàlies" contra els mutualistes... no seria el primer cop que passa...
)
Vaig parlar amb la infermera que, juntament amb la Carme, em va portar l'embaràs, i em va recomanar la Dra. Pons. Així que hi aniré, a veure què tal.
)Vaig parlar amb la infermera que, juntament amb la Carme, em va portar l'embaràs, i em va recomanar la Dra. Pons. Així que hi aniré, a veure què tal.
part respectat
Hola noies. A veure si em podeu ajudar amb les bistres experiencies. Estic buscant un segon embaràs i m,agradaria k fos el més respectuós posible. He llegit comentaris sobre varis ginecolegs. Marimer perez, Guillem Hernandez y carmen guasch. Finalment crec que em decanto Per aquesta ultima pero haig de canviar de mútua . Si em faig de asistencia aniria al hosp barcelona. Si en faig de sanitas al cima, i smb la resta a la corachan. Teniu referencies/ opinions d,on és possible que sigui més natural?
Hola mamasofia!
La meva gine tmb és la Carme Guasch i tindré a la peque a la Corachan, en el meu cas vaig per cesarea directa però sé que a la corachan tenen una sala de part natural amb jacuzzi, bola de pilates, pots moure't lliurament... (ara mateix no sé si es pot veure a la web...) No sé quin hospital serà millor la veritat, a mi m'han dit que entre hospital de barcelona i corachan millor corachan pel tema de nounats... Estic de 31+ 4 i d'aqui un parell de setmanes visitaré la clínica, si vols te'n faig 5 ct!
Una abraçada!
La meva gine tmb és la Carme Guasch i tindré a la peque a la Corachan, en el meu cas vaig per cesarea directa però sé que a la corachan tenen una sala de part natural amb jacuzzi, bola de pilates, pots moure't lliurament... (ara mateix no sé si es pot veure a la web...) No sé quin hospital serà millor la veritat, a mi m'han dit que entre hospital de barcelona i corachan millor corachan pel tema de nounats... Estic de 31+ 4 i d'aqui un parell de setmanes visitaré la clínica, si vols te'n faig 5 ct!
Una abraçada!
Jo amb el primer vaig parir a l'hospital de bcn amb la carme guasch i un 10 pels dos. L'hospital molt bé, les infermea i llevadora supermaques i la Carme superbé. Aquest cop no puc, sino repetiria segur!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |