Preus parking clíniques mentre estem ingresades
Preus parking clíniques mentre estem ingresades
Chicas,
Mañana me provocan el parto en la Corachan y pensando en el tema transporte, me suena haber visto carteles tipo: "importe máximo diario 25 €" o algo así...
¿Alguien sabe si cuando dejas el coche en un parking privado hay algún bono diario o algo similar?? Es que si no nos puede salir por un ojo de la cara... Ayer estuvimos 3h en la clínica y pagamos casi 12 euros...
Salu2
Mañana me provocan el parto en la Corachan y pensando en el tema transporte, me suena haber visto carteles tipo: "importe máximo diario 25 €" o algo así...
¿Alguien sabe si cuando dejas el coche en un parking privado hay algún bono diario o algo similar?? Es que si no nos puede salir por un ojo de la cara... Ayer estuvimos 3h en la clínica y pagamos casi 12 euros...
Salu2
DENÍS
Re: Preus parking clíniques mentre estem ingresades
El parquing de la Corachan és exageradament car. Quan hi he tingut els nens hi hem anat en taxi i el dia de marxar el meu marit ha dut el cotxe per recollir-nos.
Que vagi bé el part!
Que vagi bé el part!
Impresionant 25 euros diaris, crec que ni a l'aeroport val això!!!
Ja no recordava lo cara que pot ser BCN. La veritat lo millor es buscar una alternativa de trasport tal i com diu la Muntcat però també s'ha de mirar des d'on vens ja que un taxi també surt car.
Ja no recordava lo cara que pot ser BCN. La veritat lo millor es buscar una alternativa de trasport tal i com diu la Muntcat però també s'ha de mirar des d'on vens ja que un taxi també surt car.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Ara no recordo quant ens va costar la broma, però jo també vaig tenir la nena a la corachán i vam tenir el cotxe en el parking de fora, el que hi ha a la rotonda (entrada pel parc).
Més barato i crec que allà si que hi ha lo de tot el dia o algo així.
Surt més barat que al de la Corachán, t'ho asseguro. Nosaltres ho vam dir a tothom que ens venia a veure a la clínica.
Surt més barat que al de la Corachán, t'ho asseguro. Nosaltres ho vam dir a tothom que ens venia a veure a la clínica.
La Lia ja és tota una princesa!
petazetas ha escrit:Ara no recordo quant ens va costar la broma, però jo també vaig tenir la nena a la corachán i vam tenir el cotxe en el parking de fora, el que hi ha a la rotonda (entrada pel parc).
Hola,
No me había dado cuenta de que había otro parking alli. ¿Te refieres a la zona donde está el acceso a la clínica y la zona de ambulancias?? Si es así lo miraré pq acabo de llamar a la clínica y me han confirmado que no hay ningún bono y va por horas... madre mía que dineral!!!
Gracias!
DENÍS
jo tb vaig parir a la corachan i ja les llevadores a ls classes prepart ens van dir que anessim aquest parking que et diu la feeling, jo vaig anar amb taxi a la corachan pq estava a casa la meva mare, per estalviar el parking.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Em refereixo el que hi ha als jardins, mira en la web de la corachán també està marcat el parking. I crec recordar que és dels de BSM.
Et poso la imatge per que vegis quin és, son els que hi ha als Jardins de Joan vinyoli.
Em sembla que noslatres ho vam comentar i ens van aplicar una tarifa especial per que el cotxe no s'havia de moure en 2 o 3 dies per exemple.
Ara, tant barato com deies no.
tenen targetes horaries (http://www.bsmsa.cat/mobilitat/index.php/aparcaments-bsm/avantatges-i-descomptes/targetes-horaries) que no estan del tot malament:
100 hores - 193,90 € / 50 hores - 106,00 € / 25 hores - 55,70 €
Posem pel cas 3 dies de parking Corachán segons el preu que dius: 288€
3 dies de Parking al BSM (1 targeta de 50h+1 targeta de 25h): 161,70€
Hi ha una gran diferència no?
Et poso la imatge per que vegis quin és, son els que hi ha als Jardins de Joan vinyoli.
Em sembla que noslatres ho vam comentar i ens van aplicar una tarifa especial per que el cotxe no s'havia de moure en 2 o 3 dies per exemple.
Ara, tant barato com deies no.
tenen targetes horaries (http://www.bsmsa.cat/mobilitat/index.php/aparcaments-bsm/avantatges-i-descomptes/targetes-horaries) que no estan del tot malament:
100 hores - 193,90 € / 50 hores - 106,00 € / 25 hores - 55,70 €
Posem pel cas 3 dies de parking Corachán segons el preu que dius: 288€
3 dies de Parking al BSM (1 targeta de 50h+1 targeta de 25h): 161,70€
Hi ha una gran diferència no?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
La Lia ja és tota una princesa!
Jo tambe vaig tenir al nen a la Corachán;
hem vaig posar de part un divendres i vam anar directament al parking de la clínica, vam pagar 20 i pico euros fins a la nit, que vam treure el cotxe i el vam posar a zona blava que le cap de setmana no es paga !!!
Dilluns a primera hora del matí el vam tornar a ficar al parking i fins dimarts que vam marxar vam tornar a pagar els 20 pico euros.
hem vaig posar de part un divendres i vam anar directament al parking de la clínica, vam pagar 20 i pico euros fins a la nit, que vam treure el cotxe i el vam posar a zona blava que le cap de setmana no es paga !!!
Dilluns a primera hora del matí el vam tornar a ficar al parking i fins dimarts que vam marxar vam tornar a pagar els 20 pico euros.
Noies m'apunto això del parquing dels voltants!
En principi he d'anar allà a tenir la meva petita
i avui hem anat a veure com arribar-hi i hem flipat amb el preu que marca a fora del parquing! nomès marca el preu per minut i ens hem espantat
! Si hi ha màxim per dia, almenys ja no és tant! I si als voltants és més barat doncs encara millor!
Gràcies!!!!
En principi he d'anar allà a tenir la meva petita
i avui hem anat a veure com arribar-hi i hem flipat amb el preu que marca a fora del parquing! nomès marca el preu per minut i ens hem espantat
Gràcies!!!!
És una pasta. Nosaltres vam anr en cotxe a la clínica el dia de la cessaria, però quan tot va haver acabat, el meu ome va tornar el cotxe a casa i va retornar a la clínica en taxi.
I el dia de l'alta el mateix, però a la inversa. Tots els tràmits de papers els va fer en transport públic o taxi. En total, 100 euros (5 dies de clínica).
I el dia de l'alta el mateix, però a la inversa. Tots els tràmits de papers els va fer en transport públic o taxi. En total, 100 euros (5 dies de clínica).
Nosaltres vam entrar al parking de la C.Sagrada Familia un dijous cap a les 9:30 del matí, i ens quedavem ingresats fins diumenge...però divendres cap a les 19:00 la meva parella el va treure del parking x aparcarlo al carrer (cap de setmana no es oagava la zoba blava/verda). Total brometa parking x un dia i mig = 60 €!!! Sort que ens va enganxar el cap de setmana!!!!
Hola a todas, yo dentro de un par de semanas voy a tener a mi bebe en la Quiron de aqui Barcelona, los precios de los parquings de las clinicas son abusivos,
tendrian que tener algun descuento cuando se esta ingresada alla
Jo diría que el marit o un familiar us agafi el cotxe i el vagi a aparcar per carrers del darrera o voltants sense zones blaves ni verdes..com que el part no és "arribar i moldre" doncs hi ha temps...sinó l'altra opció que us porti a vosaltres i marits a l'hospital quan sigui el moment i us torni a casa el dia de l'alta!
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Hola i molt bona nit!!!!
Algú/alguna de vosaltres sap d'algun lloc proper a la Quirón de Barcelona per deixar el cotxe??? el pàrquing de la Quirón no és abisiu, és lo següent i millor buscar una altra opció. Nosaltres no vivim a BCN i ens fa falta el cotxe (i si hem de baixar d'urgències més).
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!
Algú/alguna de vosaltres sap d'algun lloc proper a la Quirón de Barcelona per deixar el cotxe??? el pàrquing de la Quirón no és abisiu, és lo següent i millor buscar una altra opció. Nosaltres no vivim a BCN i ens fa falta el cotxe (i si hem de baixar d'urgències més).
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!
Tim O'Teo

- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Al pk del Parc Taulí fan ofertes per cada x dies i surt molt millor de preu, depèn drls dies que agafis has de pagar en efectiu, et donen una tarja que et permet entrara i sortir tantes vegades com vulguis ;)
Nime ha escrit:Al pk del Parc Taulí fan ofertes per cada x dies i surt molt millor de preu, depèn drls dies que agafis has de pagar en efectiu, et donen una tarja que et permet entrara i sortir tantes vegades com vulguis ;)
OStres això està molt rebé, però crec que a la Quirón estan més pel negoci!!!!!!!!!!!!!!
Tim O'Teo

- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ay que m'he liat xDDD volia dir el pk del Pere Viegili que és el que hi ha al costat
Timoteo, al vespre segur q trobes aparcament aprop de la gasolinera. Nosaltres vam haver d'anar d'urgencies un parell de cops i vam poder aparcar-hi.Quan vaig donar a llum com q era agost vam poder aparcar tots els dies al carrer, pero sinó haguéssim aparcat al parking i després al vespre el meu marit hagués buscat aparcament fora.
Nime ha escrit:Ay que m'he liat xDDD volia dir el pk del Pere Viegili que és el que hi ha al costat
Jajaja, ara ja està millor la cosa, i aquí sí que podrem aparacar si no trobem res més pel carrer!!!
Moltes gràcies
Tim O'Teo

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |