Les vergonyes del part .....

Experiències i pors del moment més desitjat.

pimpam
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

Les vergonyes del part .....

EntradaAutor: pimpam » dc. maig 04, 2011 4:48 pm

Hola noies,

Ja sé que em direu que quant estàs al moment no hi penses, o que els metges ho veuen normal ..pero quant hi penso crec que em posso vermella i tot!!

Tema part = empenyer = fer-se caca o pipi....

Clar, ens aquells moments les teves parts baixes son es protagonistes...i voldria saber si us va passar .... ?-) o si et posses un "enema" d'aquells ja no has de patir? sempre penso que son moltes hores i alguna cosa ha de sortir...o un pet!!! ooohh quina vergonya deu meu!!!

Em tiro un pet en ple part i em moro!!! Us va passar tb????????

Perdoneu lo escatologic del tema jeje
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

Re: Les vergonyes del part .....

EntradaAutor: rampoina » dc. maig 04, 2011 4:54 pm

Molt bé per treure el tema!

Jo estava com tu!!!! no suportava ni pensar-hi!!!em feia vergonya tot fins i tot si no hagués tingut temps de depilar-me....

Et vull dir que segur que durant el part ni hi pensaràs però abans siiiiiii :ufs:

El meu cas; durant la nit i les contraccions anaven augmentant, anava cada dos per tres al WC suposo que les contraccions em varen fer buidar durant tota la nit, també em va sortir de mica en mica el tap mucós, per tant al part no em va sortir que jo sàpiga res de res.

sort :ok:
Ninetaa
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dc. maig 04, 2011 5:31 pm

Molt bó aquest post!! jo també tinc molta vergonya i es un tema del que no es sol parlar i la veritat, preocupa bastant..jejeje... i la depilació, tinc una amiga que se li va adelantar el part i anava sense depilar (just tenia hora aquella setmana per la esteticien) i diu que en el moment no es va enrecordar, pero despres del part va pensar joder i a sobre em toca el ginecóleg que estaba més bó de tots i jo amb aquestes pintes!! jajajajajajaja ja es mala pata, per un ginecòleg guapo que hi deu haver pel món i va i et veu el mindungui tot sense depilar jajajajaja
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
nonix1
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

EntradaAutor: nonix1 » dc. maig 04, 2011 5:35 pm

jaja, que bo Nineta, aixi no debia patir tant el dolor pel part, si estava pensant en la depilacio i el ginecoleg, el dolor no se li faria tan pesat :r)

doncs si, quina vergonya, que ens ho expliquin les que són mares i ja hi han passat....

suposo que al final els metges han vist de tot no? deu passar-li a més d'una "fer-s'ho a sobre", no l'hi passat només a una, digo yo!
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dc. maig 04, 2011 5:43 pm

que no dona, :-D :-D :-D durant el part ella estabe a lo suyo, pero despres quan va veure al metge (diu que en durant el part no li va veure ni la cara!) i va veure que no anaba depilada, tieeerrra tragameeee!!! el seu home al costat quan m'ho explicaba feia una cara!! jajajaja que bona que es! ;-)
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
nonix1

EntradaAutor: nonix1 » dc. maig 04, 2011 5:47 pm

jaja, m'imagino la cara del seu home.

Be noies, que aixo, jo també ho penso, sobretot lo de fer-se algo alli espenyent....lo d'anar depilada, mira, no em preocupa tant...pero el que deia, que suposo que a més d'una li haurà passat i tenen que estar acostumats no? crec q patirem més per altres coses al final que per aixo...
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. maig 04, 2011 5:59 pm

ufff...jo en aixo tambe en pensava.
Tema depilacio, a les ultimes setmanes cada vegada que em dutxava hem passava la gilete para no ir con pelos i estar siempre a punto.
El tema pipi i popo, quan vaig arribar a la clinica i hem van dir que pariria aquell dia i que hem quedava ingressada , hem van entrar les cagarrines del moment jajaja aixi que vaig demanar passar pel wc primer i despres cap problem. El tema pis, a mi de tant en tan la llevadora hem nava sondant i buidant.
Quan arriba el moment, en el que menys penses es en aquestes coses de veritat.
Sort!!
Imatge

Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. maig 04, 2011 6:02 pm

Tens raó quan dius que en aquell moment no hi penses... perquè és així, no estaràs pas al cas de si et fas un pet o et fas kk i qui t'estigui atentent al part tampoc t'ho dirà. Ells van per feina i no seràs ni la primera dona ni la última que es faci kk de tant empènyer.

Durant la dilatació em van preguntar quan havia sigut l'últim cop que havia fet kk, però no em van donar ni enema ni res i segur que va sortir alguna cosa.

Molta sort. :ok:
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. maig 04, 2011 6:26 pm

Tema depilació, 1 setmana i mitja abans vaig anar a depilar, per estar a punt.

Tema kk, doncs jo a la nit vaig tenir fisura de bossa, però ni contraccions ni res. Al matí, abans de marxar de casa cap a l'hospital a veure què em deien, vaig anar de ventre, molt. El problema és que com que no em posava de part, em van deixar tornar a casa, i vaig dinar. I després, a les 11 de la nit, quan paria sí que va sortir una mica!
Jo li deia a la meva germana (és infermera) i si em passa això, i ella deia que tranquila, que la kk és lo de menos de lo que surt, entre la sang, la placenta... i la veritat, en el moment, amb les apretades finals, la llevadora ni tant sols hi va donar importància. En el moment vaig pensar, ostres!!! Però al cap de menys de 5 min tenia en Pau en braços, i no vaig veure res més!

En aquest post se'n va parlar: viewtopic.php?f=12&t=15921
Imatge
Imatge
pillina456
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 6:12 pm

EntradaAutor: pillina456 » dc. maig 04, 2011 6:53 pm

Jo, com deia una altra forera, els últims dies em passava la "gilette" cada cop que em ficaba al la dutxa.I com que va ser a l´estiu doncs casi cada dia.
Pero en el moment del part, quan em van pasar al paritori, jo pensaba que em possarien una "lavativa" i no ho va fer ningú.
Clar Jo, amb els nervis, ni em vaig enrecordar de fer pipi ni popo avans de sortir de casa, así que ja us ho podeu imaginar....em vaig fer a sobre de tot i no se que em va fer més vergonya si que ho veis la llevadora o el meu home que no es vaperdre detall. ?-)
emanens
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dc. maig 04, 2011 7:07 pm

A mi em passava igual! Només de pensar que em podia passar em pujaven tots els colors, però el dia del part...miracle! Em van passar totes les vergonyes, només recordo que havia de empenyer mooolt i mooolt i segur que debia sortir de tot, de fet una imatge que tinc és de un moment veure la que m'atenia al part amb una gibralleta i una esponja netejant-me els baixos!Però no sé si netejava sang o altres coses..i la veritat tant és, tampoc li vaig demanar al meu marit si va sortir alguna cosa dels baixos,,,ell em va dir que estava tot brut de sang etc o sigui que ni idea. I tampoc patiu per si ho notareu o no, perque si us posen epidural no notareu res. Els de l'hospital estan farts de veure'ns del tot jajaj i que segu surt de tot o sigui que no us amoineu pas, us entenc perque a mi abans del part em passava igual quan hi pensava.

Em va fer gràcia a l'altre post (que t'han passat l'enllaç), la dita de la llevadora de l'Ayris: "después de la caquita, sale la cabecita" :-D :-D , tot i que al moment del part no la vaig recordar, la dita té raó!!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dc. maig 04, 2011 7:15 pm

al part s'hi ha d'anar concentrada en el fill que esteu a punt de parir, la resta l'heu de veure com a cosa sense importància, l'equip mèdic que us atengui segur que no espera una dona megadepilada, maquillada, amb olor a perfum, amb els cabells ben posats, sense suar o sense tenir flatulències!! ;-)
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. maig 04, 2011 8:05 pm

juliet ha escrit:al part s'hi ha d'anar concentrada en el fill que esteu a punt de parir, la resta l'heu de veure com a cosa sense importància, l'equip mèdic que us atengui segur que no espera una dona megadepilada, maquillada, amb olor a perfum, amb els cabells ben posats, sense suar o sense tenir flatulències!! ;-)

:ok: :ok: :ok:
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

EntradaAutor: ninoia » dc. maig 04, 2011 8:16 pm

Hola noies!!
Jo abans de parir estava igual que vosaltres! la veritat és que no us hi heu d'amoïnar massa perquè ells estan acostumats a veure-ho i si que fa vergonya pensar-ho, però en aquell moment amb l'esforç que està fent el nostre cos és normal que passi, tot i que no passa a tothom!!
és més, en el moment que has d'apretar per ajudar a sortir la criatura tens la sensació de tenir ganes de fer caca! però unes ganes que no pots aguantar!! jo recordo que la llevadora i la gine em deien: tens ganes d'apretar? i jo: siiiii, però no puc perquè si ho faig em faré cacaaaa!! i elles: no maca no, tu apreta! i jo: és que em faré cacaaaaaa!! i elles: doncs fes caca!! (imagineu-vos la situació, un quadro! :-D m'ho deien animant-me i en realitat no era caca, tal com heu dit alguna (ara no recordo el nom) era el caparró de la meva filla que volia sortir! però esclar tan la ginecòloga com el meu home eren allà davant i jo en el moment no (ja tenia prou feina!), però quan ja havia parit recordo que vaig pensar: amb lo que ha arribat a veure el meu home ara, ja tornarà a tenir ganes de tornar a estar amb mi? i la veritat és que sí! :love: )
Així doncs a mi no em va sortir caca i tampoc m'havien posat cap enema abans però ja havia anat al lavabo durant tota la tarda! (vaig parir a la nit).
i del tema depilar... l'última setmana jo també em depilava cada matí quan em dutxava!! no fos cas!!! :r)
BertaPuntí
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 15, 2011 8:15 pm

EntradaAutor: BertaPuntí » dc. maig 04, 2011 9:27 pm

Ostres veig que no vaig ser la única! Je Je! Doncs a mi em va passar una altre tipus de vergonya... durant tota la tarda prèvia no parava d'anar al lavabo a fer kk . I jo tonta ho vaig trobar normal, em feia mal els baixos i jo ho atribuia a que m'havien fet un tacte just al matí....

quan estava sola a la tarda a casa em va venir gana i em va venir de gust una llet amb Nesquik, tal que mentre al vespre feina el partit de la selecció Espanyola-Portugal em van començar les contraccions i jo vinga a mirar el partit per distreure'm ( i això que no m'agrada el futbol).Arribem al hospital i la meva cunyada és infermera i em feia com de doula... total que durant el part ni KK ni pipi( em van sondar) ............ només feia que vomitar la llet amb Nesquik i amb la mala sort que un cop no vaig arribar a temps... i li vaig vomitar a sobre de la meva cunyada ( que per l'edat podria ser la meva mare!!!!) Ja sé que pensareu que us una tonteria però no he tornat a veure llet + Nesquik.... sempre havia pensat que m'ho faria tot a sobre i va , i vomito!!
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. maig 04, 2011 9:29 pm

Hola noies!
Jo vaig ser de les que va participar al post que us ha posat la Edae...JEJEJE!!!estava "cagada" de por de que em fes caca a sobre, però tal i com em deien totes, en el moment ni tan sols hi vaig pensar...
També dir-vos que moltes noies, abans de parir ens entra moltissimes ganes d'anar de ventre i "buidem" a casa..és involuntari...pe`ro és jun dels signes anteriors al momnet de posar-se de part :ok:

Estigueu tranquiles!
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. maig 04, 2011 9:36 pm

La meva filla va néixer amb 23+5 setmanes de gestació i, com comprendreu, jo vaig parir "con faldas y a lo loco", sense depilar, sense canastreta, i sense res de res. El cos és savi i generalment buida per si sol abans del part, així que no patiu.
I diria que els ginecòlegs passen bastant dels pèls... M'ha fet gràcia això de l'amiga de la Ninetaa perquè, amb pèls o sense, el part és una situació ben poc eròtica i la cara que fas quan empenys no té res de seductora, així que allibereu-vos :-D :-D
nonix1

EntradaAutor: nonix1 » dj. maig 05, 2011 8:16 am

Doncs teniu raó, al menys ja no patirem tant si veiem que a altres us ha passat i no passa res, no s'acaba el món per fer-se kk, o vomitar o el que sigui.....a més........no estarem en un hospital? alli estan acostumats a tot.

L'important es que el petitó surti bé, i ja està, si surten més coses, doncs ja ens ajudaran a netejar-nos i suposo que no hem de tenir tanta vergonya que passa més sovint del que ens pensavem
pimpam
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dj. maig 05, 2011 9:05 am

Si que es cert que comparat amb el que estas fent , que es portar al teu fill al mon es una tontada ...pero clar les vergonyes i son..i el que heu dit de "i el meu home vold´`a estar amb mi depsres de tot el que ha vist" tb ho penso..pero en aquest cas estic tan segura de que estarà tant nerviós que si veu alguna cosa ni ho recordarà jejeje

El tema anar depilat...home si ho pots coordinar millor que millor, pero no em preocupa tant perque a les "males" una sempre es pot passar la Gilette en un segon...que potser no es lo ideal pero bueno...jejej molt bo lo de l'amiga de la ninetaa jeje

Es curiós aixó que dieu que el cos buida a casa abans d possar-se de part....llavors ja fan possar el enema???
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dj. maig 05, 2011 9:18 am

Elidé ha escrit: amb pèls o sense, el part és una situació ben poc eròtica i la cara que fas quan empenys no té res de seductora, així que allibereu-vos :-D :-D

>.-<: >.-<:

Jo no m'imagino al gine dient: avui he atès el part d'una dona molt maca, estava ben sexy quan empenyia, m'he sentit atret per ella però quan he vist que estava sense depil·lar...
:r)

Al meu part vaig cagar molt, però és lo que té parir amb gent de confiança (marit i dues amigues, que a la llevadora li tinc prou confi com per considerar-la com a tal), que no suposa cap problema. I no ser massa pudorosa també ajuda, jeje. Vaja, que si estic parint i he de cagar, cago!!

Fa poc parlava amb una amiga que està de 7 mesos, em comentava que al primer part es va fer caca i el seu marit es va sorprendre, però que ella tot i que no ho havia pensat mai, va pensar que seria normal, tant empènyer. Jo només li vaig dir que sí, que era normal.

L'enema està desaconsellat per l'OMS, perque no té cap efecte sobre les probabilitats d'infecció, ja que pot sortir aigüeta tacada de caca, i aquesta és més difícil de netejar que un "zurullo" que el treuen i prou.

Diria que em sap greu ser tan escatológica, però en un post que va de fer caca... jejeje
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::