Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

Experiències i pors del moment més desitjat.

ElisaDP
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 09, 2021 11:27 am

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: ElisaDP » dc. juny 09, 2021 11:41 am

A mi em toca parir el Novembre, vaig amb el doctor Santi Bosch i de moment estic molt contenta ja que és un ginecòleg que creu que la cesàrea és la ultimíssima opció i està present durant les hores que faci falta mentre un part vaginal sigui factible encara que llarg. Encara no tinc cap experiència ja que sòc primerenca però tinc una coneguda que va parir amb ell a la Bofill fa 3 mesos i n’està encantada. Va ser un part induit però es can esperar fins les 42 setmanes, tambè va ser molt llarg de unes 17 hores però vaginal i el ginecoleg no es va moure de la clínica en cap moment.

Tambè m’agradaria saber alguna experiència més a la Bofill. Gracies!
albac
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 17, 2022 3:08 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: albac » dj. feb. 17, 2022 3:09 pm

Crisstina ha escrit:Hola!!! Alguna te experiencia amb el Doctor Emmanuel Lugo o Martin Yuste?
No se quin ginecoleg triar...

Gracies!!!


hola!! es tard ho sé, a mi em porta el doctor Lugo i estic molt contenta! com et va anar a tu?
DaviddelasherasMuñoz
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 11:16 pm

Re: Algú ha parit a la Clínica Bofill de Girona??

EntradaAutor: DaviddelasherasMuñoz » dc. gen. 25, 2023 11:34 pm

Hola a tothom,
És la nostra tercera cesàrea.... el primer el van tenir a la clínica Girona i els dos següent a la clínica Bofill.... La meva opinió es rotunda després d'haver visitat la part de neonats de la CLINICA a Girona, ja que quatre mesos abans del últim part que vam tenir el 28 de desembre del 2022 a la clínica Bofill, per un quiste que li va sortir la meva dona al cul. Vam provocar que al octubre estiguèssim a la maternitat de clinica GIRONA.
Sí, a la clínica Girona tenen les habitacions més àmplies de tota la ciutat. Però l'edifici és tant gran i no han agafat suficient treballadors, que acaba sent deshumanitzant. A més a dintre de l'hospital gairebé no hi ha cobertura i has de pagar per tenir wifi i televisió.
Us recomano la clinica bofill, més contacte humà, wifi gratis i tele gratis... Potser l'habitació no és tant gran, però ara mateix és per mi el millor lloc per tenir el part.
Atentament,
David de las Heras

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::