Ditxoses morenes
Ditxoses morenes
Obro aquest post per reivindicar que en
i en el part afloren i que és un tema que no es comenta entre les amigues i tal.
Jo no ho sabia. Bé, sí perquè ho havia llegit a la súper bíblia de l'embaràs.
O sigui que durant
em vaig súper cuidar. Anava cada dia de ventre, cuidava la higiene, menjava fibra. I de conya.
Però va i al part... mentre el gine em cosia em va informar que d'apretar m'havia sortit una petita morena.
Doncs aquesta "petita" encara i és i se m'ha multiplicat i engrandit.
Avui ja no he pres antiinflamatoris ni el paracetamol (m'ho va receptar el metge durant aks ultims 4 dies pq vaig tenir un atac hododós, hodible!) i de moment vaig bé. Se nota, se siente, però és acceptable la molèstia.
sort que m'ho agafo bé però...
Bé, us dic què faig per paliar la situació:
1. Crema anithemorroidal que em va dir la llevadora.
2. Menjar molta fibra
3. Banys de darrera (al bidet) calents. Lo més calent que pugui suportar.
Per iniciativa de ma mare, que posseeix un llibre com el de Petete però de plantes medicinals, als banys de culet, m'hi afegeixo un raig d'aigua de hammamelis (es troba en herboristeries) o infusió de les boles del xiprer (feta per ma mare del xiprer de casa), que són molt astringents.
I vinga, aguantant.
MORIN LES MORENES!
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Una altra cosa que va bé i que és millor que feu vosaltres és reduir-les. Les morenes fan mal i s'inflamen perquè l'esfinter de l'annus no deixa circular bé la sang, entre d'altres coses. Quan us poseu la crema antihemorroidal, al final us poseu una mica en un dit i intenteu ficar les morenes endins perquè es redueixin. Potser tornen a sortir però si ho feu cada vegada que aneu al WC acaben per no sortir.
http://usuarios.lycos.es/donaimare
http://usuarios.lycos.es/donaimare
Remei de l'àvia
Hola
una amiga que feia temps que tenia una morena i que no sabia com enviar-la a passeig em va dir que si durant l'embaràs em passa i no ho soluciono de cap manera que provi el següent. No rigueu, eh? quan ja no tens cap més remei suposo que proves el que faci falta... per provar....
-Una rodanxeta de tomaca amb un rajolí d'oli.. posada (no endins, sinó en contacte), per la zona on hi ha la morena, i deixar-li una bona estona amb una compresa o algo i asseure-s'hi a sobre.
Ja sé que sona molt Chumari però després de provar-ho tot va ser l'única cosa que li va funcionar i en 4 dies ja no la tenia. Segurament hi van ajudar els tractaments previs que s'havia fet i això va acabar d'eliminar-la, però ahi està.. per si algú està desesperat que no sigui...
una amiga que feia temps que tenia una morena i que no sabia com enviar-la a passeig em va dir que si durant l'embaràs em passa i no ho soluciono de cap manera que provi el següent. No rigueu, eh? quan ja no tens cap més remei suposo que proves el que faci falta... per provar....
-Una rodanxeta de tomaca amb un rajolí d'oli.. posada (no endins, sinó en contacte), per la zona on hi ha la morena, i deixar-li una bona estona amb una compresa o algo i asseure-s'hi a sobre.
Ja sé que sona molt Chumari però després de provar-ho tot va ser l'única cosa que li va funcionar i en 4 dies ja no la tenia. Segurament hi van ajudar els tractaments previs que s'havia fet i això va acabar d'eliminar-la, però ahi està.. per si algú està desesperat que no sigui...
Hem alletat 19 mesos!
Re: Ditxoses morenes
Ostres Liula doncs és per provar-ho,... pq de ser-hi ja hi són, i si amb això poden marxar,...
Abans d'embarassar-me ja en tenia una, i després del part no vegis la flor que em va quedar, ara fa 7 mesos i mig i encara ho pateixo, així que ho provaré...
Abans d'embarassar-me ja en tenia una, i després del part no vegis la flor que em va quedar, ara fa 7 mesos i mig i encara ho pateixo, així que ho provaré...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |