Part del segon fill, com us organitceu amb el fill gran?
Part del segon fill, com us organitceu amb el fill gran?
Hola marones!!! Doncs aixo, estic embarassada del meu segon fill, encara queda molt pel Part, pero m'agradaria si voleu compartir experiencies de com ho vau fer amb el primer fill en el moment de posar-t'he de Part? Jo hem el primer vaig sortir CAP a l'hospital a les 2 del mati!!! I durant els diés que este ingressades, com ho vau fer? A lo millor us sembla una mica tonto que pensi en aixo, pero hem preocupa com organizar-m'he per fer- li lo millor posible al gran!!!! Gracies guapes!!!! 

Re: Part del segon fill, com us organitceu amb el fill gran?
Buenas guapa y ENHORABUENA por tu embarazo
No me parece nada tonto, pensar lo que se te pasa por la cabeza, las mamis somos asi desde el principio todo lo queremos tener organizado
Yo personalmente pedi ayuda a la familia, con la segunda hacia unos dias que estaba ingresada por reposo y aunque el parto fue por la mañana y el niño estaba en el cole, los dias anteriores y posteriores hasta volver a casa, estubo durmiendo en cada de mi abuela.
Luego con el tercero, mas o menos lo mismo, aunque los niños estaban en casa conmigo, el gine me habia avisado que en cualquier momento se podia presentar, por lo que mi hermana y mi prima, se ofrecieron a venir a casa en el momento que fuera, a la hora que fuera, en este caso fue a las 9 de la noche, pero no nacio hasta las 9 de la mañana asi que se quedaron en casa con ellos toda la noche. Y luego los dias en el hospital, mi madre se fue por la noche a casa con ellos, mas que nada porque alli tienen todas sus cosas y consideramos que con dos, era mejor trasladarse ella, que los niños. Mi marido se quedaba por la noche conmigo y a las 7:30/8 se iba para casa, para prepararlos y llevarlos al cole, luego se venia con mi madre al hospital, hasta las 5 que se volvia a ir para recojerlos, les daba de cenat y los acostaba entonces se volvia a venir.
Se que en esos momentos no te apetece estar sola, pero yo estaba bien y siempre habia un familiar que otro, asi que por que los niños notaran el minimo movimiento posible, fue el papi, el que se canso de dar viajes para arriba y para abajo jajaj
No me parece nada tonto, pensar lo que se te pasa por la cabeza, las mamis somos asi desde el principio todo lo queremos tener organizado
Yo personalmente pedi ayuda a la familia, con la segunda hacia unos dias que estaba ingresada por reposo y aunque el parto fue por la mañana y el niño estaba en el cole, los dias anteriores y posteriores hasta volver a casa, estubo durmiendo en cada de mi abuela.
Luego con el tercero, mas o menos lo mismo, aunque los niños estaban en casa conmigo, el gine me habia avisado que en cualquier momento se podia presentar, por lo que mi hermana y mi prima, se ofrecieron a venir a casa en el momento que fuera, a la hora que fuera, en este caso fue a las 9 de la noche, pero no nacio hasta las 9 de la mañana asi que se quedaron en casa con ellos toda la noche. Y luego los dias en el hospital, mi madre se fue por la noche a casa con ellos, mas que nada porque alli tienen todas sus cosas y consideramos que con dos, era mejor trasladarse ella, que los niños. Mi marido se quedaba por la noche conmigo y a las 7:30/8 se iba para casa, para prepararlos y llevarlos al cole, luego se venia con mi madre al hospital, hasta las 5 que se volvia a ir para recojerlos, les daba de cenat y los acostaba entonces se volvia a venir.
Se que en esos momentos no te apetece estar sola, pero yo estaba bien y siempre habia un familiar que otro, asi que por que los niños notaran el minimo movimiento posible, fue el papi, el que se canso de dar viajes para arriba y para abajo jajaj
Hola Sandy,
Jo vaig començar a tenir contraccions a les 5 del matí però no vam anar a l'hospital fins a la una del migdia. A les nou del matí el meu home va anar a portar el gran a l'escola i vam avisar als avis de que l'anessin a recollir a les 3.
Jo vaig parir al clínic de BCN i em vaig acollir al programa part a l'hospital, llevadora a casa. Vaig parir a les 16:30 i a les 23:00 del mateix dia ja era a casa meva amb el meu home i el meu fill.
El meu fill gran va passar la nit a casa als avis i l'endemà al matí el van portar a casa i vam seguir més o menys amb tota la normalitat del món.
Jo vaig començar a tenir contraccions a les 5 del matí però no vam anar a l'hospital fins a la una del migdia. A les nou del matí el meu home va anar a portar el gran a l'escola i vam avisar als avis de que l'anessin a recollir a les 3.
Jo vaig parir al clínic de BCN i em vaig acollir al programa part a l'hospital, llevadora a casa. Vaig parir a les 16:30 i a les 23:00 del mateix dia ja era a casa meva amb el meu home i el meu fill.
El meu fill gran va passar la nit a casa als avis i l'endemà al matí el van portar a casa i vam seguir més o menys amb tota la normalitat del món.
Jo estic amb el mateix tema, però a mi ja em queda poquet...un mes.
En principi comptem amb els avis que estan a l'espera en qualsevol moment perquè no treballen. L'únic tema que em preocupa una mica és que el meu fill (que ara té 3 anys) no ha dormit mai fora de casa sense nosaltres i no sé com reaccionarà...hi ha qui diu que val la pena que el deixi abans per provar però jo no ho tinc clar...si no ens fa falta...
En principi comptem amb els avis que estan a l'espera en qualsevol moment perquè no treballen. L'únic tema que em preocupa una mica és que el meu fill (que ara té 3 anys) no ha dormit mai fora de casa sense nosaltres i no sé com reaccionarà...hi ha qui diu que val la pena que el deixi abans per provar però jo no ho tinc clar...si no ens fa falta...
nosaltres van anar a l'hospital plegats... quan les contraccions eren molt seguides, vaig avisar a la meva mare que anàvem al hospital. volia part natural, aixi k anava entrant em miraven i sortia amb els nens. varem avisar a la meva mare i va venir per si en un moment ja no pogués sortir... (varem porta una motxilla amb colors, patates, joguines...) vaig estar amb ells fins que finalment ja ni podia ni aguantar-me un segon de peu, (sen varen anar ja a la habitació) després vaig trencar aigües i re de re... finalment cesarià. enseguida estàvem a la habitació i els seus germans varen ser els primers en donar-li la benvinguda al petit.
va néixer a les 17h,per la nit el seu pare va marxar amb ells a casa perquè no els efectes gaire, i després venien a lla, portaven el portàtil amb pelis i ells la mar de contents, tothom k venia els ensenyaven el germanet varem demanar l'alta voluntària, però no podia ser pk el nen estava amb control 48h per néixer molt gran (4,200kg amb, 38 setmanes) i li anaven fer punxades per mirar el sucre, 2 nits varem passar i cap a casa tots plegats.
L'únic que canviaria seria la cesarià per un part natural jijiji
va néixer a les 17h,per la nit el seu pare va marxar amb ells a casa perquè no els efectes gaire, i després venien a lla, portaven el portàtil amb pelis i ells la mar de contents, tothom k venia els ensenyaven el germanet varem demanar l'alta voluntària, però no podia ser pk el nen estava amb control 48h per néixer molt gran (4,200kg amb, 38 setmanes) i li anaven fer punxades per mirar el sucre, 2 nits varem passar i cap a casa tots plegats.
L'únic que canviaria seria la cesarià per un part natural jijiji
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Nosaltres comptàvem amb que el meu cunyat vingués a quedar-se amb el nen si era tarda/nit, la meva germana si era matí, però al final me'l van haver d'induir, pel que el vam portar a l'escola tranquil·lament i després vam anar cap a la clínica. La nena va néixer a les 19:50h, així que aquell dia el va anar a buscar a l'escola el meu cunyat. El papi es va quedar fins que va venir la meva germana a passar la nit amb mi, aleshores ell va anar a casa a dormir i el dia següent a portar el nen a l'escola. Després venia a estar amb mi i per la tarda l'anava a recollir i es quedava amb ell fins al dia següent que el deixava altre cop a l'escola. Excepte la primera nit, les altres les vaig passar sola.No el vam voler deixar amb ningú per a que no sentís que els dos papis estaven més pendents de la germaneta.
Cada tarda el papi li preguntava si volia venir a veure la mami i ell deia que no, així que seguien la seva rutina de sempre d'anar al parc per la tarda abans d'anar a casa. El dia que vam tornar a casa amb la nena estava super content i excitat. A tothom li explicava que era la seva germaneta
Vam veure que haviem fet bé de no trencar-li el ritme i de no forçar-lo
(és que el nostre peque té un caràcter molt especial)
Cada tarda el papi li preguntava si volia venir a veure la mami i ell deia que no, així que seguien la seva rutina de sempre d'anar al parc per la tarda abans d'anar a casa. El dia que vam tornar a casa amb la nena estava super content i excitat. A tothom li explicava que era la seva germaneta
Vam veure que haviem fet bé de no trencar-li el ritme i de no forçar-lo
(és que el nostre peque té un caràcter molt especial)Re: Part del segon fill, com us organitceu amb el fill gran?
la meva experiencia va ser deixar la nena amb els avis, encare que jo volia que seguis el seu ritme cotidiani, anar al cole, ...
però no va poder ser, es va quedar a casa dels avis durant 5 dies.
però no va poder ser, es va quedar a casa dels avis durant 5 dies.
Gràcies noies
. Jo també em trobo amb la mateixa situació i em va bé llegir les vostres experiències.
. Jo també em trobo amb la mateixa situació i em va bé llegir les vostres experiències.Re: Part del segon fill, com us organitceu amb el fill gran?
Gracies, per explicar les vostres experiencies, es que m'agradaria trastocar el menys posible la rutina del gran! Que deu ser irremediable trastocarla una mica, pero hem una pena que en algún moment si sentí malament sent tant petit!
Ostres va molt bé saber com ho vau fer, encara que no estic embarassada del segon, ja ho he rumiat més d'un cop.
Lo que m'ha semblat genial és el programa que hi ha al Clínic "part al hospital, llevadora a casa" , ara no se qui ho havia fet, però i com li fan al nadó la proba del taló, que es fa a les 48h de nèixer? és la primera vegada que ho sento, només es fa al Clinic oi? interessant
Lo que m'ha semblat genial és el programa que hi ha al Clínic "part al hospital, llevadora a casa" , ara no se qui ho havia fet, però i com li fan al nadó la proba del taló, que es fa a les 48h de nèixer? és la primera vegada que ho sento, només es fa al Clinic oi? interessant
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |