Cases de parts
Cases de parts
Hola noies!!!
Ja sé que s'ha parlat mil vegades sobre el part natual, però necessito aclarir uns quants dubtes:
MOltes haureu llegit el meu relat....el meu part FISICAMENt va ser molt fàcil, però emocionalment va ser molt complicat;
Havia decidit que quan tingués el segon pariria en una clínica amb protocol de part natural, com Sant Joan de Déu o la MAternitat;
A la maternitat vaig decidir que NO quan vaig veure un reportatge a la tele on una de les comadrones que sortia és la que em va atendre a mi a la Sagrada familia...Vaig FLIPAR, quan la vaig veure a la tele parlant sore el part natural se'm va caure tot a terra....(resulta que treballa als dos llocs) o sigui que la maternitat descartadíssima,.. que amb la sort que tinc segur que em tocaria ella...
I la resta...no sé...estic veient, com més llegiexo, que les clíniqus amb proptocol de PN acaben sent una loteria...
Per tant em plantejo el part a casa...però em fa una por terrible pensar que pot passar alguna cosa...pensar que puc NO aguantar el dolor, etc...
Sabeu si hi ha alguna alternativa? estic veient que hi ha cases de part, com Mitjorn, Mare-nostrum, etc....sabeu si es pot parir allà? Alguna a parit a una casa de parts? Estic molt liada...ja sé que és molt d'hora per pensar en el part, però he llegit que si vols comadrona independent ho has de fer amb molt de temps....
Quin rotllo us he fotut eh...
He editat perquè hi havia un munt de faltes...
Quina vergonya
(és que escric ràpid i ni me n'adono...)
Ja sé que s'ha parlat mil vegades sobre el part natual, però necessito aclarir uns quants dubtes:
MOltes haureu llegit el meu relat....el meu part FISICAMENt va ser molt fàcil, però emocionalment va ser molt complicat;
Havia decidit que quan tingués el segon pariria en una clínica amb protocol de part natural, com Sant Joan de Déu o la MAternitat;
A la maternitat vaig decidir que NO quan vaig veure un reportatge a la tele on una de les comadrones que sortia és la que em va atendre a mi a la Sagrada familia...Vaig FLIPAR, quan la vaig veure a la tele parlant sore el part natural se'm va caure tot a terra....(resulta que treballa als dos llocs) o sigui que la maternitat descartadíssima,.. que amb la sort que tinc segur que em tocaria ella...
I la resta...no sé...estic veient, com més llegiexo, que les clíniqus amb proptocol de PN acaben sent una loteria...
Per tant em plantejo el part a casa...però em fa una por terrible pensar que pot passar alguna cosa...pensar que puc NO aguantar el dolor, etc...
Sabeu si hi ha alguna alternativa? estic veient que hi ha cases de part, com Mitjorn, Mare-nostrum, etc....sabeu si es pot parir allà? Alguna a parit a una casa de parts? Estic molt liada...ja sé que és molt d'hora per pensar en el part, però he llegit que si vols comadrona independent ho has de fer amb molt de temps....
Quin rotllo us he fotut eh...

He editat perquè hi havia un munt de faltes...
Quina vergonya
crissie l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 28, 2011 2:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Re: Cases de parts
Hola, Crissie:
jo tinc previst tenir el meu segon fill (o filla) al mateix hospital que el primer, perquè en tinc prou bon record. Però una meva amiga sí que ha tingut els seus fills a Migjorn. El primer hi va anar però la cosa no avançava i la van derivar cap a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa. Però el segon el va tenir totalment allà, sense cap problema i ben acompanyada.
Si no et fa el pes un hospital sempre et pots plantejar una altra opció. Sabent que si hi ha complicacions et deriven a un hospital i ja està.
Sort!
jo tinc previst tenir el meu segon fill (o filla) al mateix hospital que el primer, perquè en tinc prou bon record. Però una meva amiga sí que ha tingut els seus fills a Migjorn. El primer hi va anar però la cosa no avançava i la van derivar cap a l'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa. Però el segon el va tenir totalment allà, sense cap problema i ben acompanyada.
Si no et fa el pes un hospital sempre et pots plantejar una altra opció. Sabent que si hi ha complicacions et deriven a un hospital i ja està.
Sort!
Sí, es pot parir allà, per això es diuen "cases de parts". Marenostrum no ho és, tenen equip de part a casa però no tenen casa de parts.
Una opció força bona es la casa de parts Aura naixement, a Igualada. La porta una llevadora que porta 20 anys d'experiència atenent parts, i ho ha muntat a casa seva, a 5 minuts de l'Hospital d'Igualada on segueix treballant, combinant amb la casa de parts. Vaja, que qualsevol complicació teniu l'hospital molt a prop.
http://www.auranaixement.com/
A Catalunya és l'unic lloc d'Espanya on hi ha cases de parts, i n'hi han dos: Migjorn que ja porta uns anys, i està a Sant Vicenç de Castellet (per Manresa) i Aura Naixements que és nova, però ja dic que la llevadora que ho porta té molta experiència, i pel que vaig veure a la jornada de DONA LLUM, on va presentar la seva casa de parts, és una d'aquestes llevadores que sap valorar en quin punt del part estàs pel sons que fas, pel teu comportament... sempre considero que s'ha de coneixer molt bé el part natural per arribar a aquest coneixement.
A mi em va convèncer, potser seria la meva tercera opció per a parir (després de les germanes Marcos).
Una opció força bona es la casa de parts Aura naixement, a Igualada. La porta una llevadora que porta 20 anys d'experiència atenent parts, i ho ha muntat a casa seva, a 5 minuts de l'Hospital d'Igualada on segueix treballant, combinant amb la casa de parts. Vaja, que qualsevol complicació teniu l'hospital molt a prop.
A Catalunya és l'unic lloc d'Espanya on hi ha cases de parts, i n'hi han dos: Migjorn que ja porta uns anys, i està a Sant Vicenç de Castellet (per Manresa) i Aura Naixements que és nova, però ja dic que la llevadora que ho porta té molta experiència, i pel que vaig veure a la jornada de DONA LLUM, on va presentar la seva casa de parts, és una d'aquestes llevadores que sap valorar en quin punt del part estàs pel sons que fas, pel teu comportament... sempre considero que s'ha de coneixer molt bé el part natural per arribar a aquest coneixement.
A mi em va convèncer, potser seria la meva tercera opció per a parir (després de les germanes Marcos).
Ayrs ha escrit: A mi em va convèncer, potser seria la meva tercera opció per a parir (després de les germanes Marcos).
dius la teva 3a opció...veig que també parles de les germanes Marcos, i l'altre opció quina seria?

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Ayrs ha escrit:Sí, es pot parir allà, per això es diuen "cases de parts". Marenostrum no ho és, tenen equip de part a casa però no tenen casa de parts.
Aquesta llevadora (la que té la casa de naixements aura) va ser la que em va atendre al part a l'hospital d'igualada, va ser un encant.
Conec a una parella que van parir a aquesta casa de naixements d'Igualada ara farà un any i en van quedar super contents.
Jo tinc un dubte. Vaig anar a la xerrada de DonaLlum on vaig tenir l'oportunitat de conèixer aquesta casa de parts, i em va agradar força. Però el que em tira enrere és que segons d'on vinguis queda molt lluny (bé, pel meu punt de vista, per exemple del baix llobregat, per un part trobo que és força estona de desplaçament). En quin moment s'hi hauria d'anar?
Crissie, aquell dia van parlar una llevadora i una ginecòloga de l'hospital de Sant Boi i em va agradar molt. Per a mi és una opció a valorar.
Per cert, moltes felicitats per l'embaràs, que no t'ho havia dit!!!! Vaig llegir-ho al post de "a pel 2n" però no vaig poder esciure... i res, aquí estic! Me n'alegro molt, de debò
Crissie, aquell dia van parlar una llevadora i una ginecòloga de l'hospital de Sant Boi i em va agradar molt. Per a mi és una opció a valorar.
Per cert, moltes felicitats per l'embaràs, que no t'ho havia dit!!!! Vaig llegir-ho al post de "a pel 2n" però no vaig poder esciure... i res, aquí estic! Me n'alegro molt, de debò

Julyet, no sé d'on ets però si dius que ets del baix llobregat, deus voler dir ciutats com El Prat o Castelldefels o Cornellà... per si et serveix de referència... jo tinc mitja hora de rellotge des de casa meva a l'hospital d'Igualada que és on vaig parir jo (que segons veig la casa de naixements hi és molt aprop) i moltes de les meves conegudes, amistats i familiars venen a Barcelona ciutat a parir (que considero que no cal tenint hospitals més aprop). Pensa que fins a BCN tenim 1h i 30 minuts de viatge des de la meva ciutat fins a l'entrada de diagonal, aixó contant no trobar retencions, ni accidents, ni res que alenteixi la marxa), però és el que ens toca a nosaltres, les que vivim a les comarques de l'Urgell o La Segarra fer trajecte per parir, ja que si vols anar a l'Arnau de Vilanova de Lleida o a Manresa, ja són 45 minuts mínim. Amb tot això només conec un cas en que no arribaven a temps ja que estaven aturats en una retenció impressionant a l'entrada de BCN i van tenir que demanar ajuda als mossos que els van obrir camí fins a l'hospital, amb els llums encesos.
Ostres, és que no he anat mai a Igualada crec, però és un bon rato diria... No sé, sempre he pensat que ho tenia lluny (però jo sóc una mica "pardilla" per aquestes coses, tinc atrofiat el sentit de les distàncies i l'orientació).
No sé, a priori potser triaria el part a casa abans que la casa de parts perquè el no desplaçar-se per a mi és un què, i "com a casa, enlloc". Ara, tampoc és una opció a descartar.
No sé, a priori potser triaria el part a casa abans que la casa de parts perquè el no desplaçar-se per a mi és un què, i "com a casa, enlloc". Ara, tampoc és una opció a descartar.
No et pensis, Julyet, que a mi també em feia una mica de cangelo agafar el cotxe a els tantes de la matinada, amb contraccions i fer kilòmetres. Però és el que ens toca en aquesta zona, estem molt tranquils, però els hospitals els tenim a mínim 30 minuts en cotxe. O sigui que o parim a casa o hem d'agafar el cotxe.
El que si que em faria moooolta por és baixar fins a Barcelona per parir, que depèn de l'hora que hi baixis...

Aquesta casa de naixements la tinc ben apuntada per quan arribi el moment...
El que si que em faria moooolta por és baixar fins a Barcelona per parir, que depèn de l'hora que hi baixis...

Aquesta casa de naixements la tinc ben apuntada per quan arribi el moment...

Hola noies!
A mi també l'interessa el tema. El primer part va ser hospitalari, però el segon m'agradaria que fos a una casa de parts o a un hospital on realment pogués ser part natural.
A mi també l'interessa el tema. El primer part va ser hospitalari, però el segon m'agradaria que fos a una casa de parts o a un hospital on realment pogués ser part natural.
Neus
aix noies....GRACIES PELS VOSTRES COMENTARIS!!!
La veritat és que estic feta un bon embolic...Lo de PArir a casa em tira una mica enrere (a part de les pors bàsiques), perquè és un edifici on se sent TOT! Paret amb`paret vieun els meus cunyats, i tothom em coneix molt perquè tinc al bar a un carrer de casa...i em fa un no sé què de que tothom s'enteri de com pareixi...potser és una xorrada, però si vull parir a casa un dels motius és la intimitat...i clar....que em senti mig barri...JA m'enteniu oi?
De la casa mitjorn me'n han parlat molt bé...de fet tinc una amiga que hi va a les xerrades perqwuè ha decidit parir a casa aquest agost...En fi! a veure si alguna noia ens diu alguna coseta més
JULYET gràcies per les felicitacions guapa
La veritat és que estic feta un bon embolic...Lo de PArir a casa em tira una mica enrere (a part de les pors bàsiques), perquè és un edifici on se sent TOT! Paret amb`paret vieun els meus cunyats, i tothom em coneix molt perquè tinc al bar a un carrer de casa...i em fa un no sé què de que tothom s'enteri de com pareixi...potser és una xorrada, però si vull parir a casa un dels motius és la intimitat...i clar....que em senti mig barri...JA m'enteniu oi?
De la casa mitjorn me'n han parlat molt bé...de fet tinc una amiga que hi va a les xerrades perqwuè ha decidit parir a casa aquest agost...En fi! a veure si alguna noia ens diu alguna coseta més
JULYET gràcies per les felicitacions guapa

Home, jo no se si parir es un loteria segons l'hospital, pero jo he parit 2 vegades al Tauli de Sabadell i totes dues de conya!!!!! M'han respectat moltissim, i en tots 2 parts vaginals molt respectats i naturals!!!! En aquest segon vaig fer servir la piscina de dilatacio i tot i vam deixar-me fer com jo volia!!!! Podries mirar de demanar derivacio, a mes, es un hospital i tenen unitat de neonats, no es lluny de Barcelona (20 minuts) i sempre tens un equip medic a la teva disposicio per si passes alguna cosa, si no, et deixen parir sola amb una llevadora i al teu ritme!!!!! jo m'ho miraria.

crissie, ja ho tinc! Posa la música del teu bar a tot drap i el tens allà, i ningú et sent!! ;)
No, en sèrio, jo estic una mica com tu, però no estic embarassada encara... :P. No sé si quan vingui el proper serà l'últim (m'agradaria que no, però no les tinc totes...) i no vull empenedir-me de res... La por de casa, a base d'anar-me informant, l'he perdut en gran part (una cosa que em va fer veure-ho força clar va ser la Imma Marcos que quan explicava les estadístiques deia que una noia va voler anar a l'hospital perquè no suportava el dolor, i vaig pensar "i per què no, realment si no vols acabar-ho a casa no passa res!".
Però com tu no sé si em condicionaria pensar que em senten els veïns, que pot venir algú, que em pot començar a trucar gent, que no m'ho sabria callar i em menjarien l'olla...
I com precisament l'hospital de Sant Boi el tinc a 5 minuts o menys... doncs em sembla una bona opció (però tinc molt clar que vull demanar l'alta voluntària si tot va bé).
No, en sèrio, jo estic una mica com tu, però no estic embarassada encara... :P. No sé si quan vingui el proper serà l'últim (m'agradaria que no, però no les tinc totes...) i no vull empenedir-me de res... La por de casa, a base d'anar-me informant, l'he perdut en gran part (una cosa que em va fer veure-ho força clar va ser la Imma Marcos que quan explicava les estadístiques deia que una noia va voler anar a l'hospital perquè no suportava el dolor, i vaig pensar "i per què no, realment si no vols acabar-ho a casa no passa res!".
Però com tu no sé si em condicionaria pensar que em senten els veïns, que pot venir algú, que em pot començar a trucar gent, que no m'ho sabria callar i em menjarien l'olla...
I com precisament l'hospital de Sant Boi el tinc a 5 minuts o menys... doncs em sembla una bona opció (però tinc molt clar que vull demanar l'alta voluntària si tot va bé).
Noies, m'apunto al post. Desde que va nèixer el Martí em plantejo un segón part d'una altra manera. Fins que he començat a llegir aquest post tenia claríssim que volia un part a casa, però crissie no havia pensat en els veins, el soroll... tampoc sé si m'importa que em sentin, però clar, vivim en un edifici en el que se sent tot...així que com a mínim m'has fet pensar.
De moment es parlar per parlar, perquè no estic embarassada, però us aniré seguint
Volia anar a la xerrada que parleu de Dona Llum, però al final vam estar fora i no vaig poguer anar
segur que va ser molt interessant!
De moment es parlar per parlar, perquè no estic embarassada, però us aniré seguint
Volia anar a la xerrada que parleu de Dona Llum, però al final vam estar fora i no vaig poguer anar
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Abans de res... crissie: enhorabona!!! jo segueixo igual...
Fa temps que em vaig plantejar el part a casa pel 2n (de fet me'l vaig plantejar per la primera quan estava de 8 mesos i mig i clar... massa tard!!!
). Vaig anara a una xerrada de migjorn i em va semblar motl interessant. Allà vaig conèixer una noia que n'havia tingut dos de parts a la casa de parts de St. Vicenç de Castellet i ella n'estava encantada
.
La meva experiència en el primer part, si fa no fa, igual o pitjor que la de la crissie (físicament genial, però emocionalment...
), i això em fa plantejar-me com i on parir si hi ha una segona vegada... de fet, crissie, crec que no has de patir gaire si el primer part ha anat bé, perquè diuen que els segons són una mica més ràpids (si tot va bé, es clar...).
I això dels veïns... no sé què dir-te! Això sí, si decideixes parir a casa i et poses de part, desconecta els telèfons i els timbres, que així segur quer no es presenta ningú inesperat!
Fa temps que em vaig plantejar el part a casa pel 2n (de fet me'l vaig plantejar per la primera quan estava de 8 mesos i mig i clar... massa tard!!!
La meva experiència en el primer part, si fa no fa, igual o pitjor que la de la crissie (físicament genial, però emocionalment...
I això dels veïns... no sé què dir-te! Això sí, si decideixes parir a casa i et poses de part, desconecta els telèfons i els timbres, que així segur quer no es presenta ningú inesperat!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Ostres! deu ni do les que ens plantegem de tenir un segon fill per part natural, no? A mi el part en si em va anar força be, però per suposat que el que vull es donar una altra benvinguda a un proper fill. No només vull que el part sigui natural, sinó que les persones que siguem i m'atenguin sàpiguen que allò es un moment únic i irrepetible. Estem
Dinant la benvinguda a un fill meu i no es moment de parlar d'Alginet banalitats que es parlen a les sales de parts, quiròfans... Crec que alguns gines pensen q es el mateix operar d'apendicitis que atendre un part. I no!!! Atendre un part es una cosa màgica. Espero que cadascuna de nosaltres alla on sigui trobi la seva màgia.
Petonets!
Dinant la benvinguda a un fill meu i no es moment de parlar d'Alginet banalitats que es parlen a les sales de parts, quiròfans... Crec que alguns gines pensen q es el mateix operar d'apendicitis que atendre un part. I no!!! Atendre un part es una cosa màgica. Espero que cadascuna de nosaltres alla on sigui trobi la seva màgia.
Petonets!
Neus
crissie ha escrit:Ayrs ha escrit: A mi em va convèncer, potser seria la meva tercera opció per a parir (després de les germanes Marcos).
dius la teva 3a opció...veig que també parles de les germanes Marcos, i l'altre opció quina seria?
La primera es la Mireia Marcos, perque ja m'ha atès els dos parts i n'estic molt contenta, la segona la Inma, no perque pensi que es pitjor llevadora que la Mireia ni molt menys, de fet per mi la Inma es gairebé una heroina amb tot el que lluita pels drets de la dona i amb el que les ajuda a parir i alletar, però amb la Mireia tinc aquest lligam de que ja ha estat als meus parts. I la tercera podria ser la casa de parts d'Igualada.
Guapes!!! quantes opcions eh!!!
ALESTA guapi! moltes gràcies!!! ja veus....jo estava com tu i de la nit al dia...PATAPAM
o sigui que no desesperis....tu i jo em sembla que sóm una mica iguals per tot el que hem anat vivinet eh...
AYRS i em podries apssar el contacte d'aquestes llevadores?? treballan en plan independent o estan a alguna casa de parts?
NEUS2010 si que som moltes si...suposo que cada vegada som més conscients del nostre cos...que és un tresor...í és injust deixar-nos tractar de les maneres que ens tracten. ( a vegades clar
...)
CURRINS tu i jo com que ens veiem sovint, ja anirem xerrant sobre el tema, no?
[quote="Julyet"]crissie, ja ho tinc! Posa la música del teu bar a tot drap i el tens allà, i ningú et sent!! ;) quote]
és una opció...pe`ro amb els nervis que passaria el crisso es fotria tota la botelleria
ÑA gracies per la info, m'informaré sobre aquest hospital...
Sabeu que va passar ahir? doncs que la millor amiga de ma germana tenia part programat a la SF (on vaig parir jo) ia les 2 hores d'haver començat el part, A LES 2H!!!! , li van dir que no avançava i li van fer una cesària
....quan li van dir el que li farien es va posar tan nerviosa que li van xutar un tranquilitzant, i la pobre es va despertar 12hores després d'haver parit
Estava totalment desorientada, no sabia ni què havia passat... Això és molt heavy eh...MOLT
Bé noies, us eniré informant de com "avancen" les decisions...de moemnt ahir vaig parlar amb el crisso i vam dir que a Santa Caterina no, perquè tenim el Xavi....i el gos! i que seria massa embolic coordinar-ho tot....i té raó...Vam dir que mirariem si ens donaven la derivació a Sant Joan de Déu i que si ens donava molt bon rollo aniriem allà, però que si no paririem a casa...El Crisso no ho té clar, pe`ro m'ha dit que per anar a una casa de parts, ens quedem a casa
i jo ho trobo bé...En fi! ja veurem 
ALESTA guapi! moltes gràcies!!! ja veus....jo estava com tu i de la nit al dia...PATAPAM
o sigui que no desesperis....tu i jo em sembla que sóm una mica iguals per tot el que hem anat vivinet eh... AYRS i em podries apssar el contacte d'aquestes llevadores?? treballan en plan independent o estan a alguna casa de parts?
NEUS2010 si que som moltes si...suposo que cada vegada som més conscients del nostre cos...que és un tresor...í és injust deixar-nos tractar de les maneres que ens tracten. ( a vegades clar
...)CURRINS tu i jo com que ens veiem sovint, ja anirem xerrant sobre el tema, no?
[quote="Julyet"]crissie, ja ho tinc! Posa la música del teu bar a tot drap i el tens allà, i ningú et sent!! ;) quote]
és una opció...pe`ro amb els nervis que passaria el crisso es fotria tota la botelleria
ÑA gracies per la info, m'informaré sobre aquest hospital...
Sabeu que va passar ahir? doncs que la millor amiga de ma germana tenia part programat a la SF (on vaig parir jo) ia les 2 hores d'haver començat el part, A LES 2H!!!! , li van dir que no avançava i li van fer una cesària
Bé noies, us eniré informant de com "avancen" les decisions...de moemnt ahir vaig parlar amb el crisso i vam dir que a Santa Caterina no, perquè tenim el Xavi....i el gos! i que seria massa embolic coordinar-ho tot....i té raó...Vam dir que mirariem si ens donaven la derivació a Sant Joan de Déu i que si ens donava molt bon rollo aniriem allà, però que si no paririem a casa...El Crisso no ho té clar, pe`ro m'ha dit que per anar a una casa de parts, ens quedem a casa

Ostres Crissie quina sorpresa veure't per aquí!
Jo vaig tenir el primer al Vendrell justament perquè el volia natural i n'estic molt contenta però allà em vaig adonar que el proper no el volia tenir en un hospital.
Per aquest segon vaig recórrer en primera instància a les germanes Marcos ja que tothom diu que són les millors però una d'elles (la que treballa fora de bcn per la meva zona) ha de parir gairebé igual que jo
i l'altra em va dir que no anava tant lluny (i suposo que voldrà estar pendent de sa germana). Les altres opcions que ja coneixia de quan em vaig informar del primer eren Titània, Marenostrum i Migjorn. Sense voler criticar ni molt menys aquests llocs explicaré perquè els he descartat. Amb el primer vaig fer el curs pre i post part a Titània i vaig estar molt contenta amb el curs i amb tot però vaig tenir la sensació que no hi havia feeling personal amb les llevadores d'allà. A Marenostrum em va donar la sensació que anaven un pèl atabalades i havia sentit algun cas que no havien arribat a temps perquè agafaven masses noies alhora (però no d'una font molt fiable o sigui que pot ser que no fós així o que ja ho hagin canviat). I a Migjorn em va passar una mica com a Titània, amb la dona que ens va atendre no m'hi vaig sentir del tot a gust. Jo penso que el feeling personal amb la llevadora és molt important però això suposo que va a caràcters.
Finalment, fa uns mesos em va arribar que hi havia aquesta nova casa de parts a Igualada i vaig pensar que seria una altra opció quan m'hi quedés. Després m'hi vaig quedar
i vaig anar a la xerrada i com que em va agradar molt la Maria Teresa vaig estar parlant amb ella allà i vem quedar que ens veuríem a casa seva més endavant. Aquest cap de setmana hem anat a casa seva a parlar ja amb més concreció i si tot va bé el tindrem a casa amb ella
A mi em va donar molt bones sensacions i penso que això és gairebé el més important. O sigui que Crissie si vols que t'expliqui algo més d'allà ja ho saps!
Jo vaig tenir el primer al Vendrell justament perquè el volia natural i n'estic molt contenta però allà em vaig adonar que el proper no el volia tenir en un hospital.
Per aquest segon vaig recórrer en primera instància a les germanes Marcos ja que tothom diu que són les millors però una d'elles (la que treballa fora de bcn per la meva zona) ha de parir gairebé igual que jo
i l'altra em va dir que no anava tant lluny (i suposo que voldrà estar pendent de sa germana). Les altres opcions que ja coneixia de quan em vaig informar del primer eren Titània, Marenostrum i Migjorn. Sense voler criticar ni molt menys aquests llocs explicaré perquè els he descartat. Amb el primer vaig fer el curs pre i post part a Titània i vaig estar molt contenta amb el curs i amb tot però vaig tenir la sensació que no hi havia feeling personal amb les llevadores d'allà. A Marenostrum em va donar la sensació que anaven un pèl atabalades i havia sentit algun cas que no havien arribat a temps perquè agafaven masses noies alhora (però no d'una font molt fiable o sigui que pot ser que no fós així o que ja ho hagin canviat). I a Migjorn em va passar una mica com a Titània, amb la dona que ens va atendre no m'hi vaig sentir del tot a gust. Jo penso que el feeling personal amb la llevadora és molt important però això suposo que va a caràcters.Finalment, fa uns mesos em va arribar que hi havia aquesta nova casa de parts a Igualada i vaig pensar que seria una altra opció quan m'hi quedés. Després m'hi vaig quedar
i vaig anar a la xerrada i com que em va agradar molt la Maria Teresa vaig estar parlant amb ella allà i vem quedar que ens veuríem a casa seva més endavant. Aquest cap de setmana hem anat a casa seva a parlar ja amb més concreció i si tot va bé el tindrem a casa amb ella
A mi em va donar molt bones sensacions i penso que això és gairebé el més important. O sigui que Crissie si vols que t'expliqui algo més d'allà ja ho saps!Re: Cases de parts
SALANDER gracies per la info guapi!!! doncs si! si no et sap greu i em pots anar explicant l'eovulució i sensacions de tot plegat, segur que m'anirà molt bé 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |