part precipitat
part precipitat
Hola, noies!
Fa 20 mesos vaig tenir un part precipitat: Vaig trencar aigües (a les 21.30 hi vaig anar a l'hospital, em van fer tacte i no estava gens dilatada ni tenia cap contracció, em van posar corretges i em van dir que al cap d'una hora vindria la llevadora a veure com estava, però que em quedava una nit llarga per endavant)
Doncs, no! La llevadora va arribar i va espantar-se moltíssim!! A les 22.50 h tenia unes contraccions terribles! Em van passar a la sala de parts i a les 23.30 h naixia el meu petitó.
Bé, el cas és que estic embarassada ( em queden 3 mesos per parir) i estic cagadíssima! Si diuen que el segon va més ràpid que el primer... quan trigaré? Ho faré a casa i sola? Podré arribar a l'hospital?
Us explico tot això per saber si hi ha cap socpetitona que hagi passat o conegui algun cas semblant i em pugui explicar 4 coses i sobretot per, si cal, dir-me que sí, que el segon és més ràpid i que ja cal que m'espavili i faci un curset accelerat d'obstretícia...
Moltes gràcies a totes!
Fa 20 mesos vaig tenir un part precipitat: Vaig trencar aigües (a les 21.30 hi vaig anar a l'hospital, em van fer tacte i no estava gens dilatada ni tenia cap contracció, em van posar corretges i em van dir que al cap d'una hora vindria la llevadora a veure com estava, però que em quedava una nit llarga per endavant)
Doncs, no! La llevadora va arribar i va espantar-se moltíssim!! A les 22.50 h tenia unes contraccions terribles! Em van passar a la sala de parts i a les 23.30 h naixia el meu petitó.
Bé, el cas és que estic embarassada ( em queden 3 mesos per parir) i estic cagadíssima! Si diuen que el segon va més ràpid que el primer... quan trigaré? Ho faré a casa i sola? Podré arribar a l'hospital?
Us explico tot això per saber si hi ha cap socpetitona que hagi passat o conegui algun cas semblant i em pugui explicar 4 coses i sobretot per, si cal, dir-me que sí, que el segon és més ràpid i que ja cal que m'espavili i faci un curset accelerat d'obstretícia...
Moltes gràcies a totes!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: part precipitat
Tampoc penso que sigui un part tant precipitat, jo amb la meva primera filla van ser 12 hores de dilatació i s'aseguro que hagues preferit un part ràpid, amb la segona ingresava a les 17.30 h dilatada de 5 cm i a les 19.30 neixia la meva petita, per aixó et dic que tampoc em sembla un part tant ràpid, s'aseguro que millor dues horetes, que 12 hores.
Jo en conec una, que no fa masses dies, va tenir a la seva nena a la banyera de casa.
Al veure que no seria a temps d'arribar a l'hospital, es va treure ella sola a la nena, m'entres el seu home trucava l'ambulància, que va arribar en pocs minuts. Desprès li varen tallar el cordó i se les varen endur totes dos a la clínica per comprovar que estiguessin bé. I cap problema.
He de dir que la noia va ser molt valenta, però posats a triar, jo també preferiria un part així, no com et comenten aquí que varen estar 12 hores (o 16 com la meva mare) patint contraccions i altres coses.
Sigui com sigui, espero que et vagi super bé.
Petonet.
Al veure que no seria a temps d'arribar a l'hospital, es va treure ella sola a la nena, m'entres el seu home trucava l'ambulància, que va arribar en pocs minuts. Desprès li varen tallar el cordó i se les varen endur totes dos a la clínica per comprovar que estiguessin bé. I cap problema.
He de dir que la noia va ser molt valenta, però posats a triar, jo també preferiria un part així, no com et comenten aquí que varen estar 12 hores (o 16 com la meva mare) patint contraccions i altres coses.
Sigui com sigui, espero que et vagi super bé.
Petonet.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Doncs Deú ni do lo ràpid que va ser!!!
JO aquesta pregunta li faria al teu ginecòleg...però si creus que ha de ser un part molt ràpid i no vols tenir-lo a casa, crec que el millor, és que al menor signe de part vagis cap a l'hospital sense pensar-t'ho gaire...pe`ro tampoc t'estressis...segur que en 30 minuts no pariràs, o sigui que no tinguis por, simplement organitza't bé per quan arribi el moment i ja està, no?
JO aquesta pregunta li faria al teu ginecòleg...però si creus que ha de ser un part molt ràpid i no vols tenir-lo a casa, crec que el millor, és que al menor signe de part vagis cap a l'hospital sense pensar-t'ho gaire...pe`ro tampoc t'estressis...segur que en 30 minuts no pariràs, o sigui que no tinguis por, simplement organitza't bé per quan arribi el moment i ja està, no?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Hola!!!! Jo el meu primer nen el vaig tenir en 5 hores i el segon vaig estar 11 hores parint! Tots dos parts van ser vaginals i van pesar el mateix!!!!
Va com va....
Molta sort i una hora curteta
Va com va....
Molta sort i una hora curteta

Mama del 2008, 2011 i 2015
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
A mi tb és algo queem té mosca. Vaig dilatar 8 cm en 1h i 30 min. El part va durar 2h i també em fa por que el segon sigui tant rapid...però crec que va com va, potser en el pròxim hi estem més temps.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
ojala hagues estat 2 hores........quina sort!!!
no ho se pero si que diuen que el segon es mes rapid, pero segur que arribes a temps si ho tens ben organitzat.....
anims!!!
no ho se pero si que diuen que el segon es mes rapid, pero segur que arribes a temps si ho tens ben organitzat.....
anims!!!
Ui, aixó em va passar a mi...
pAsso de "ui, estas muy verde " a sentir a tothom cridant "parto parto!" en una hora.
He tingut dos parts i no se com és la sala de parts (ni on està).
Jo compartia la teva por, peró em va donar temps de tot... el secret és a la segona contracció sortir pitant cap a l'hospital...
pAsso de "ui, estas muy verde " a sentir a tothom cridant "parto parto!" en una hora.
He tingut dos parts i no se com és la sala de parts (ni on està).
Jo compartia la teva por, peró em va donar temps de tot... el secret és a la segona contracció sortir pitant cap a l'hospital...
Jo el primer part vaig estar 4 hores des de la primera contracció, i el segon me'l van induïr (a les 19:30h em posaven l'oxitocina i tot el rotllo i a les 21.30 neixia la meva nena), també van flipar molt perquè em van dir que els induïts anaven més lents. En 2 hores dilatació total!
però suposo que si al primer signe de part vas cap a l'hospital, doncs tindràs temps.
però suposo que si al primer signe de part vas cap a l'hospital, doncs tindràs temps.
Goga ha escrit:Cada part és diferent. Això que el segon va més ràpid és un tòpic. Enhorabona per haver tingut aquest part sense un llarg patiment
Vols dir?? Jo al meu voltant ho estic comprovant força. El meu segon part va ser més ràpid (totes dues dil·latacions van ser a casa, per tant l'ambient va ser el mateix), els segons parts de les conegudes que van parint (que no son poques) la majoria son més ràpids. Hi ha excepcions, això és veritat, però jo penso que no es tan tòpic. A més té el seu sentit: no es el mateix inflar un globus per primera vegada que posteriorment, de igual manera no es el mateix dil·latar un coll uterí que mai ha arribat a complerta que un que sí ho ha fet...
No sé si hi ha alguna estadística feta.
Ei noies!!!!
Quina sort!! dues hores de part.........jo ho veig com una festa.
Jo amb el meu petit vaig estar 9 hores de part natural.....4 kilets de nen!!!
Tant de bo el segón el pareixi per l'escala de casa!
Quina sort!! dues hores de part.........jo ho veig com una festa.
Jo amb el meu petit vaig estar 9 hores de part natural.....4 kilets de nen!!!
Tant de bo el segón el pareixi per l'escala de casa!
Sek
Jo estic una mica com tu... patint !!! En el meu cas, no havia trenat aigües ni havi anotat les contraccions ( estava treballant al meu rollo) i vaig anar a la gine perquè em tocava revisió rutinària, i quna em va fer un tacte em va dir que estava dilatada de 4cm i que anés directament a ingressos dient que no em pugessin a planta, que em passessin directament a la sala de parts. Al cap de poc més3 hores, ja tenia al peque als braços ( un tiarrón de 3,8kgs!).
Vista l'experoència, ara és la meva gine la que m'ha dit que a partir de les 35 setmanas (avui !!!), em tindrà moooolt controlada, i que no hi pateixi més de l'imprescindible...Parla-ho amb el teu metge i igual et pos auna pauta de visites més eguides o algun control...
Jo estic una mica com tu... patint !!! En el meu cas, no havia trenat aigües ni havi anotat les contraccions ( estava treballant al meu rollo) i vaig anar a la gine perquè em tocava revisió rutinària, i quna em va fer un tacte em va dir que estava dilatada de 4cm i que anés directament a ingressos dient que no em pugessin a planta, que em passessin directament a la sala de parts. Al cap de poc més3 hores, ja tenia al peque als braços ( un tiarrón de 3,8kgs!).
Vista l'experoència, ara és la meva gine la que m'ha dit que a partir de les 35 setmanas (avui !!!), em tindrà moooolt controlada, i que no hi pateixi més de l'imprescindible...Parla-ho amb el teu metge i igual et pos auna pauta de visites més eguides o algun control...
noies,
moltíssimes gràcies per les vostres respostes! Avui he anat a la llevadora i m'ha dit el mateix que alguna de vosaltres, però és clar... el que em dieu de les contraccions... jo no sé el que és tenir una contracció i després una altra
jo el que sé és que la gràfica de la màquina aquella estigui a dalt de tot i no pari!! això és el que em fa por!! Que no pugui agafar el cotxe i deixar el meu petit (que tindrà 23 mesos) a algun lloc... perquè jo no sé el que és tenir una contracció i descansar mig minut...
Però bé... intenaré tranquil·litzar-me
i que passi el que ha de passar... i potser sí... que aquest segon és diferent
Moltes gràcies a totes!!! Ah! I a les que m'heu dit que heu tingut parts no tan llargs, sobretot!! No coneixia ningú i estava una mica preocupada perquè tothom em mirava súper estrany, ara ja veig que no sóc tant, tant rara
moltíssimes gràcies per les vostres respostes! Avui he anat a la llevadora i m'ha dit el mateix que alguna de vosaltres, però és clar... el que em dieu de les contraccions... jo no sé el que és tenir una contracció i després una altra
Moltes gràcies a totes!!! Ah! I a les que m'heu dit que heu tingut parts no tan llargs, sobretot!! No coneixia ningú i estava una mica preocupada perquè tothom em mirava súper estrany, ara ja veig que no sóc tant, tant rara
noies,
jo el que sé és que la gràfica de la màquina aquella estigui a dalt de tot i no baixi!! això és el que em fa por!! Que no pugui agafar el cotxe i deixar el meu petit (que tindrà 23 mesos) a algun lloc... perquè jo no sé el que és tenir una contracció i descansar mig minut...
[/quote]
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]