36 setmanes i...Fluxe rosadet
36 setmanes i...Fluxe rosadet
Hola noies!
Des d'ahir que m'he fixat que tinc el fluxe d'un color rosat. És molt lleuger... però és que ho he tornat a veure ara quan he anat a fer pipi.
Fa pot ser 4 dies que se m'han desinflat una mica els peus... i que noto doloret de regla. Les punxades que noto a la vulva des de fa dies.. aquests últims també han incrementat!
Us ha passat? que pot ser que la cosa s'apropa?
He pensat que no fos que comença a surtir el tap mucós.. però el fluxe té la mateixa consistència que sempre!
Gràcies guapes!!
Des d'ahir que m'he fixat que tinc el fluxe d'un color rosat. És molt lleuger... però és que ho he tornat a veure ara quan he anat a fer pipi.
Fa pot ser 4 dies que se m'han desinflat una mica els peus... i que noto doloret de regla. Les punxades que noto a la vulva des de fa dies.. aquests últims també han incrementat!
Us ha passat? que pot ser que la cosa s'apropa?
He pensat que no fos que comença a surtir el tap mucós.. però el fluxe té la mateixa consistència que sempre!
Gràcies guapes!!
Re: 36 setmanes i...Fluxe rosadet
Hola Irinna
A mi em va passar tot això que expliques el dia que va néixer en Pol. AMB AIXÒ NO VULL DIR QUE ET POSIS DE PART AVUI, EH? però si que per la meva experiència i per d'altres que conec, si que sembla que la cosa s'apropi
Vaig que estàs gairebé de 37 setmanes, que ja es considera a terme, així que no et preocupis i si no ho veus clar, una visiteta del ginecòleg mai està de més. Jo hi vaig anar a la tarda pq em vaig espantar amb el fluxe rosadet i vaig trucar i em va dir que passes que ho miraria i... sorpresa!!!! coll de l'úter esborrat i dilatada de 2 cm!!! i lo únic que havia notat eren dolorets molt soportables de regla i el fluxe rosadet. Al cap de poc trencava aigües i a les 12:25h de la matinada neixia el meu príncep
( a les 37 setmanes justes, per aixòm'has recordat molt al meu cas )
Però et torno a repetir, que cada cos és únic i cada un reacciona de manera diferent, així que tu tranquila, i ja ens explicaràs
A mi em va passar tot això que expliques el dia que va néixer en Pol. AMB AIXÒ NO VULL DIR QUE ET POSIS DE PART AVUI, EH? però si que per la meva experiència i per d'altres que conec, si que sembla que la cosa s'apropi
( a les 37 setmanes justes, per aixòm'has recordat molt al meu cas )Però et torno a repetir, que cada cos és únic i cada un reacciona de manera diferent, així que tu tranquila, i ja ens explicaràs
hola Irinna, jo et diria el mateix que la Kia, sembla que això s'acosta... encara que jo vaig estar força dies treient el tap mucós
i al final la meva peke va néixer a les 39 setmanes però en vaig estar un parell amb aquests símptomes. Però per quedar-te més
tranquila pots fer una consulta al gine !! molta sort i ja ens explicaràs.
i al final la meva peke va néixer a les 39 setmanes però en vaig estar un parell amb aquests símptomes. Però per quedar-te més
tranquila pots fer una consulta al gine !! molta sort i ja ens explicaràs.
Hola!
Això que expliques del fluxe rosadet a mi em va passar quan el gine em va fer el primer tacte. Després va desaparèixer i en una setmana em vaig posar de part.
Que vagi molt rebé!
Això que expliques del fluxe rosadet a mi em va passar quan el gine em va fer el primer tacte. Després va desaparèixer i en una setmana em vaig posar de part.
Que vagi molt rebé!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Irinna no ho recordes de la Claudia?
Jo vaig comentar a tacar una setmaneta abans de tenir a Carla, no et preocupis aixó es ja el tap mocós, però ja estàs de 36 setmanes així que tu tranquila, ja la cosa s'apropa.
Jo vaig comentar a tacar una setmaneta abans de tenir a Carla, no et preocupis aixó es ja el tap mocós, però ja estàs de 36 setmanes així que tu tranquila, ja la cosa s'apropa.
Gràcies noies! jejeje a veure si no es fa esperar la nostra petita, masses dies!!
Naylacris! amb la Claudia no em va passar!!
Naylacris! amb la Claudia no em va passar!!
Hola Irinna!
jo no tinc el fluxe rosadet, però en tinc molt, i tb tinc punxades i dolor de regla...
En cap moment he anat al gine, aviam si estaré dilatant, pq he tingut alguna contracció que molestava una mica, sobretot ahir a la nit, pero res!segueixo aqui!!!!!suposo q la cosa s'està preparant!!
Si vas al metge aviam que et diu!jo com vaig dilluns preguntaré...si no em posu de part abans...(que ho dubto!)
Que vagi mb guapa!!!
jo no tinc el fluxe rosadet, però en tinc molt, i tb tinc punxades i dolor de regla...
En cap moment he anat al gine, aviam si estaré dilatant, pq he tingut alguna contracció que molestava una mica, sobretot ahir a la nit, pero res!segueixo aqui!!!!!suposo q la cosa s'està preparant!!
Si vas al metge aviam que et diu!jo com vaig dilluns preguntaré...si no em posu de part abans...(que ho dubto!)
Que vagi mb guapa!!!
Anet!! jo no crec que vagi al metge... m'esperaré a veure què passa! jeje...
a veure si tenim sort i no ens fan esperar massa aquests petitons eh!!!
Petonets!!!
a veure si tenim sort i no ens fan esperar massa aquests petitons eh!!!
Petonets!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |