Part a la Monegal de Tarragona

Experiències i pors del moment més desitjat.

edoimaeti
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 12:48 pm

Part a la Monegal de Tarragona

EntradaAutor: edoimaeti » dt. jul. 19, 2011 1:17 pm

Hola, volíem tenir el nostre fill a la clínica Monegal, però no paro de llegir pels fòrums opinions de gent que no n'està contenta. Potser m'ho hauré de replantejar? algú me'n pot dir alguna cosa? referències sobre el doctor Lòpez?

Gràcies
ImatgeImatge
UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

Re: Part a la Monegal de Tarragona

EntradaAutor: UXIA » dt. jul. 19, 2011 1:58 pm

el doctor lopez m'havia d'assistir al part a la monegal i no ho va fer pq aquell dia estava de boda. Només et diré que van haver de trucar fins a tres ginecòlegs pq em vinguessin a fer la (COMO NO) CESÀREA. sé de gent que ha parit a la Monegal i està molt contenta. Si finalment hi vas i coneixes la MARIA JOSÉ CONTI, comadrona (per dir-li d'alguna manera) li fots una òsti... de part meva ; )
Imatge
tahisona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

EntradaAutor: tahisona » dt. jul. 19, 2011 8:46 pm

Per mi el millor lloc on pots portar el teu fill/a al món és la Clínica Santa Tecla de Tarragona, jo els poso un 8! ja què el millor de tots és la del Vendrell, de la Monegal ni pensaments em deixo a les seves mans!! cesàries i més cesàries, i un tracte que deixa molt que desitjar comparat amb el de Santa Tecla, això si a la Monegal tindràs un habitació per tu sola, i potser unes instal·lacions més modernetes, però per mi el més important és el bon tracte humà i que em respectin el part que jo vull tenir!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
espurneta
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 7:08 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: espurneta » dt. jul. 19, 2011 11:00 pm

Jo només et diré una cosa en relació a aquest Dr, si hagués estat per ell ni tindria al meu fill ni hagués pogut tenir-ne cap amb 30 anys.
Tinc coneguts amb molt males experiències en relació a aquest professional, amb desenllaços fatals.
Hi haurà gent que tindrà bones experiències però jo no l´he tingut.
Imatge
Rousi23
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Rousi23 » dc. jul. 20, 2011 7:53 am

Bones xiques,
Jo a la Monegal em vaig operar d'alguna cosa, però ara no recordo del què :()():::: , el que si recordo es que vaig estar de luju perquè era tot nou i tenia un llit per l’acompanyant.
Quan vaig voler quedar-me prenyada vaig pensar en tot això, on volia parir per mi era important, i vaig decidir que volia Sta. Tecla, a Parts treballa una molt bona amiga, i un dels anestesistes el conec de quan vaig ser conductora d’ambulàncies i és una canya!!! Espero que el dia que pareixi ells hi siguin però sinó se que estic en bones mans.
Com a ginecòlegs jo estic molt i molt contenta amb l’equip del Sentis de Tarragona, són uns 5 ginecòlegs i durant l’embaràs m’estan visitant tots, així quan pareixi se que el qui estigui amb mi m’haurà tractat. Tots són molt professionals i molt curosos!!! Em donen molta confiança i crec que no em faran cap cessaria Express a no se que sigui necessari.
No se si les que anem per mútua ens posen en habitacions individuals, crec que si, però com ha dit algú mes al foro el tracte crec que serà el millor de Tgn.
Espero haver-te ajudat i que vaig molt i molt bé prenguis la decisió que prenguis.
Imatge
Imatge
edoimaeti

EntradaAutor: edoimaeti » dc. jul. 20, 2011 5:08 pm

Moltes gràcies. Estic començant a canviar d'opinió, de fet només em basava amb el que em va dir el meu ginecòleg de tota la vida, ell mateix va atendre a la meva mare quan vaig néixer jo, però ara ja no va als parts i m'havia recomanat anar a la Monegal, però és clar, no coneixia cap opinió més.

Gràcies
ImatgeImatge
naiara
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dj. jul. 21, 2011 4:00 pm

Doncs jo noies sempre he dit k pariria a la monegal pk es clar el meu ginecoleg es el
carles vallve al centre medic ja k soc de sanitas i ell aten alla els parts i els 2 meus
nebots han nascut alla pero com k jo tinc la mateixa distancia desde casa a tarragona
o al vendrell estic pensant k m'agradaria molt parir a l'hospital del vendrell tothom en
parla tan be ademes crec k es maco k et respectin una mica el part..... aixi k de moment
tinc bastants dubtes tb.
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. jul. 21, 2011 4:44 pm

Jo vaig parir a la Monegal...... i tot va anar bé....

Ara no hi pariria perque.... primer el Dr Lopez no va atendre'm el part....tenia que entrar a les visites de la SS... (de fet el primer dia al migdia quan va plegar em va venir a veure..... i li vaig fotre un moc!!!)
Segon em va atendre el dr. Vallve.....quin canguli em va entrar quan 'ho van dir.... després de tot el que havia sentit..... pero cal dir que tot va anar bé, em va deixar treure el nen i no hem patit res!!
La comadrona a lentrar em va atendre la Susana,..... que vaja entre badall i badall intentava fer-me un tacte, fins les 8 que van fer canvi de torn i va venir la Mª Jose.... la veritat es que per mi va estar bé, i sobretot em va ajudar a aguantar sense epidural.
Suport amb lactancia materna .... cero patatero!!!

Això si....instalacions idiliques....que mes vols habitació per tu sola, llit per l'acompanyant....a les altres ves a saber qui et trobes al costat....pero definitivament no hi tornaré.
A la cunyada de ma cunyada va tenir una hemorragia doncs va estar tot el dia, fins que va tornar el ginecoleg a fer la revisió.....les infermeres...moltes no son auxiliars declínica
Ale....ja ho he dit tot....ara em visito al Sentis....hi he anat a 2 revisions i de moment molt i molt bé...
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 24, 2011 2:23 pm

el meu primer part va ser a la Monegal i pel segon NO volia repetir, el vaig tenir a Santa Tecla, amb els Sentís i súper contenta d'haver fet el canvi, tant que encara ara me'n penedeixo de no haver anat a Santa Tecla també pel primer
NXE2011
:: poltre
Entrades: 676
Membre des de: dc. maig 18, 2011 10:44 am

EntradaAutor: NXE2011 » dt. set. 20, 2011 7:49 pm

Hola guapes!!!

Jo no aniré a la monegal, sino a santa Tecla! i vist els comentaris m'hen alegro.

Era per veure si hem podeu ajudar una mica ja que no hi he anat mai!!! Som de Valls pero anem per mutua pel Sentis i a Valls hem nego a parir també...

On s'aparca el cotxe? hi ha algun conveni amb algun aparcament? sembla una tonteria però és un dubte!!jejeje

Hem van donar un llistat de coses que hi haig de dur i posaba que les boses no les portessim fins després del naixement, que deixen el bebe pell a pell amb la mare i hem va sorpendre!!

Si alguna s'anima a explicar la seva experiència m'encantaria!!!

un peto
Imatge
19/04/11: TE+
12/05: 1ª visita, t'hem vist i escoltat!! medeixes 16mm
10/06: 2ª eco -- Tot perfecte!!
13/07: 3a eco -- Esperem un Enric
10/08: eco morfologica -- Tot normal
09/09: 4ª eco -- és un vergonyòs!
03/10: Visita 28 set. pesa 1,5kg!
04/11: Visita 32 set. pesa 2,2kg!
18/11: Visita 35 set. pesa 2,5kg!

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
edoimaeti

EntradaAutor: edoimaeti » dt. set. 20, 2011 8:11 pm

Jo finalment també aniré a Santa Tecla, però necara no puc explicar res de res, només que vaig anar a la xerrada que fan mensual i hem va agradar moltíssim.

Potser d'quí unes 4 setmanes podré descriure la meva experiència.
ImatgeImatge
NXE2011

EntradaAutor: NXE2011 » dj. set. 22, 2011 8:33 am

Edoimaeti! A mi hem van comentar lo de la xerrada però no crec que hi pugui anar fins decembre...

Espero que te vagi molt bé el part i a veure si pots explicar-me la teva experiencia!jejeje
Imatge

ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 01, 2011 9:56 pm

NXE2011 ha escrit:On s'aparca el cotxe? hi ha algun conveni amb algun aparcament? sembla una tonteria però és un dubte!!jejeje
Hem van donar un llistat de coses que hi haig de dur i posaba que les boses no les portessim fins després del naixement, que deixen el bebe pell a pell amb la mare i hem va sorpendre!!

que jo sàpiga no tenen cap conveni o almenys en el seu moment jo no me'n vaig enterar :r)

nosaltres vam deixar el cotxe davant de l'hospital de Santa Tecla, a la zona marcada al terra com a urgències...clar, estava lliure perquè eren dos quarts de 4 de la matinada :-:) però si és en ple dia a saber si hi ha lloc (jo també era una por que tenia)

vam entrar con lo puesto (les bosses es van quedar al cotxe) perquè efectivament al principi no necessites res, el meu peque va nèixer a 2/4 de 5 (va anar ràpid) i va estar amb mi pell amb pell (genial i fantàstic :love: ) fins a les 9 del matí que me'l van venir a buscar per pesar-lo, medir-lo i vestir-lo, una estona abans l'ametistu havia anat a buscar les bosses al cotxe i ja havia aprofitat per aparcar-lo bé, que encara estava a la zona d'urgències ;-))) (el mateix personal de l'hospital ens va dir que no passava res)

això del pell amb pell m'havien dit que normalment els deixen un parell d'hores o tres amb la mare però suposo que depén de les circumstàncies de cada part, en el meu cas ja es van esperar a que entrés el pediatra a les 9h :ok:
NXE2011

EntradaAutor: NXE2011 » dl. oct. 03, 2011 11:51 am

Gracies ametista!!

Uff, això de la zona d'urgències genial si es de nit si no... ja saps com es posa!

A veure com va... de totes maneres si finalment pic anar a una xerradapreguntaré si tenen conveni amb algun aparcamant pk clar, som d'un poble i tots els dies el cotxe alli...

Uff quina sort amb el part tant rapid que vas tenir!! ojala sigui el meu cas!jejeje
Imatge

BEXALA
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. abr. 15, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: BEXALA » dc. nov. 16, 2011 8:46 am

Hola
Només vull explicar la meva experiència per si li serveix a algú.
Jo també em vaig asustar molt llegint alguns comentaris de la MONEGAL. Però finalment vaig tenir a la meva nena allí. Va ser un part complicat perquè jo no dilatava de cap manera, la nena no volia sortir, van provar amb ventoses, desprès amb pales i finalment va sortir i desprès portava voltes del cordó umbilical. El doctor VALLVÉ i la SUSANNA o van solucionar tot amb molta calma i professionalitat, i amb menys d'una hora (22h-23h d'un dilluns)vaig tindre a ma filla amb mi, sense patir gens i amb un par vaginal.
L'intrarraquidea ( és anestesia com l'epidural) me la van posar molt bé, i he de dir que tinc pànic a les agulles, i la recuperació dels punts perfecta.
El Vallvé és una mica sec, però és un metge amb molta experiència. I a l'habitació l'atenció perfecta, excepte una infermera que era una mica més borde, però sempre n'hi ha alguna.
AH, i també volia comentar que abans de queda'm embarassada no em venia la regla, em van detectar ovaris poliquístics i el Vallvé em va receptar OVUSITOL i al cap de 3 mesos em va vindre la regla i al mes següent ja estava embarassada

Comento tot això perquè només expliquem lo dolent. Espero que hagi pogut calmar a alguna noia que tenia por com jo.

Adeu.
papallona84
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: papallona84 » dj. set. 06, 2012 3:38 pm

Escric aquest comentari xq havia llegit opinions tan dolentes de la Monegal q estava cavada xq el meu fill el tindria alla.
Doncs dir q tot va anar super be,el Dr.Vallve un 10 i la Susana la llevadora molt maca!Em vaig posar de part justament a la revetlla de Sant joan !jeje

X les q tingueu q parir alli estigueu tranquiles!Jo confiava amb el meu metge xq es un home amb molta experiencia i tot i ser una mica sec sap el q es fa!
Imatge
Imatge
naiara

EntradaAutor: naiara » dv. nov. 02, 2012 3:51 pm

Moltes gracies x les vostres ecperiencies, es veritat k nomes explikem lo dolent i no ha de ser aixi. Em kedo mes trankila tindre al meu petit a la monegal ja k el meu ginecoleg es el c.vallve. Mercy!!
naiara

EntradaAutor: naiara » dt. nov. 13, 2012 10:16 am

Noies a la monegal s'ha de portar de tot? O et donen alguna cosa?
Parlo de tema compreses per la mami, panyals pel nen,.... les coses que donaven abans de la crisi baja jiji
papallona84
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: papallona84 » dt. nov. 13, 2012 5:10 pm

Panyals pel nen i compreses te les donen!!De totes maneres jo en vaig comprar xq les faras servir bastants dies i en gastaras moltes.Inclus si necessites alguna cremeta te la donen(x exemple x ferides als mugrons i tal).
Imatge
Imatge
mimijordi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 7:00 pm

EntradaAutor: mimijordi » dt. nov. 13, 2012 8:21 pm

Noies volia deixar constància de la meva experìencia. Jo vaig parir el meu primer fill a la Monegal amb el Dr. López, el q em va portar tot l'embaràs i tot va anar mot bé. Vaig tenir de comadrona la Susana i tb molt bé. Ara estic esperant el meu segon nen i tb el tindré allí.

O sigui q ànims a les q decidi parir allí..

Donen compreses i panyals a la clínica.
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::