El part del segon fill
El part del segon fill
Hola noies!
estic de 38 setmanes i com us podeu imaginar tinc moltes ganes de que neixi la Nerea!!
Us volia preguntar... que s'acostumen a avançar els petitons en el segon part?
La meva primera filla va nèixer a les 38+3 dies... i tinc l'esperança de que aquesta setmana vulgui sortir la Nerea!!
Gràcies!!
estic de 38 setmanes i com us podeu imaginar tinc moltes ganes de que neixi la Nerea!!
Us volia preguntar... que s'acostumen a avançar els petitons en el segon part?
La meva primera filla va nèixer a les 38+3 dies... i tinc l'esperança de que aquesta setmana vulgui sortir la Nerea!!
Gràcies!!
Re: El part del segon fill
Hola Irinna,
jo no sóc una entesa ni res, però segons em va dir la meva ginecòloga, el que fa que unes dones tinguin tendència a tenir parts més aviat que d'altres ho fa la seva matriu. I la matriu és la mateixa en tots els embarassos, o sigui que sempre hi ha una tendència que es repeteix. Si ets tardanera segurament en el teu segon, tercer parts tardaràs també, i al contrari. A mi se m'està complint: vaig tenir el meu primer fill a les 41+5 i avui estic de 40+1 i més verda que un enciam. Conec casos d'altres noies que també els ha passat el mateix. Doncs a lo millor sí que et poses de part aquesta setmana si la Nerea va néixer aviadet!
No sé, filla, però de totes maneres pren-t'ho amb calma i molta sort amb el part!!! espero que sigui curtet, fàcil i poc dolorós!!!
una abraçada!
jo no sóc una entesa ni res, però segons em va dir la meva ginecòloga, el que fa que unes dones tinguin tendència a tenir parts més aviat que d'altres ho fa la seva matriu. I la matriu és la mateixa en tots els embarassos, o sigui que sempre hi ha una tendència que es repeteix. Si ets tardanera segurament en el teu segon, tercer parts tardaràs també, i al contrari. A mi se m'està complint: vaig tenir el meu primer fill a les 41+5 i avui estic de 40+1 i més verda que un enciam. Conec casos d'altres noies que també els ha passat el mateix. Doncs a lo millor sí que et poses de part aquesta setmana si la Nerea va néixer aviadet!
No sé, filla, però de totes maneres pren-t'ho amb calma i molta sort amb el part!!! espero que sigui curtet, fàcil i poc dolorós!!!
una abraçada!
- nataespessa
- :: puça

- Entrades: 40
- Membre des de: dl. març 22, 2010 2:52 pm
Hola, els meus tots dos van neixer a la setmana 37!! que et vagi molt bé 
Hola,
Doncs ara que hi penso, deu tenir raó la ginecòloga de la Llunàtica. El Jordi va néixer el dia que feia les 40 setmanes i el Carles a les 39+6, puntualitat britànica!
Petonets
Doncs ara que hi penso, deu tenir raó la ginecòloga de la Llunàtica. El Jordi va néixer el dia que feia les 40 setmanes i el Carles a les 39+6, puntualitat britànica!
Petonets

No séjo crec que això va com va. L'Ona va nèixer a la setmana 38 i va anar genial. El Pere tenia l'esperança que també s'avancés i el tio va esperar a sortir a les 40 setmanes puntualment, ja veurem com va el tercer. Molta sort i que et vagi molt bé.
La primera va neixer puntual just el dia que feia 40 setmanes. En mi no s'acompleixen les estadistiques ... per què el segon es va retrassar fins la 41+2!!!! faltaven dos dies per que me'l provoquessin menys mal que es va decidir a sortit. això si el part molt més curt i fàcil una mica mes i el pare no el veu sortir , el van fer anar a posar la bata i el nen ja estava sortint!
gràcies noies! de moment la Nerea no ha volgut sortir.. buf... s'està fent mooolt llarg 
Hola!
El meu gran va néixer de 37+2 i el petit de 37+1. No se si serà per lo de la matriu o que, però tots dos van venir aviat i al mateix temps.
En canvi els parts, van ser una mica diferents.
Pel gran vaig trencar aigües primer i va ser molt ràpid. Amb el segon va ser encara més ràpid (ingressava a les 2:30 i a les 5:30 ja el tenia amb mi) però no havia trencat aigües i les contraccions van ser més doloroses fins que es va trencar la bossa.
Amb cap dels 2 em van fer punts i el el recuperament molt ràpid.
Molta sort!
El meu gran va néixer de 37+2 i el petit de 37+1. No se si serà per lo de la matriu o que, però tots dos van venir aviat i al mateix temps.
En canvi els parts, van ser una mica diferents.
Pel gran vaig trencar aigües primer i va ser molt ràpid. Amb el segon va ser encara més ràpid (ingressava a les 2:30 i a les 5:30 ja el tenia amb mi) però no havia trencat aigües i les contraccions van ser més doloroses fins que es va trencar la bossa.
Amb cap dels 2 em van fer punts i el el recuperament molt ràpid.
Molta sort!
El mayor nació a las 40 semanas justas y el segundo parto fue provocado en 40+2. Yo también pensaba (y tenía la ilusión) de que se me adelantara, pero creo que si no me lo hubieran provocado habría llegado a las 42 semanas...
Que vaya todo muy bien
Hola! moltes gràcies!! a veure si tinc sort i treu el caparró! jeje
Mucho ánimo, Irinna, en nada la tienes contigo. Ahora ya no puede faltar mucho.
lothlome ha escrit:Mucho ánimo, Irinna, en nada la tienes contigo. Ahora ya no puede faltar mucho.
Gràcias!! me contento pensando que como mucho le queda esta semana! ya que a la siguiente si no sale.. la desalojamos! jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |