símptomes de part: en quin moment anar a l'hospital?

Experiències i pors del moment més desitjat.

iluna
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. juny 14, 2011 10:59 pm

símptomes de part: en quin moment anar a l'hospital?

EntradaAutor: iluna » dg. jul. 31, 2011 5:50 pm

Hola noies!
Avui he començat a sentir contraccions (encara són bastant irregulars però es mantenen ) i la petita es mou més del que és habitual... també s'està desprenent el tap mucós, i porto així des d'aquest matí...
Estic nerviosa perquè avui faig 40+4 i la petita està de natges, però a Sant Pau em van dir que hi anès quan les contraccions fossin regulars i/o trenquès aigües; no sé, com que intentaré un part vaginal estic nerviosa per si hi ha complicacions. De moment tinc pensat esperar-me unes hores a veure com evolucionen les contraccions.
És el meu primer embaràs i sé que aquesta primera fase del part sol durar bastant, oi?
Ains quins nervis, i quines ganes de tenir a la petita als meus braços...
Em doneu allgun consell?
Moltes gràcies maques!! :-()-)
Imatge
Imatge
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: símptomes de part: en quin moment anar a l'hospital?

EntradaAutor: magrana » dg. jul. 31, 2011 5:55 pm

Hola, Iluna:

aviat tindràs la teva petita en braços!! Enhorabona!

En els primers parts aquesta part pot durar fins i tot dies... (no molts, eh? però una amiga va estar-se un parell de dies amb contraccions irregulars). El que passa és que no sé quin és el protocal dels parts de natges. Però si et van dir que hi anessis quan fossin regulars, doncs tranquil·la. Anar fent. Et pots dutxar, pots menjar (perquè allà no ho podràs fer durant mooooltes hores) i pots anar-ho preparant tot.

Jo vaig trencar aigües, per tant tampoc va ser el mateix. Però tot i així m'hi vaig estar més de 12 hores, fins que va néixer.

Sort!
Imatge
iluna

EntradaAutor: iluna » dg. jul. 31, 2011 7:20 pm

Moltes gràcies magrana!! De moment tot continua igual, contraccions irregulars i pèrdua del tap mucós... En fi, paciència!! :-()-)
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. jul. 31, 2011 8:54 pm

El meu part va començar amb contraccions regulars (primer cada 20 minuts i escurçant-se el temps a mesura que passava l'estona) cap a les 11 de la nit. Primer no em feien massa mal, semblaven les de braxton. A mesura que anaven passant les hores, anaven fent cada cop més mal, i eren seguides. Quan vaig veure que em venien cada 6-7 minuts ens vam possar en marxa cap a l'hospital, eren les 4 de la matinada i vaig arribar a l'hospital dilatada de 6 cm. No vaig trencar aigües fins a l'expulsiu.

Tu vés controlant les contraccions, ja que pots estar així moltes hores si són irregulars.

Fes una cosa: durant una hora, assentat al sofà, agafa el rellotge i ves apuntant quan començen i quin espai hi ha entre elles, potser no són tant irregulars i tenen una "pauta". Si veus que hi ha un espai molt curt (8-10 minuts entre elles), ja pots marxar cap a l'hospital.

Que vagi molt bè!! Aviat veuràs al teu fillet!!
glori
Entrades: 80
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 10:42 pm
Ubicació: Baix Camp

EntradaAutor: glori » dg. jul. 31, 2011 9:29 pm

Hola Iluna...

Com estàs? Com va l'espera?...
Jo també et recomanaria que anessis mirant cada quan tens les contraccions, tot i que les últimes abans del part ja es noten, no les podras confondre. :-o00m
Jo vaig esperar fins a l'últim moment a casa (és el que em va recomanar la llevadora, sempre i quan no trenquis aigües). Mentre, pots menjar el què vulguis, dutxar-te, practicar els exercicis de respiració que has après, pensar en imatges o records bonics que després et serviran per passar millor el dolor, i... preparar-te música (MP3, MP4...) per pendre amb les cançons que més bon rotllo et donin... A mi em va anar molt bé.
Esperar força a casa crec que és la clau perquè després tot et passi més ràpid...

Petonets i molts ànims que el petit ja està aqui!
"L'escencial és invisible als ulls" El Petit Príncep

Imatge
iluna

EntradaAutor: iluna » dg. jul. 31, 2011 10:20 pm

Hola noies!
Just ara acabo de sopar, i em posaré a fer això que diu la neuetes de controlar les contraccions. De moment continuen sent irregulars, i solen ser sense dolor, però de vegades hi ha alguna que fa mal...
Continuo tenint pèrdues del tap mucós, això també sol durar molt? Porto des d'aquest matí tacant una mica, no és gaire però sí que és continuu...
En el meu cas, la nena ve de natges, així que he d'estar atenta per anar cap a l'hospital en quant les contracciones augmentin, o en cas de trencar aigües... Per sort tenim l'hospital molt aprop de casa :ok:
glori, de moment estic bastant tranquil·la, encara que amb moltes ganes ja de veure la nena, i em sembla que aquesta nit serà llarga. Com tu dius, jo també penso que és millor estar a casa el màxim de temps possible. Faré això de controlar les contraccions i si no van a més intentaré dormir una mica i després ja es veurà.... Esperem que no es retrasi massa això, quina impaciència!!!
Per cert, la nena s'està movent molt entre contracció i contracció, això també és normal?

En fi, ja us explicaré...
Petons maques!! :-()-)
Imatge
Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dg. jul. 31, 2011 10:24 pm

Hola guapa!
Això del temps és molt relatiu,...hi ha noiies que triguen moltes hores inclús dies i d'altres que no en triguen tantes...
Ja t'ho aniràs veient...no pateixis...
Hi haurà un moment que tu mateixa diràs: ARA ÉS EL MOMENT DE MARXAR :content: , pe`ro com les meves companyes, et recomano que si les contracciones són espaiades, t'estiguis a casa, relaxada, amb la dutxa o amb música o com més còmode estiguis :ok:
Molta ànims i ENHORABONA!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
iluna

EntradaAutor: iluna » dg. jul. 31, 2011 10:58 pm

Moltes gràcies crissie!!
De moment les contraccions són bastant espaiades i irregulars, així que crec que intentaré dormir una mica, aviam si puc perquè estic molt nerviosa...
Bona nit a tothom!! </;-)
Imatge
Imatge
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dl. ago. 01, 2011 7:24 am

Estic d'acord amb la crissie, hi haurà un moment que sabràs qeu toca marxar. Jo vaig perdre el tap mucós a les 4:15 de la matinada i a partir de llavors van començar les contraccions regulars cada 7-10 minuts però no em feien gaire mal. No vaig anar a l'hospital fins les 20 i picu del vespre. Des de les dues del migdia que les contraccions eren cada 5 minuts però alguna cosa dins meu em deia que encara no era el moment. Quan vaig arribar a l'hospital estava de 6cm.
Estigues tranquila que el cos és molt savi.

Et desitjo que vagi molt bé!
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dl. ago. 01, 2011 8:53 am

Tranquil·la, per experiencia pròpia, i com tan dit fins que no les tinguis regulars com a 10 minuts o menos entre elles no vagis a l'hospital al menys que no trenquis aigues o taquis sang.
Jo vaig tindre contraccions de preparació en un mes d'antelació o mes i mig. eren molt irregulars. El tap mucos el pots perdre durant una setmana, perds gran cantitat al principi i després poc a poc.
El que em va provocar les contracions va ser la dilatació, vaig entrar a sala de dilatació en 5 o 6 cm per mi mateixa. Llavors la resta va ser en un no res.
montpra
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » dl. ago. 01, 2011 1:24 pm

Com vas ? o ja has tingut la nena ??
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
glori

EntradaAutor: glori » dl. ago. 01, 2011 10:06 pm

Ens tens a totes en espera... i tu encara més, suposo...

Com estàs? Vas bé?

Molts, molts, molts ànims i petonets.... Va campiona! que això ja s'acosta.... >.-<:

Imatge
petitaformigueta
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

EntradaAutor: petitaformigueta » dc. ago. 03, 2011 8:01 am

Que algú sap com està la Iluna? Que ja ha tingut la nena?
Estem esperant notícies. :ok:
Imatge
glori

EntradaAutor: glori » dg. ago. 07, 2011 10:35 am

Ningu sap res de la Iluna??

Que extrany....

Imatge
iluna

EntradaAutor: iluna » dt. ago. 09, 2011 5:24 pm

Hola noies!! Sento haver trigat tant a respondre... Avui és el primer dia que entro al fòrum des del naixement de la Sara.
Sí, ja sóc mami!!! >.-<: La Sara va néixer el dia 1 d'agost a les sis de la tarda, de part vaginal amb epidural (obligatòria en els parts de natges). Estic tant i tant contenta. :***:
Ara que tinc una estoneta (li acabo de donar el pit i ara dorm) obriré un fil per a explicar-vos la meva experiència amb el part.
Petons i gràcies a totes pels comentaris :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. ago. 09, 2011 7:53 pm

Felicitats!!! :content: :content: :content:
petitaformigueta
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

EntradaAutor: petitaformigueta » dt. ago. 09, 2011 8:49 pm

Moltes FELICITATS. He llegit la crónica del teu part i m'he emocionat. Els millors desitjos a aquesta nova familia >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
iluna

EntradaAutor: iluna » dc. ago. 10, 2011 9:49 pm

Moltes gràcies noies!!! :content: :content: :content:
Imatge
Imatge
anet30
:: gosset
:: gosset
Entrades: 492
Membre des de: dt. des. 14, 2010 5:56 pm

EntradaAutor: anet30 » dj. ago. 11, 2011 11:23 am

Iluna primer de tot enhorabona!!!!!!!mhe llegit la teva crónica i molt emocionant... :love:
aprofito el teu post per fer-vos unes preguntes!

Estic igual que tu el dia que vas obrir el post..jeje estic de 41+1 i estic tenint contraccions i perdent el tap mucós (fluxe amb sang)desde aquesta matinada...les contraccions van començar molt espaiades...i ara son cada 10min. Em fan un mal relatiu...com de regla pero suportables...obviament em fan mes mal que les de braxton...la meva pregunta es: quan haig d'anar al hospital??m'espero a que el dolor s'intensifiqui una mica??es q de moment estic per casa fent vida normal i quan em ve una m'assento en una cadira...tothom diu que va al hospital quan son cada 10 o 5min pero lo del dolor com es mesura?

gràcies!!!! :-()-)
iluna

EntradaAutor: iluna » dj. ago. 11, 2011 3:43 pm

Hola anet30! Jo et puc explicar la meva experiència, però en el meu cas era un part de risc pel tema de les natges i vaig anar a l'hospital quan les contracciones es van intensificar (cada 5-7 minuts). Vaig estar un parell d'hores comptant-les i al veure que eren molt regulars i doloroses, vam anar tirant cap a l'hospital...
Pel que sé d'altres mares que tenen els nens en cefàlica, el millor és esperar el màxim de temps a casa per anar fent la dilatació al teu ritme i sense que ningú et molesti, jo quan vaig arribar a l'hospital només estava de 2 cm, potser si la nena no hagués estat de natges m'haurien enviat cap a casa a fer temps, que la dilatació (si és el primer fill) sol ser molt llarga...
Et desitjo molta sort amb el part!! Molts ànims!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::