Panereta Hospital de Mataró

Experiències i pors del moment més desitjat.

LaiaiJoan
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 7:51 pm

Panereta Hospital de Mataró

EntradaAutor: LaiaiJoan » dl. ago. 01, 2011 10:41 am

Bon dia,

Estic de 28 setmanes i ja vull deixar feta la panereta que he de dur a l'hospital de Mataró.

El problema és que ja no donen cap llista. M'han dit que m'he d'esperar a les classes pre-part, que no són fins al setembre i allà m'ho diran, però no em vull esperar...

Alguna que hagi parit a l'hospital de Mataró, em podria dir què s'ha de dur i què tal li ha anat l'experiència de pas???

I si hi ha alguna que tingui complicacions amb l'asma, també agraïria que deixés algun comentari.

Gràcies noies!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Panereta Hospital de Mataró

EntradaAutor: wendell » dl. ago. 01, 2011 11:44 am

Hola!
Primer de tot felicitats per l'embaràs!!! >.-<:
I en segon lloc... jo no he parit a l'Hospital de Mataró i, tot i que crec que les llistes no variaràn massa d'un hospital a un altre, et recomano que passis per aquest post viewtopic.php?f=11&t=2704&start=0 aquí segur que trobes alguna noia que hi ha parit i et pot ajudar millor que jo!!!

Que vagi molt bé!
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dl. ago. 01, 2011 2:41 pm

jo no hi he parit, però algun cop que havia anat d'urgències sentia el que els hi deien a les altres noies el què havien de portar, i més o menys és com a tots els hospitals.
a mi el que hem van demanar van ser:
8 samarretes de fil, 8 conjunts, 4 ranitas, 2 gorrets, panyals, toallitas, la crema del culet i colònia.
Crec que a l'hospital de mataró proporcionen els panyals i les toallitas.
de tota la roba que hem van demanar, la veritat és que només vaig fer servir la meitat. demanen molta cosa, però pensa que sempre hi haurà algun familiar que te la pot rentar i tornar a portar.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ninniel
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. set. 12, 2010 11:00 am

EntradaAutor: ninniel » dl. ago. 01, 2011 9:40 pm

Els meus dos fills han nascut al Hospital de Mataró.
De Llista amb la meva filla em sembla que si que quelcom em van donar però en les ultimes visites.. i del meu fill doncs no recordo que em donessin.. Pero bé, es mes o menys el tipic... robeta per 3 dies si es part normal, bodies i pijames sencers.. jo vaig posar conjuntets de fil i de coto també pero els dos cops les infermeres me'ls van vestir amb pijames que haviem portat suposo que per elles posar una peça sencera es més ràpid que haver-ne de posar dues. Tb els van posar els tipics gorrets i manoples i "arrullos".
En aquella època, et parlo del 2005 i el 2007 ( no sé com anirà ara amb les retallades i tal) els bolquers pel nen i les compreses per tu els posaven ells.
El nen esta amb tu tota l'estona >.-<: , inclus es protocol que les primeres hores de vida te l'has de posar tota l'estona al teu costat ben calentet a recer de la mama, a una mama veïna la infermera la va renyar una miqueta perque la noia no ho va entendre i quan la enfermera va tornar la nena que encara estava en el seu llitet i havia perdut temperatura. be se'ls enduen una estoneta per per les proves per banyar-los etc.. pero per tot el demés el nen esta amb tu ,aixi que molt bé.
Nomes que si tens problema amb la lactància siguis tan pesada com necessitis, perque a vegades et deixen ser tan independent que si la cosa fa mal o no ho veus clar els has d'insistir. Jo em vaig endur tb el coixi de lactancia doncs em va anar be per donar el pit.
El personal molt maco els 2 cops tant les comadrones , infermeres i gines .
ninniel

EntradaAutor: ninniel » dl. ago. 01, 2011 9:47 pm

Afegir que mentres estava parint en el primer cop per animar-me em van fer tocar el cap de la nena quan estava sortint... va ser molt maco :ok: ... i el segon cop me'l van fer treure a mi ... va ser molt emocionant :p-) .. i no et pincen el cordó de seguida sino que de seguida te'l posen pell amb pell i deixen al nado encara amb el cordo...
LaiaiJoan

EntradaAutor: LaiaiJoan » dt. ago. 02, 2011 3:54 pm

Aiii ninniel moltes gràcies, em quedo tranquil.la.

Provablement tingui un part difícil, per temes hormonal+asma, que m'està complicant l'embaràs des de l'abril, però si tu has tingut 2 bones experiències, una es queda més tranquileta...

Encara no he decidit com vull tenir el part, tot i que la gine, em va recomanar que fós natural, ja que a part, de serie porto moltes al.lèrgies medicamentoses i tal.... i em fa por que l'epidural em dongui alguna alèrgia o em faci alguna reacció...

A part de la panereta pel nadó...què recomanen per tu?

Que vau fer 1 o 2 bosses??

Milers de gràcies de nou!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
LaiaiJoan

EntradaAutor: LaiaiJoan » dt. ago. 02, 2011 3:55 pm

Bé, gràcies a totes també.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ninniel

EntradaAutor: ninniel » dt. ago. 02, 2011 4:51 pm

Si vaig fer dues bosses.
la del nado i la meva. A mi em recomanaven 2 camisons amb botons per facilitar la lactància i també portar calcetes de paper que les venen a la farmàcia, i be tot el que sigui d'higiene personal. Això de l'epidural a toro passat no me la posaria ( en el segon no volia, però per una serie de circumstàncies me la vaig posar a l'ultim moment.. vaig ser burra) més que res per que em va donar molt mal de cap en el post part i els 2 cops!! i tot i que fisicament em trobava genial el mal de cap va ser un martiri....Segur que podràs tenir un part natural i tot anirà genial no et preucupis!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::