Música per parir
Música per parir
Hola!
Llegint un article que parlava del part i de la importància del treball a casa parlava de posar-se música i he pensat en anar preparant un CD pel moment en questió, ja que m'encantaria un part natural que amb l'Aleix no vaig tenir, i tota la feina que faci a casa millor. Què us sembla la idea? Fem una proposta de cançons? Havia pensat cançons de tot.
Començo:
BEBE "Hoy vas a descubrir" http://www.youtube.com/watch?v=OZ7X_5QK9aE

Llegint un article que parlava del part i de la importància del treball a casa parlava de posar-se música i he pensat en anar preparant un CD pel moment en questió, ja que m'encantaria un part natural que amb l'Aleix no vaig tenir, i tota la feina que faci a casa millor. Què us sembla la idea? Fem una proposta de cançons? Havia pensat cançons de tot.
- mundotueris
- :: formigueta

- Entrades: 90
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 10:27 pm
- Contacta:
Re: Música per parir
Per les que tingueu Spotify, una gran amiga nostra va fer una recopilació de titols relacionats amb la maternitat:
http://open.spotify.com/user/annasalguero/playlist/18HT8v3VZYv4TXtmSdfrrL
Espero haver posat bé l'enllaç, sinó li demanaré que m'el doni bé, es que jo ja el tinc instal·lat a l'ordinador.
http://open.spotify.com/user/annasalguero/playlist/18HT8v3VZYv4TXtmSdfrrL
Espero haver posat bé l'enllaç, sinó li demanaré que m'el doni bé, es que jo ja el tinc instal·lat a l'ordinador.
- acantilada
- :: papallona

- Entrades: 121
- Membre des de: dj. gen. 06, 2011 12:19 pm
uuuf, jo estic amb el mateix dilema, al hospital on pariré pots portar la teva música i estic fent llistes de músiques adients....
pero trobo que es un tema molt personal!
pero trobo que es un tema molt personal!
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Jo estic igual que vosaltres noies! Tot i que no sé si en el moment en qüestió voldré massa soroll, havia pensat fer una llista amb música instrumental, que és menys intrusiva i m'ajudarà a relaxar-me...
Hola guapes!
Jo penso que ha de ser música que us agradi a vosaltres, i pel meu gust, millor tranquil.la, que acompanyi però que no et "distregui"...
En el meu part, en un moment durant les contraccions, vam posar música (per consell de la llevadora) i vaig estar ballant amb el meu company, i ho recordo com una de les coses més boniques que he fet en la meva vida! I ballar va molt bé per ajudar a dil.latar (com caminar, pujar escales... jo vaig fer-ho tot
)
Jo penso que ha de ser música que us agradi a vosaltres, i pel meu gust, millor tranquil.la, que acompanyi però que no et "distregui"...
En el meu part, en un moment durant les contraccions, vam posar música (per consell de la llevadora) i vaig estar ballant amb el meu company, i ho recordo com una de les coses més boniques que he fet en la meva vida! I ballar va molt bé per ajudar a dil.latar (com caminar, pujar escales... jo vaig fer-ho tot
)Re: Música per parir
Hola noies,
alguna té un llistadet de cançons addients pel moment en qüestió? Vull grabar unes quantes cançons però no sé de quin tipus són les millors pel moment.
alguna té un llistadet de cançons addients pel moment en qüestió? Vull grabar unes quantes cançons però no sé de quin tipus són les millors pel moment.
cuxita ha escrit:Hola noies,
Jo penso que no hi ha llistat adient. La música adient és la que t'agradi a tu. Vull dir que a algú li pot agradar la música clàssica i a alguna altra pot no agradar-li gens! O una cançó pot tenir un significat especial per algú i a algú altre no dir-li res...
Hola cuxita,
Pots provar amb la música de la Deva Premal (es fa servir per a meditació i relaxació), si t'agrada.
Pots provar amb la música de la Deva Premal (es fa servir per a meditació i relaxació), si t'agrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |