Inducció del part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Inducció del part

EntradaAutor: Irinna » dc. ago. 10, 2011 10:29 pm

Hola noies!

estic de 40 + 5 dies i la nena de moment no vol sortir. Avui la meva ginecòloga, de l'equip de la Quiron, m'ha donat data per induir el part. Serà dijous que ve si no ha sortit.

Això ha fet que em sorgeixin molts dubtes i moltes pors! l'altre embaràs va acabar amb cesària a les 38 setmanes per complicació a l'hora del part... i tinc entès que molts parts induïts acaben també amb cesària.

Em podrieu explicar la vostra experiència? son moltes hores? heu tingut part vaginal després de tenir una cesària anterior tot i sent part induït? Alguna de vosaltres li van fer a la Quiron?

Gràcies guapes!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Inducció del part

EntradaAutor: Ítaca » dc. ago. 10, 2011 11:23 pm

Ostres Irinna! Aquesta noia està molt ben instal·lada eh?
Em sembla q no et seré de gaire ajuda...
A mi me'l van induir... vaig ingressar a les 8.30 i la nena va néixer a les 20.15... el metge ens va dir q la mitjana eren 8-12hores... i va ser vaginal.
La vaig tenir a l'HGC...

A veure si es decideix a sortir ella abans!!! Ànims!!!!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Corda
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dj. oct. 12, 2006 9:35 pm

EntradaAutor: Corda » dj. ago. 11, 2011 7:38 am

Els meus dos parts van ser induits a la setmana 41, van acabar sent parts vaginals i molt, molt ràpids!! Molta sort!
sansa
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dj. ago. 11, 2011 7:59 am

Hola, a mi em van ingressar a les 11hs i vaig parir a les 21.45hs, va ser vaginal...Així que ja som unes quantes que no hem acabat en cessària.
Imatge

Imatge
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: Irinna » dj. ago. 11, 2011 8:06 am

Moltes gracies noies!!!

Una pregunta, a veure que m' aconselleu! Tinc una nena de 2 anys,si al final acabo amb lo de la induccio... creieu desencertat q hi vagi amb la nena i el meu marit? O deixarieu la nena tot el dia amb ma mare...?

Graaaaacies!!
nienna
Entrades: 2088
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

EntradaAutor: nienna » dj. ago. 11, 2011 8:19 am

Irinna, a mí me provocaron el parto en 40+2, ingresé a las 15:00 y a las 21:09 tenía a mi niña en brazos. Fue muy rápido y fue una experiencia infinitamente mejor que el primer parto (con el primero fue parto de 24 horas...). Fue parto vaginal y todo fue estupendo. Yo tuve a los 2 en Sant Pau y no puedo darte referencias de la Quirón, pero hay un hilo bastante largo que habla de esta clínica.

En cuanto a la peque... yo a mi niño mayor (tenía 3 años y 3 meses) lo dejé en casa con mi madre y vinieron al día siguiente a conocer a la peque, porque como nació por la noche él ya estaba durmiendo. No sabía si iba a ir para largo o no, además iba a estar intranquila y más pendiente de él que del mismo parto y preferí mantenerlo al margen. Además no sé como se iba a tomar verme con dolor, etc. Me habría gustado que estuviera, pero luego pensandolo friamente preferí dejarlo en casa para que él estuviera tranquilo y yo también, y nos fue fenomenal.

Mucha suerte, que ya te queda como máximo una semana.
Rainbow
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

EntradaAutor: Rainbow » dj. ago. 11, 2011 8:45 am

Hola!!

Els meus dos parts van ser induïts i tots dos van ser vaginals. El primer va començar a les 9 del mati i va acabar a les 5 de la tarda i el segon va començar a quarts de 10 del mati i va acabar a les 12.30 del migdia.
En el segon part, la nena es va quedar amb els avis. Només estava el meu marit amb mi. Mai se sap el que pot durar un part i la nena vam pensar que estaria més tranquil·la a casa amb els avis.
Moltíssima sort!
Imatge

Imatge
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dj. ago. 11, 2011 1:51 pm

el meu va ser induït. entre que vaig ingressar i va nèixer la nena van passar 4 hores. jo a la nena la deixaria pq no saps el que pot durar
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Senta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 514
Membre des de: dg. maig 09, 2010 8:31 pm

EntradaAutor: Senta » dj. ago. 11, 2011 4:27 pm

El meu part va ser induït a la setmana 40+5 i va acabar en cessàrea. Va ser a la Maternitat. Res del que em donar (oxitocina, etc) em va fer dilatar. I finalment quan em van posar l'epidural perquè ja no aguantava el dolor, em va donar diverses baixades de tensió. Van decidir fer-me una cessària. Jo aniria amb la ment oberta perquè la cessària és una possibilitat real i val la pena estar mentalment preparada per a tot.

Molta sort!!! Ja queda molt poc per veure la teua petita!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
macri.lg
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: macri.lg » dj. ago. 11, 2011 5:16 pm

A mi també me'l van induir.. sense cesàrea però amb ventosa i el nen va patir bastant.. no et preocupis!!!
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
nienna
Entrades: 2088
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

EntradaAutor: nienna » dc. ago. 17, 2011 10:55 pm

Mucho ánimo para mañana Irinna, y que sea una horita corta. En nada ya verás la carita de tu pequeña. Suerte!
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. ago. 17, 2011 11:48 pm

ostres Irinn, ja no deuràs tenir temps de veure el meu comentari!

El meu primer part va venir naturalment. Vaig trencar aigües a les 2 de la matinada però no vaig parir fins les 5 de la tarda, amb epidural, fòrceps i força punts (mai em van dir quants)

El segon va ser induït el dia que feia 42 setmanes.
Vaig ingressar a les 9, em van posar occitocina a les 10, a les 12 llargues em van trencar aigües i a la 1 del migdia ja havia parit sense epidural i amb un punt insignificant.

ja veus, cada part sigui induït o no, va com va i acaba com acaba, mai se sap

Lo bo de la inducció: jo ja vaig dur la gran de 3 anyets a dormir a ca la meu mare la nit abans pq havíem de ser a l'hospital a les 8 de matí. Com que va anar ràpid, a les 5 després del cole, la meu mare la va dutxar i canviar i la va dur a conèixer el seu germanet.
I jo, vaig deixar tota la casa com una patena i a punt per quan tornéssim

que vagi mooolt bé z2:-)
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dj. ago. 18, 2011 12:35 am

Irinna guapa, no se al final si ja hauràs parit o demà arribarà la teva petitona. Sigui com sigui que vagi tot molt bé i la Claudia pugui conèixer aviat a la germana petita :-()-) Petons!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::