Refredat i Part???
Refredat i Part???
Hola noies,
Veureu porto un parell de dies que a les nits que no sé si m'he passat amb la roba de llit o esque estic nerviosa per el part inminent ..el cas esque he suat un parell de nits seguides i crec que he enganxat un refredat
..bé, de moment el que tinc son mocs i congestió...
El cas esque ara era al llit pensat en que si em possava de part amb aquest panorama.Ja podre respirar??? a alguna li ha passat???
Potser ara m'estic fent olles i trigo en possar-me de part i per llavors ja estic perfecte, ves a saber...
gràcies
Veureu porto un parell de dies que a les nits que no sé si m'he passat amb la roba de llit o esque estic nerviosa per el part inminent ..el cas esque he suat un parell de nits seguides i crec que he enganxat un refredat
El cas esque ara era al llit pensat en que si em possava de part amb aquest panorama.Ja podre respirar??? a alguna li ha passat???
Potser ara m'estic fent olles i trigo en possar-me de part i per llavors ja estic perfecte, ves a saber...
gràcies
Re: Refredat i Part???
Hola guapa, jo no he estat refredada en el part pero si que amb la segona, tenia gastronteritis aquell dia (ja portaba dues semanetes) i tot va anar perfecte, aixi que tu no et preocupis, segur que el dia que et posis de part ja estaras recuperada i sino parla amb els metges del hospital
Jo el dia que vaig parir tant jo com el meu marit estavam encostipats i la nit anterior ens anavam passant el termòmetre al sofà de casa mirant-nos la febra, que per sort no en teniam, només unes dècimes el meu marit. La veritat és que el dia del part ni em vaig enrecordar del costipat...
Que vagi molt bè!
Que vagi molt bè!
hola,
jo el dia del part estava com una sopa i a més amb una tos... ufff... però al moment del part ni recordaba que tenia l'encostipat... després si... jajajaja recordo que tossir i amb els punts.. ufff...pero valia la pena només veient la cara de la petita.
jo el dia del part estava com una sopa i a més amb una tos... ufff... però al moment del part ni recordaba que tenia l'encostipat... després si... jajajaja recordo que tossir i amb els punts.. ufff...pero valia la pena només veient la cara de la petita.
Hola, jo en el meu primer embaraç vaig estar costipada molt de temps, al final vaig haver de prendre antibiòtic tot i que el metge em va dir que al estar baixa de defenses per l'embaraç potser no em serviria de res i de fet va ser així, durant el paret tenia molta tos i això va fer que a l'hora d'apretar no ho fes gaire bé, la feina més gran la va fer la llevadora. Després de tenir el nen vaig haver de tornar a prendre antibiòtic per treure'm la tos i els mocs, aquesta vegada em van marxar. Ja veus, tot va anar molt bé per tant no et preocupis, tot sortirà bé costipada o no
gràcies noies...la veritat esque estic una micona millor...tinc algun moc nocturn pero poca cosa mes i com segueixo sencera, proba superada!!
Ostres amb gastroenteritis i tot??? bufff deu ni do!!
gracies noies
Ostres amb gastroenteritis i tot??? bufff deu ni do!!
gracies noies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |