DRA. CARME GUASCH
DRA. CARME GUASCH
Hola,
Estic embarassada del meu 2n fill...el part del meu fill gran va ser fantàstic però estic pensant fer un canvi de ginecòleg/a perquè hi van haver alguns detalls que no em van agradar....
Ahir vaig conèixer aquesta ginecòloga, de qui ja m'havien parlat, i em va agradar però volia conèixer l'opinió d'algú que hagi parit amb ella...m'ajudeu?
Estic embarassada del meu 2n fill...el part del meu fill gran va ser fantàstic però estic pensant fer un canvi de ginecòleg/a perquè hi van haver alguns detalls que no em van agradar....
Ahir vaig conèixer aquesta ginecòloga, de qui ja m'havien parlat, i em va agradar però volia conèixer l'opinió d'algú que hagi parit amb ella...m'ajudeu?
Re: DRA. CARME GUASCH
Hola jo vaig parir amb ella al juny del 2009 i nomes en tinc bones paraules el part genial,ella molt be, era la meva gine de sempre per mala sort ja no l'ha tinc a la mutua, un pal.
Hola,
Aquesta doctora me l`ha aconsellat la meva ginecòloga de la Corachan, ja que li vaig explicar que el seguiment d`on em portaven no em vaig quedar gaire contenta.
Pel comentaris veig que la gent esta molt contenta, se que asisteix a l`Hospital de barcelona, l`any que bè em vull tornar quedar embarassada i de fet volia que em portés ella.
Aquesta doctora me l`ha aconsellat la meva ginecòloga de la Corachan, ja que li vaig explicar que el seguiment d`on em portaven no em vaig quedar gaire contenta.
Pel comentaris veig que la gent esta molt contenta, se que asisteix a l`Hospital de barcelona, l`any que bè em vull tornar quedar embarassada i de fet volia que em portés ella.
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
urgell ha escrit:Hola jo vaig parir amb ella al juny del 2009 i nomes en tinc bones paraules el part genial,ella molt be, era la meva gine de sempre per mala sort ja no l'ha tinc a la mutua, un pal.
Canvio "juny" per "gener" i dic exactament el mateix!!! Urgell, encara serem de la mateixa mútua, tu i jo...
Martagran, totes les parts bones del meu part van ser amb ella.
És que jo ja havia sentit a parlar de la Carme Guasch i el dilluns la vaig conèixer i em va agradar molt pq va captar de seguida el que jo volia!! Però em fa molta por una cosa: Jo, com la Tombarella, també vaig parir l'any 2009 a la Corachan i el part va anar molt bé però les llevadores van ser un desastre: no m'escoltaven, em tractaven amb poc respecte i intentaven fer el que volien
Aquesta vegada no vull que això torni a passar: la Carme Guasch no treballa amb cap llevadora en concret tot i que em va explicar que les llevadores ja la coneixen i actuen diferent amb les seves pacients... però no sé si em vull arriscar.
L'altra opció que valoro és fer un part amb el Guillem Hernandez que sí treballa amb una llevadora, la Rosa Jardí, que és un encant....I això en principi m'assegura un part respectat des del principi fins el final però el handicap és que és a la St. Jordi, una clínica sense neonats...
En fi, que seguiré valorant pros i contres però crec que em decidiré per la segona opció i tenir totes les garanties!
Aquesta vegada no vull que això torni a passar: la Carme Guasch no treballa amb cap llevadora en concret tot i que em va explicar que les llevadores ja la coneixen i actuen diferent amb les seves pacients... però no sé si em vull arriscar.
L'altra opció que valoro és fer un part amb el Guillem Hernandez que sí treballa amb una llevadora, la Rosa Jardí, que és un encant....I això en principi m'assegura un part respectat des del principi fins el final però el handicap és que és a la St. Jordi, una clínica sense neonats...
En fi, que seguiré valorant pros i contres però crec que em decidiré per la segona opció i tenir totes les garanties!
TerTeixi ha escrit:Una pregunta, a quin hospital el tindras?
Terteixi: no sé si m'ho preguntes a mi...jo si el part el faig amb ella ha de ser a la clínica Corachan de BCN.
La Carme es la meva gine, em va atendre el part de natges de la gran i l'embaràs del petit, i em va anar molt be entre altres coses perque em va recolçar amb el tema del part a casa, amb la qual cosa el meu marit va estar més tranquil al respecte.
Es cert que a les dones que son clientes seves les tracten d'una altra manera, intervenen menys i respecten més el part. Ara, tot depen del teu nivell d'exigència. Jo per a un part normal vaig estimar-me més parir a casa, però si hagués necessitat gine al part preferiria parir amb la Carme.
Es cert que a les dones que son clientes seves les tracten d'una altra manera, intervenen menys i respecten més el part. Ara, tot depen del teu nivell d'exigència. Jo per a un part normal vaig estimar-me més parir a casa, però si hagués necessitat gine al part preferiria parir amb la Carme.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |