Com ho feu amb el "FILL GRAN" si pariu a casa?
Com ho feu amb el "FILL GRAN" si pariu a casa?
Hola noies!
Finalment i si tot va bé, la decisió de tenir el nen/a a casa ja està més que presa i digerida.
Hi ha una cosa que em preoucpa molt, i és què fer ambel Xavi en el moment del part.
La "avantatge" d'anar a l'hospital, era que ma mare venia a casa si era de nit i es quedava a dormir i si era de dia el portavme a casa d'ella, pe`ro clar! Si pareixo a casa...
Jo no vull que estigui el Xavi a casa durant el part! no per ell, pq crec que no li afectaria negativament, sino per mi. EL Xavi és molt demandant i no estaria tranquila i relaxada demanant-me i cridant i plorant cada dos per tres.
Tinc clar que le dia del part, he de desconectar del món i amb el meu fill per allà., encara ques estigui dormint no ho aconseguiré.
Aleshores, l'unic que se m'acudeix és que quan les contraccions siguin de les bones, dir-li a ma mare que le vingui a buscar, pe`ro clar....potser son les 4 de la matinada i em sembla una mica heavy traslladar al petit en plena matinada!!!!
COm ho vau fer?? teniu alguna idea?
Finalment i si tot va bé, la decisió de tenir el nen/a a casa ja està més que presa i digerida.
Hi ha una cosa que em preoucpa molt, i és què fer ambel Xavi en el moment del part.
La "avantatge" d'anar a l'hospital, era que ma mare venia a casa si era de nit i es quedava a dormir i si era de dia el portavme a casa d'ella, pe`ro clar! Si pareixo a casa...
Jo no vull que estigui el Xavi a casa durant el part! no per ell, pq crec que no li afectaria negativament, sino per mi. EL Xavi és molt demandant i no estaria tranquila i relaxada demanant-me i cridant i plorant cada dos per tres.
Tinc clar que le dia del part, he de desconectar del món i amb el meu fill per allà., encara ques estigui dormint no ho aconseguiré.
Aleshores, l'unic que se m'acudeix és que quan les contraccions siguin de les bones, dir-li a ma mare que le vingui a buscar, pe`ro clar....potser son les 4 de la matinada i em sembla una mica heavy traslladar al petit en plena matinada!!!!
COm ho vau fer?? teniu alguna idea?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Com ho feu amb el "FILL GRAN" si pariu a casa?
bonica enhorabona per la decisió! quina enveja, m'encantaria poder parir a casa tot i que encara res de embaràs.
primer de tot, parlo per mi, segur que la teva mare no li importa l'hora que sigui i crec que a les 4 de la matinada el xavi ni s'enterarà. a més sempre pots preveure que si et comencen les contraccions a les 8 del vespre doncs que el vingui a buscar i estàs super trankila desde llavors.
molts petons i sort!
primer de tot, parlo per mi, segur que la teva mare no li importa l'hora que sigui i crec que a les 4 de la matinada el xavi ni s'enterarà. a més sempre pots preveure que si et comencen les contraccions a les 8 del vespre doncs que el vingui a buscar i estàs super trankila desde llavors.
molts petons i sort!

- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo t'anava a dir el mateix. A no ser que tinguis un part express (que tambe n'hi ha), probablement comencaras amb contraccions i ho podras preveure. Si comences a les 3 del mati, per exemple, crec que pots tenir temps perfectament que ta mare vingui a recollir-lo sobre les 7... i si pel contrari, a les 9 del vespre comences amb contraccions i creus que vas de part, tambe el pot venir a buscar. I si a "males", va tot molt rapid, doncs si, no tindras mes remei que fer aixecar a la gent
pero per un dia no passa res 
Enhorabona per la decisio! espero que vagi tot molt be
pero per un dia no passa res Enhorabona per la decisio! espero que vagi tot molt be
- naiara1980
- :: conillet

- Entrades: 395
- Membre des de: dt. jul. 26, 2011 11:01 am
Jajaja, Crissie, jo també penso el mateix, si és de nit, a ta mare el que menys li preocuparà és haver d'anar a buscar en Xavi, i en Xavi no s'enterarà segur així que el problema segur que no és tal. A més, com et diuen, i com ja deus saber millor que ningú, que el procés sigui curt no és lo habitual, així que et donarà fins i tot temps a fer moltes coses abans que neixi en Josepmaria i potser fins i tot a esperar a que en Xavi desperti. Això ho aniràs veient sobre la marxa, no? segons l'espai de les contraccions...
Ostres, doncs jo he llegit el títol i entrava a explicar-te experiències d'amigues meves que han parit el segon a casa amb el primer per allà (amb alguna persona encarregada d'ocupar-se'n). Tothom explica que els nens viuen molt bé els parts.
Però si tens clar que no vols que el Xavi hi sigui, l'opció és ta mare, evidentment. I com et diuen, segur que no li importarà que siguin les 4h de la matinada...
jo en principi, quan tingui un segon fill, espero que el Bernat estigui present al part... tot i que també és cert que quan això passi el Bernat serà bastant més gran que el Xavi...
Però si tens clar que no vols que el Xavi hi sigui, l'opció és ta mare, evidentment. I com et diuen, segur que no li importarà que siguin les 4h de la matinada...
jo en principi, quan tingui un segon fill, espero que el Bernat estigui present al part... tot i que també és cert que quan això passi el Bernat serà bastant més gran que el Xavi...

AIx´..
PONIOLETa si el Xavi fos més gran, m'encantaria que hi fos, ep`ro no tindrà ni 22 mesos...
SIe l problema no és per Ma MARE eh!
a ella no li importaria pas! em sap greu treure el nen del llit per treure'l al carrer....no és un nen que agafi el son fàcil i tinc por que s'espanti...que no entengui res...a mi em passaria si em treguéssin a les 3 del matñi del llit per pofratr-me en taxi a una altre casa
Sobre lo del part i el temps...doncs crec que pot apssar de tot! amb el Xavi vaig començar a les 12 (o sigui que l0hagues tret del llit) i a les 8 ja el tenia mab mi, o sigui que per ser el 1er va ser prou ràpid! m'imagino que mab el segon encara ho serà més...i tinc la sensació que tot passarà a la matinada...
PErò clar! no es pot tenir tot en aquesta vida
o sigui que suposo que si apssa això , hauré d etreure el nen de llit
Moltes gràcies a totes eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PONIOLETa si el Xavi fos més gran, m'encantaria que hi fos, ep`ro no tindrà ni 22 mesos...
SIe l problema no és per Ma MARE eh!
a ella no li importaria pas! em sap greu treure el nen del llit per treure'l al carrer....no és un nen que agafi el son fàcil i tinc por que s'espanti...que no entengui res...a mi em passaria si em treguéssin a les 3 del matñi del llit per pofratr-me en taxi a una altre casa
Sobre lo del part i el temps...doncs crec que pot apssar de tot! amb el Xavi vaig començar a les 12 (o sigui que l0hagues tret del llit) i a les 8 ja el tenia mab mi, o sigui que per ser el 1er va ser prou ràpid! m'imagino que mab el segon encara ho serà més...i tinc la sensació que tot passarà a la matinada...
PErò clar! no es pot tenir tot en aquesta vida
o sigui que suposo que si apssa això , hauré d etreure el nen de llit Moltes gràcies a totes eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Crissie, jo penso que el millor és tenir la mare preparada per si es dona el cas, doncs la majoria de parts comencen a la nit o de matinada (diuen).
Jo no pariré a casa, però el més segur serà que haurem de treure l'Arnau del llit, perquè tenim 70 kms fins la Clínica i abans (si és possible) ens haurem d'aturar a casa els sogres (que dels pares, són els que viuen més a prop) per deixar l'Arnau.
Jo no pariré a casa, però el més segur serà que haurem de treure l'Arnau del llit, perquè tenim 70 kms fins la Clínica i abans (si és possible) ens haurem d'aturar a casa els sogres (que dels pares, són els que viuen més a prop) per deixar l'Arnau.
Hola,
aquest tema m'interesa. Vaig tenir a l'Aran el més natural que em van deixar a l'hospital i li vaig dir al meu home que si tenia un segon no seria en un hospital i que si hi tornava aniria molt avançada (evidentment si tot l'embaraç va bé).
Just aquest mes hem començat la recerca d'un germanet pel nostre princeset. Quan estigui
tornarem a plantejar-nos tot aixó i evidentment una de les coses a tenir en compte serà que fer amb l'Aran.
Us deixo aquest enllaç que me van passar fa uns dies per si us interessa signar. Se que ja s'ha possat en algun post de per aquí però per si alguna no ho ha vist:
http://actuable.es/peticiones/por-opcio ... mparado-la
Es tracta d'una petició per que el part a casa sigui una opció per la dona i estigui amparat per la Seguretat Social.
aquest tema m'interesa. Vaig tenir a l'Aran el més natural que em van deixar a l'hospital i li vaig dir al meu home que si tenia un segon no seria en un hospital i que si hi tornava aniria molt avançada (evidentment si tot l'embaraç va bé).
Just aquest mes hem començat la recerca d'un germanet pel nostre princeset. Quan estigui
tornarem a plantejar-nos tot aixó i evidentment una de les coses a tenir en compte serà que fer amb l'Aran. Us deixo aquest enllaç que me van passar fa uns dies per si us interessa signar. Se que ja s'ha possat en algun post de per aquí però per si alguna no ho ha vist:
http://actuable.es/peticiones/por-opcio ... mparado-la
Es tracta d'una petició per que el part a casa sigui una opció per la dona i estigui amparat per la Seguretat Social.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

crissie ha escrit:AIx´..
SIe l problema no és per Ma MARE eh!a ella no li importaria pas! em sap greu treure el nen del llit per treure'l al carrer....no és un nen que agafi el son fàcil i tinc por que s'espanti...que no entengui res...a mi em passaria si em treguéssin a les 3 del matñi del llit per pofratr-me en taxi a una altre casa
![]()
PErò clar! no es pot tenir tot en aquesta vida![]()
![]()
![]()
No pateixis que les tietes maigeres estaran a la porta amb en XAvi si cal , esperant que facis l'últim "Aiii!!! " per conèixer al Joan/Maria!!! jejejeeje

artemis ha escrit:crissie ha escrit:AIx´..
SIe l problema no és per Ma MARE eh!a ella no li importaria pas! em sap greu treure el nen del llit per treure'l al carrer....no és un nen que agafi el son fàcil i tinc por que s'espanti...que no entengui res...a mi em passaria si em treguéssin a les 3 del matñi del llit per pofratr-me en taxi a una altre casa
![]()
PErò clar! no es pot tenir tot en aquesta vida![]()
![]()
![]()
No pateixis que les tietes maigeres estaran a la porta amb en XAvi si cal , esperant que facis l'últim "Aiii!!! " per conèixer al Joan/Maria!!! jejejeeje![]()
![]()
![]()

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |