amenaça part prematur
amenaça part prematur
Hola,
Estic de 30 setmanes i he estat ingressada per amenaça de part prematur. Vaig tenir contraccions, sense dolor, bastant seguides i em van dir que tenia el coll de l'uter molt borrat i curtet... i he estat tres dies ingressada amb medicació per aturar les contraccions.
avui m'han donat l'alta, i repòs absolut i amb medicació suposo que fins al final de l'embaràs.
La veritat que és una mica angoixant no saber que passarà a partir d'ara i si la nena pot néixer a la 31 a la 40...
Alguna heu passat per aquesta experiència?
Estic de 30 setmanes i he estat ingressada per amenaça de part prematur. Vaig tenir contraccions, sense dolor, bastant seguides i em van dir que tenia el coll de l'uter molt borrat i curtet... i he estat tres dies ingressada amb medicació per aturar les contraccions.
avui m'han donat l'alta, i repòs absolut i amb medicació suposo que fins al final de l'embaràs.
La veritat que és una mica angoixant no saber que passarà a partir d'ara i si la nena pot néixer a la 31 a la 40...
Alguna heu passat per aquesta experiència?
Re: amenaça part prematur
Hola tacai!
Doncs mira, jo per aquestes dates farà un any que també vaig estar ingressada per amenaça de part prematur. Jo estava de 31 setmanes i vaig passar la nit de cap d'any a l'Hospital...
Amb l'afegit que sóc diabètica i al posar-me la cortisona per madurar els pulmons doncs el sucre es va disaparar. Vaig passar 5 dies a l'hospital i llavors repòs absolut a casa amb 2 pastilles d'Adalat per parar les contraccions. Quan el gine em va tornar a veure al cap de 3 setmanes tot seguia igual de bé i em va treure una pastilla i l'endemà em vaig posar de part amb 34+4... Tot va anar bé dintre del que era el meu part de risc per la diabetis i en Sergi va tenir molt bon pes però va estar 5 dies a neonats per controlar-li el sucre, aprendre a succionar i perquè tenia ictericia.
Et recomano molta calma, que facis MOLTA bondat, encara que se't faci pesat, que et cuidin molt i que estiguis molt relaxada
, que la teva petita t'ho agrairà.
Ja veuràs com tot anirà genial.
Una abraçada!
Doncs mira, jo per aquestes dates farà un any que també vaig estar ingressada per amenaça de part prematur. Jo estava de 31 setmanes i vaig passar la nit de cap d'any a l'Hospital...
Et recomano molta calma, que facis MOLTA bondat, encara que se't faci pesat, que et cuidin molt i que estiguis molt relaxada
, que la teva petita t'ho agrairà. Ja veuràs com tot anirà genial.
Una abraçada!
Gràcies Sweethope, m'emocionen les teves paraules.... estic una mica tobeta tot i que faig el cor fort.
Devíem estar més o menys per la mateixa DPP, cap al febrer. Bé, a veure com va tot!!!!
una abraçada,
Devíem estar més o menys per la mateixa DPP, cap al febrer. Bé, a veure com va tot!!!!
una abraçada,
Si guapa, a finals de febrer... Molts ànims i sé que es passa malament però quan vegis el somriure de la teva nina se't passaran tots els mals.
Ah! I si tens ganes de xerrar ja saps on sóc.
Pd: amb tantes hores mortes vaig començar un diari que li escrivia a ell i que encara continuo i així amb perspectiva i amb el pas del temps és bonic llegir-ho.
Ah! I si tens ganes de xerrar ja saps on sóc.
Pd: amb tantes hores mortes vaig començar un diari que li escrivia a ell i que encara continuo i així amb perspectiva i amb el pas del temps és bonic llegir-ho.
Tacai!
Ai nena! Quina me!
Tu el que has de fer ara es estar tranquila. No li donguis moltes voltes, se que això és difícil, i intenta relaxar-te. QUan més tranquila estiguis més agunatarà el teu petitó.
MOlta paciència preciosa i a portar-se bé! Ja veuràs com tot surt bé!
Ai nena! Quina me!
Tu el que has de fer ara es estar tranquila. No li donguis moltes voltes, se que això és difícil, i intenta relaxar-te. QUan més tranquila estiguis més agunatarà el teu petitó.
MOlta paciència preciosa i a portar-se bé! Ja veuràs com tot surt bé!
Hola!!!
jo no puc acompanyar-te amb les meves experiencies, però he sentit l'angoixa i la preocupació que deus tenir en les teves paraules.... i t'envio una abraçada inmensa.
Fes bondat, tacai, i veuras que tot serà perfecte...... estigues tranquila, també,com et diuen les companyes (tot i que aixo ja es mes dificil), però pensa que aixo que estas pasant es pot control.lar i que fent repos es sol.luciona bastant.
Una abracada!!
Isa s.f.
jo no puc acompanyar-te amb les meves experiencies, però he sentit l'angoixa i la preocupació que deus tenir en les teves paraules.... i t'envio una abraçada inmensa.
Fes bondat, tacai, i veuras que tot serà perfecte...... estigues tranquila, també,com et diuen les companyes (tot i que aixo ja es mes dificil), però pensa que aixo que estas pasant es pot control.lar i que fent repos es sol.luciona bastant.
Una abracada!!
Isa s.f.
Hola Tacai wapa, doncs aqui una com tu, en repos absolut, el que passa es que jo ja porto casi un mes i mig. Quan vaig anar a fer la Eco de les 20 setmanes amb la gine de la mutua em va dir que em miraria el coll de l' uter per descartar el risc de part prematur, doncs bueno el meu coll media 11,1mm per el que em varen posar un pesari per veure si milloraba, tres setmanes despres ingressaba d'urgencies a Vall d'Hebron ja que el coll era molt curt i estaba dilatada, despres de varies proves i de casi 5 hores interminables, varen descartar cap infeccio i es varen decidir a fer-me un cerclatge. Ara ja fa 3 setmanes, aprox que el porto i per ara tot esta perfecte. A mi em varen madurar els pulmons la setmana 24 per si de cas. Ara ja estic de 27 setmanes i nomes espero arribar a la setmana 30 que dintre de tot, hi han molts menys riscos...i q dirt'he, soc feliç, perque la nena esta bè, i perque encara estic embaraçada, cada dia que passa es un dia mes guanyat, em sento afortunada.
Molts anims bonica, ja veuras que anira bè i que arribaras a terme i la teva petitona neixara bè, i quan li vagis la carona s'et oblidara aquest mal trago.
T'envio una forta abraçada!
Molts anims bonica, ja veuras que anira bè i que arribaras a terme i la teva petitona neixara bè, i quan li vagis la carona s'et oblidara aquest mal trago.
T'envio una forta abraçada!
Gràcies a totes!!!!
Aire, espero que estiguis bé, i ja veig que vas aguantant... suposo que lo del repòs absolut es fa difícil no?
Jo em trobo molt bé, i de moral també, encara que quan llegeixo alguns missatges m'emociono... però dintre el que cap sento que tirarem endavant i sortirà més endavant!
Ara, també m'obsessiono quan es mou la nena i se'm posa la panxa dura perquè no sé si és una contracció o és la nena.
Bé, moltes gràcies pels ànims.
Aire, seguim en contacte, ja em diràs com evoluciones...
Una abraçada,
Aire, espero que estiguis bé, i ja veig que vas aguantant... suposo que lo del repòs absolut es fa difícil no?
Jo em trobo molt bé, i de moral també, encara que quan llegeixo alguns missatges m'emociono... però dintre el que cap sento que tirarem endavant i sortirà més endavant!
Ara, també m'obsessiono quan es mou la nena i se'm posa la panxa dura perquè no sé si és una contracció o és la nena.
Bé, moltes gràcies pels ànims.
Aire, seguim en contacte, ja em diràs com evoluciones...
Una abraçada,
- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
Tacai, cuca!! T'ho comento per aquí, ja que has obert el post.
Tinc una amiga que va trencar aigües estan de 28 setmanes, i tot i que van ser un parell de mesos dificils, la nena va sortir endevant sense cap problema, ara es una nena sanisima i molt feliç.
Tamble et dic que el meu company de feina va neixer als set mesos, igual que la nena de la meva amiga, van patir una mica però es un noi molt sà, sense problemes i genial, a més a més.
Cuida´t molt, deixa mimar-te i tranquila tot anirà bé, lo mes important es que estàs controlada i no ha de passar res dolent, ja vueuràs que la Bruna neixera quan hagi de neixer i tot anirà bé.
Un petó guapísima!!
Tinc una amiga que va trencar aigües estan de 28 setmanes, i tot i que van ser un parell de mesos dificils, la nena va sortir endevant sense cap problema, ara es una nena sanisima i molt feliç.
Tamble et dic que el meu company de feina va neixer als set mesos, igual que la nena de la meva amiga, van patir una mica però es un noi molt sà, sense problemes i genial, a més a més.
Cuida´t molt, deixa mimar-te i tranquila tot anirà bé, lo mes important es que estàs controlada i no ha de passar res dolent, ja vueuràs que la Bruna neixera quan hagi de neixer i tot anirà bé.
Un petó guapísima!!
Tacai molts ànims!!
Seguix els consells del teu gine i ja veuràs com tot va bé.
Jo també he hagut de fer repòs i pendre medicació desde la setmana 30, encara que per sort no m'han imgressat i ja estic de 37 sense medicació.
Espero que toy et vagi molt bé i com diuen les companyes, si la Bruna decideix arribar abans a aquest mopn no te perque tenir cap problema!!

Seguix els consells del teu gine i ja veuràs com tot va bé.
Jo també he hagut de fer repòs i pendre medicació desde la setmana 30, encara que per sort no m'han imgressat i ja estic de 37 sense medicació.
Espero que toy et vagi molt bé i com diuen les companyes, si la Bruna decideix arribar abans a aquest mopn no te perque tenir cap problema!!

gràcies pitiusa pels ànims, i per entrar a aquest post... ;))
gràccies azalais! veig que has aguantat fins la 37, molt bé! t'han tret la medicació ara?
una abraçada
gràccies azalais! veig que has aguantat fins la 37, molt bé! t'han tret la medicació ara?
una abraçada
Si, Tacai, em van restirar la medicació fa uns dies perque ja no hi ha cap problema en que neixi el nen. També em va comentar que, de vegades, desprès aguantem fins passada la setmana 40 sense cap tipus de medicació, però que sense ella el nen hauria nascut de 7 mesos.
Si, ja he sentit històries de tot, després a noies que els hi han de provocar a més de 40 setmanes!
La meva gine em va dir que també li va passar a les 30s i va parir a la 39.
O sigui que ara Azalais en qualsevol moment pots parir! Espero que vagi molt bé el part!!!!
una abraçada
La meva gine em va dir que també li va passar a les 30s i va parir a la 39.
O sigui que ara Azalais en qualsevol moment pots parir! Espero que vagi molt bé el part!!!!
una abraçada
Tacai, molts ànims també des d'aquí!
Segur que se't farà pesat, però com a mínim saps que t'estan controlant i que avui en dia si la Bruna neix ara tot pot anar igual de bé... així que ànims!

Segur que se't farà pesat, però com a mínim saps que t'estan controlant i que avui en dia si la Bruna neix ara tot pot anar igual de bé... així que ànims!

Molts ànims guapa!
Ja veuràs que la Bruna s'espera a sortir i això només ha estat una entremeliadura seva!
Per qualsevol cosa ja saps on sóc!
Muaaaa
Ja veuràs que la Bruna s'espera a sortir i això només ha estat una entremeliadura seva!
Per qualsevol cosa ja saps on sóc!
Muaaaa
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |