Clínica Aliança de Lleida i MUFACE
Clínica Aliança de Lleida i MUFACE
Hola noies!
Tinc un dubte, a veure si alguna em pot ajudar!!
Estic de 28 setmanes i el meu gine porta parts a la Clínica Aliança de Lleida, a part de l'Arnau. Sóc mestra i només tinc mútua de MUFACE, no puc anar a la SS.
Avui he trucat a DKV i m'han dit que la Clínica l'Aliança de Lleida no entra, que només puc anar a la clínica Montserrat i a la Perpètuo!!! He trucat al gine i li he dit, ell al·lucinava perquè diu que a la Montserrat fa anys que no fan parts, que no tenen ni comadrones ni res!!! I que ell porta anys fent els parts a l'Aliança a la gent de DKV!!! També m'ha dit que trucarà la mateixa clínica i que parlarà amb DKV a veure què passa!!!
Hi ha alguna que sigui de DKV MUFACE i que hagi tingut el peque a l'Aliança de Lleida sense cap mena de problema??? És que si ara hagués de canviar de gine... també em fa una mica de pal perquè aquest m'agrada molt!!! Em porta el Dr. Maestre.
Moltes gràcies per tot!!!
Fins aviat!!
Estic de 28 setmanes i el meu gine porta parts a la Clínica Aliança de Lleida, a part de l'Arnau. Sóc mestra i només tinc mútua de MUFACE, no puc anar a la SS.
Avui he trucat a DKV i m'han dit que la Clínica l'Aliança de Lleida no entra, que només puc anar a la clínica Montserrat i a la Perpètuo!!! He trucat al gine i li he dit, ell al·lucinava perquè diu que a la Montserrat fa anys que no fan parts, que no tenen ni comadrones ni res!!! I que ell porta anys fent els parts a l'Aliança a la gent de DKV!!! També m'ha dit que trucarà la mateixa clínica i que parlarà amb DKV a veure què passa!!!
Hi ha alguna que sigui de DKV MUFACE i que hagi tingut el peque a l'Aliança de Lleida sense cap mena de problema??? És que si ara hagués de canviar de gine... també em fa una mica de pal perquè aquest m'agrada molt!!! Em porta el Dr. Maestre.
Fins aviat!!
Re: Clínica Aliança de Lleida i MUFACE
moontsee ha escrit:Hola noies!
Fins aviat!!
Bueno no se si te puedo ayudar mucho pero te comento....
Yo estoy con el colectivo ISFAS con Asisa y lo único que te puedo decir es que los que estamos en colectivos como el MUFACE,ISFAS y demás, tenemos un cuadro diferente de medicos y centros diferentes a lo de las personas "normales" que tienen la misma mutua. Vamos que tu estando en el MUFACE con DKV y otra que simplemente esta con DKV no teneis el mismo cuadro medico y por lo tanto puede o no coincidir en medicos/centros.
Respecto a que tu gine te dice que en ese centro no llevan partos desde hace ya tiempo....no entro, porque no lo sé
- mamilleida
- Entrades: 3
- Membre des de: dc. ago. 10, 2011 3:38 pm
Hola Montsee! Jo també em vaig trobar amb el mateix problema que tu, ja que també sóc mestra i sóc de MUFACE i també em porta el Maestre. També em van dir que no m'entrava l'Aliança però després vaig estar parlant amb DKV de Lleida, que estan al costat de la consulta del Ginecòleg i em van dir que cap problema. Que el Maestre sempre ha fet allí els parts amb DKV i que el part si que em cobreix. Teòricament el que no ens entra són les urgències mèdiques, però el part si.
A més ahir vaig anar a fer la visita a les instal·lacions de l'Aliança i no em van posar cap problema. Així que estigues tranquil·la.
Pot ser coincidirem i tot parint ja que jo demà estaré de 33 setmanes, jeje.
Espero que la meva resposta t'hagi servit. Jo també em vaig posar molt nerviosa al saber-ho perquè també estava molt contenta amb el Maestre, però ja veus que no hi ha problema.
Fins aviat!
A més ahir vaig anar a fer la visita a les instal·lacions de l'Aliança i no em van posar cap problema. Així que estigues tranquil·la.
Pot ser coincidirem i tot parint ja que jo demà estaré de 33 setmanes, jeje.
Espero que la meva resposta t'hagi servit. Jo també em vaig posar molt nerviosa al saber-ho perquè també estava molt contenta amb el Maestre, però ja veus que no hi ha problema.
Fins aviat!
Moltes gràcies per les respostes noies!!!
Mamilleida!!i tant que podem coincidir!! potser hem coincidit a la consulta i tot!!!Què tal l'Aliança??Us va agradar??Nosaltres potser hi anem dijous després de la visita amb el Maestre!!!!I moltes gràcies pel missatge,m'he quedat mooooooolt més tranquil.la!!!!
Fins aviat i a veure si coincidim en algun lloc!!!!
Mamilleida!!i tant que podem coincidir!! potser hem coincidit a la consulta i tot!!!Què tal l'Aliança??Us va agradar??Nosaltres potser hi anem dijous després de la visita amb el Maestre!!!!I moltes gràcies pel missatge,m'he quedat mooooooolt més tranquil.la!!!!
Fins aviat i a veure si coincidim en algun lloc!!!!
- mamilleida
De res dona. A mi també va ser un tema que em va preocupar molt en el seu moment i quan m'ho van aclarir em vaig quedar més tranquil·la.
Jo també hi vaig avui al Ginecòleg! No, si al final sense voler ens coneixerem, jeje. No sé qui hi ha els dijous a l'Aliança, però els dilluns sempre hi ha una noia jove que es diu Mireia, que és la llevadora de guàrdia dels dilluns, i és molt maja i ens ho va explicar tot genial. És una noia super agradable. Hi vam anar el dilluns a les 16h que era quan estava ella de guàrdia. Vam veure l'habitació que està molt bé, les dos sales de parts i ens va resoldre tots els dubtes que teniem. La veritat és que t'ho recomano pq així ja et fas una idea del que veuràs i passarà aquell dia. Nosaltres vam sortir molt contents.
Bé, espero que us vagi bé avui. Fins aviat!
Jo també hi vaig avui al Ginecòleg! No, si al final sense voler ens coneixerem, jeje. No sé qui hi ha els dijous a l'Aliança, però els dilluns sempre hi ha una noia jove que es diu Mireia, que és la llevadora de guàrdia dels dilluns, i és molt maja i ens ho va explicar tot genial. És una noia super agradable. Hi vam anar el dilluns a les 16h que era quan estava ella de guàrdia. Vam veure l'habitació que està molt bé, les dos sales de parts i ens va resoldre tots els dubtes que teniem. La veritat és que t'ho recomano pq així ja et fas una idea del que veuràs i passarà aquell dia. Nosaltres vam sortir molt contents.
Bé, espero que us vagi bé avui. Fins aviat!
Qué bé que us agradés la visita!! A veure si hi podem anar avui nosaltres!!! Us van donar la llista de les coses que s'han de portar??
Jo tinc l'hora a les 17:15h, encara coincidirem i tot a la consulta!!!
Moltes gràcies per tot i que vagi molt bé la visita si no coincidim!!!!
Fins aviat!
Jo tinc l'hora a les 17:15h, encara coincidirem i tot a la consulta!!!
Moltes gràcies per tot i que vagi molt bé la visita si no coincidim!!!!
Fins aviat!
- mamilleida
Hola! Nosaltres la tenim una hora després, jeje. A l'hospital no ens van donar cap llista però si que li vam preguntar una mica el que haviem de portar i sobretot ella ens va dir el que no calia. El més important:
-que pel primer dia el que havíem de portar és un pijama abrigadet pq el primer dia necessiten calor (d'aquells com de "vellut") i que millor que fos d'una peça. I després bodies i algun pijama més per la resta de dies. (t'ho dic perquè a mi em van vendre per al primer dia un de cotó de 2 peces i bastant finet com a "primera puesta" i resulta que no és el més adequat; i també em van dir que millor tot de 2 peces i aquesta noia em va dir que potser era millor d'una peça). Total que jo he fet la bossa amb una mica de cada per si de cas.
-No cal portar esponja ja que no se'ls banya. Només portar la crema hidratant, tovalloletes i bolquers.
-per les cures del melic no cal res que t'ho donen tot allà també.
-Les compreses de la mare te les donen allí totes les que calgui.
-tovalloles, tant per tu com pel nen/a tb t'ho donen tot allà.
-portar l'arrullo per agafar al nen/a.
i crec que el més important ja està. La resta és el normal de totes les llistes (per la mare: camisons o pijama, discos de lactància, sabatilles, ...; pel nen/a: el que t'he dit i poca cosa més com alguna tovallola o pany per si de cas, el suero fisiològic, ...).
Ara no recordo res més però si tens algun dubte més ja m'ho diràs que si puc et contestaré amb el que jo he posat. De totes formes et recomano que facis una mica segons el que a tu et sembli pq cada persona et diu una cosa diferent.
Que vagi bé aquesta tarda!
-que pel primer dia el que havíem de portar és un pijama abrigadet pq el primer dia necessiten calor (d'aquells com de "vellut") i que millor que fos d'una peça. I després bodies i algun pijama més per la resta de dies. (t'ho dic perquè a mi em van vendre per al primer dia un de cotó de 2 peces i bastant finet com a "primera puesta" i resulta que no és el més adequat; i també em van dir que millor tot de 2 peces i aquesta noia em va dir que potser era millor d'una peça). Total que jo he fet la bossa amb una mica de cada per si de cas.
-No cal portar esponja ja que no se'ls banya. Només portar la crema hidratant, tovalloletes i bolquers.
-per les cures del melic no cal res que t'ho donen tot allà també.
-Les compreses de la mare te les donen allí totes les que calgui.
-tovalloles, tant per tu com pel nen/a tb t'ho donen tot allà.
-portar l'arrullo per agafar al nen/a.
i crec que el més important ja està. La resta és el normal de totes les llistes (per la mare: camisons o pijama, discos de lactància, sabatilles, ...; pel nen/a: el que t'he dit i poca cosa més com alguna tovallola o pany per si de cas, el suero fisiològic, ...).
Ara no recordo res més però si tens algun dubte més ja m'ho diràs que si puc et contestaré amb el que jo he posat. De totes formes et recomano que facis una mica segons el que a tu et sembli pq cada persona et diu una cosa diferent.
Que vagi bé aquesta tarda!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |