Intensitat de les contraccions de part

Experiències i pors del moment més desitjat.

NUR81
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 6:27 pm
Ubicació: Lleida

Intensitat de les contraccions de part

EntradaAutor: NUR81 » dj. gen. 05, 2012 7:05 pm

Hola noies!!! Fa dies q busco informació sobre quina és la intensitat de les contraccions del part... la setmana passada vaig anar per primera vegada a fer-me monitors i la gràfica marcava q en aquella estona havia tingut contraccions de més de 10 KPa o 80 en una escala del 0 al 10... en fi, escric per si hi ha algú q conegui aquest tema i em pugui dir quina és la intensitat q solen tenir durant el part... Gràcies!!!
Imatge
cuketa17
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. set. 15, 2011 11:26 pm

Re: Intensitat de les contraccions de part

EntradaAutor: cuketa17 » dj. gen. 05, 2012 9:25 pm

Hola!!! Doncs jo no recordo fins a quan vaig arribar però si recordo que arribava gairebé a 200 i després baixava, però ja et dic, no m'enrecordo exactament.
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. gen. 05, 2012 10:06 pm

ni idea... ni ho vaig preguntar. Però més que les contraccions, el que em feia "mal" era que notava os contra os entre les cames, i tot el cos volent empènyer i jo que, mentalment, no estava preparada per fer força contra el mal!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. gen. 05, 2012 10:08 pm

jo coincideixo amb la compaña arribaba a un 200 i anava baixant fins q venia la seguent, habeure si alguna et pot ajudar millor. No veig de quan estas embaraçada xq stic pel movil pero les contraccions son normals a l'ultim trim de l'embaras, el cos sesta preparant aixi que tranquila q ja ti posaras con el baby vulgui sortir
Bea
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dj. gen. 05, 2012 10:54 pm

Hola Nur81, no estic segura, però crec recordar que a corretges mai passava de 15 i la llevadora em deia que era molt poc, que no eren contraccions de part i que estava molt verda. I tenia raó, perquè finalment me'l van haver de provocar i recordo que al principi, quan les contraccions van començar a fer una mica de mal però eren perfectament suportables, la màquina marcava 70 o 80 de màxim. Més endavant no t'ho sé dir, no sé si no ho mirava del mal que em feia o si em van treure les corretges, però quadra bastant el que diuen les companyes de que van arribar a 200.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Yaiza202
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. gen. 06, 2012 7:32 am

Quina raó Goga!!!!!!!!!
Les contraccions de preparació al part que fa el cos casi be ni es noten, només notaras la panxa dura!!!! Pero quan son de part preparat!!!!! Fan bastant mal i com normalment tens que estar tumbada al llit amb les corretges casi be no et pots encargolar xDDD pero tu tranqui que ja veuras quan son les de part, son inconfundibles
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

EntradaAutor: pilareta » dv. gen. 06, 2012 8:48 am

Jo no tinc ni idea de quant has d'arribar però és cert que ja sabràs quan són contraccions de part. La Kabbisa ho ha explicat molt bé: jo primer vaig tenir contraccions força doloroses però al posar-me de part eren molt més intenses i el cos empantava sol!
La definició que et donaré és una mica desagradable neujor:-) però ho vaig sentir en un programa de la tele quan ja havia parit i vaig pensar que és ben bé això, almenys en el meu cas: tens la sensació que has de fer caca i no pots. El cos empenta sol però tu tens la necessitat d'empentar més, gairebé és involuntari.
Imatge
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dv. gen. 06, 2012 8:18 pm

com ja t'han dit ja t'adonaràs que són contraccions de part, t'ho ben asseguro... jo em pensava que
no ho aguantaria, em queien les llàgrimes de mal...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. gen. 06, 2012 9:03 pm

Nur81, sabràs que són contraccions de part perquè et faràn mal (no sé si et recargolaràs o el mal serà soportable, ja que el dolor és subjectiu), seràn rítmiques (et vindràn cada x minuts i no s'aturen) i seràn diferents a les que has tingut durant l'embaràs o les corretges. Serà un mal que et farà córrer. El meu part va començar amb contraccions, em feia mal però ho podia suportar perquè la bossa la vaig tenir intacta fins als 10 cm.
Quina intensitat han de ser perquè es considerin que són de part? ni idea. En aquell moment no estàs ni per pantalles ni xifres.
Vagi molt bé.
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » ds. gen. 07, 2012 6:51 pm

Hola Nur81

Fa 4 dies que he estat mare. A mi em van arribar a dir que tenia la tol.lerancia al dolor super alta i que potser no m'enteraria de les primeres contraccions de part. Jo quan em feien corretges, les meves contraccions no passaven de 20 crec... i vaig parir en la setmana 40 + 4. Tu no et preocupis, que t'enteraras quan estiguis de part, t'ho puc ben assegurar. Més ratllada que portava jo pensant que potser no arribaria a que em possesin la epidural perquè potser estava massa adelantada... que il.lusa vaig ser. No facis cas de les maquines i escolta el teu cos. Ell t'avisara!

Petons
Imatge
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dg. gen. 08, 2012 8:37 pm

el meu marit deia que per fi podia saber quin era el millor moment per parlar amb mi! jajajajjaa mirava a la màquina i si marcava molt alt, ja sabia que havia d'estar calladet....Ara de vegades encara diu que aquesta màquina l'hauríem de dur sempre les dones!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge

EntradaAutor: neuetes » dg. gen. 08, 2012 8:38 pm

musica ha escrit:el meu marit deia que per fi podia saber quin era el millor moment per parlar amb mi! jajajajjaa mirava a la màquina i si marcava molt alt, ja sabia que havia d'estar calladet....Ara de vegades encara diu que aquesta màquina l'hauríem de dur sempre les dones!!!!

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dc. gen. 11, 2012 11:50 am

Gràcies a totes per compratir la vostra experiència!!!! Demà compleixo les 40 setmanes i la veritat és q tret d'alguna punxadeta super puntual no tinc cap sensació... ahir vaig anar al metge i em va dir q si la setmana q ve estic igual em farà la maniobra de Hamilton, q pel q tinc entés fa molt mal... així q espero no haver-m'hi de trobar... alguna us hi heu trobat?
Gràcies maques! :-())
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 11, 2012 12:39 pm

Es tracta d'un tacte però molt dolorós, el que fan és separar amb els dits les membranes del coll uterí (a la força) i tendeix a ser molt efectiu ja que normalment desencadena el part a les poques hores.
A mi me la van fer sense permís, la ginecòloga (SS) va ser molt violenta: sense avisar ni res, va introduir els dits a la meva vagina i va començar a furgar. Em va fer molt de mal i després vaig sagnar durant unes quantes hores. Però no em va fer efecte ja que no vaig parir fins al cap d'una setmana després. No va ser fins després de molts mesos que vaig llegir el que m'havien fet, va ser violència obstètrica.
Es considera una maniobra innecessària si l'embaràs ha sigut normal i no hauria de ser rutinari. Jo de tu no me la deixaria fer.
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dc. gen. 11, 2012 1:14 pm

Sí neuetes, em confirmes el q comentava... cada cop q vaig al metge em diu q estic tenint un embaràs perfecte (només he guanyat 9 Kg, la nena creix molt bé, té un munt de líquid per moure's, no tinc cap molèstia,...), i ara va i em diu això... tinc bastant clar q no li deixaré fer, si la nena encara no vol sortir no surtirà així...
Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 11, 2012 1:19 pm

Jo si hagués tingut la informació que tens tu ara, no me l'hagués deixat fer. Però vaig pecar d'innocent.
Molta sort!
Bea
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dc. gen. 11, 2012 2:57 pm

Nur81, a mi me la van fer. Sense preguntar i sense informar-me, ni abans, ni durant ni després. I a sobre la molt filla de p**a de la llevadora em deia "nena, no et queixis tant, que no és el primer tacte que et fan, oi? I què et pensaves, que un part no feia mal? Totes passem per aixó..." Jo li deia que parés, que em deixés tranquil·la i no em toqués més, que m'havien fet molts tactes i els tactes no feien mal. Però ella no només no va parar, sino que a sobre em responia aquest tipus de coses, em despreciava,etc. Crec que va ser el pitjor moment de la meva vida, tal com sona, així de dur. Pel mal físic i pel psicològic. Després em vaig enterar del que m'havia fet i vaig estar a punt de denunciar-la a ella i a la clínica, però finalment vaig decidir no fer-ho, perquè la resta de l'equip (a excepció d'una altra llevadora) em va tractar molt bé i van ser molt professionals, especialment el ginecòleg. El meu part va ser induït, però tot i així ara sé que això no era necessari, i en tot cas tu ho has d'autoritzar. És el pitjor dolor que he sentit mai. Em vaig desmaiar del dolor. Em va fer molt més mal que les contraccions, i això que no em van posar l'epidural fins 40 minuts abans de néixer la nena. Això sí, funcionar va funcionar, a les 3h tenia la nena amb mi. Però si ara pogués tornar enrera no deixaria ni que fessin aquesta maniobra ni tampoc acceptaria la inducció del part només pel fet que passa una setmana. Si tot està bé, paciència i ja arribarà, la natura segueix el seu curs.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dc. gen. 11, 2012 5:14 pm

Noies, m'esteu posant els pèls de punta!!! Quins personatges hi ha pel món!!! Ara sí q ho tinc clar! Jo no puc dir res de mal del meu ginecòleg, sempre m'ho explica tot i aquesta vegada també m'ho ha avisat, inclús és ell mateix q m'ha dit q fa mal, tal i com us ho dic, per això li he agafat por, però és q a més no crec q sigui necessari i ho trobo com a molt "primitiu", molt a la força, no?? En fi, de moment passo, encara tinc dues setmanes de marge... espero q la nena s'animi a sortir, pq si ja tinc por al part no vull ni pensar en q me l'hagin d'induïr...
Imatge
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dc. gen. 11, 2012 10:08 pm

Nur 81

Jo vaig parir a la 40 + 5 per part natural i sense inducció. Jo no vaig tenir cap simptome fins la mateixa matinada i a les 9h sortia la meva peque al món.

No pateixis, ni et ratllis, no guanyaras res. Tu deixa que la natura faci el seu curs!

Petons maca i molta sort!!
Imatge
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dl. gen. 16, 2012 5:39 pm

Gràcies per la vostra opinió noies!! Avui he anat al metge i em quedaré amb les ganes de saber què hauria passat, però no li he deixat fer-me el Hamilton. Ell m'ha dit q era una mica molest, i jo li he dit q no entenia pq havíem d'accelerar-ho tot si la nena té un munt de líquid, es mou moltíssim, i a sobre, com a novetat, m'ha dit q està molt ben col·locada i q la presentació és perfecta... doncs??? No li he deixat fer-m'ho. M'ha dit q ell podia esperar, i jo li he contestat q jo també, així q... Per cert, aquest matí he expulsat el tap mucós, com diuen "algo es algo"!!! Sembla q poc o molt alguna cosa està passant, així q pq manipular-ho?
Gràcies a totes!!!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::