SS i habitació individual?
SS i habitació individual?
Bona nit noies.
Vaig per la SS i em toca a St.Joan de Deu de Manresa alla les habitacions son compartides encara que hi han algunes individuals, la veritat esque vui demanar una individual ja que vui mes tranquilitat ja que tinc dues nenes i passaran part del dia amb mi i a sobre com es Cesarea estic mes temps ingressada i bueno ho voy per comoditat i tranquilitat per tots. Sabeus si es pot demanar l'habitació individual? No importa si es pagant pero nose si hi ha l'opció de pagar per l'habitació.
Merciiii
Vaig per la SS i em toca a St.Joan de Deu de Manresa alla les habitacions son compartides encara que hi han algunes individuals, la veritat esque vui demanar una individual ja que vui mes tranquilitat ja que tinc dues nenes i passaran part del dia amb mi i a sobre com es Cesarea estic mes temps ingressada i bueno ho voy per comoditat i tranquilitat per tots. Sabeus si es pot demanar l'habitació individual? No importa si es pagant pero nose si hi ha l'opció de pagar per l'habitació.
Merciiii
Re: SS i habitació individual?
Jo no sé si és el mateix, però la meva àvia la van operar del genoll i va demanar que no li posessin ningú a l'habitació. Com que no hi havia habitacions individuals la van posar en una habitació doble però sense malalt al llit del costat. Va haver de pagar algu, no sé què, però era poc. Ah! i li van dir que en el cas que necessitessin el llit perquè no hi hagués més espai a l'hospital l'haurien de posar amb ella (i llavors no faria falta que pagués).
No sé si a tots els hospitals és igual, pregunta-ho
Sort!
No sé si a tots els hospitals és igual, pregunta-ho
Sort!
Jo el vaig tenir allà. Després de passar la primera nit (encara embarassada) a maternitat en una habitació individual vaig acabar en una habitació compartida en una altra zona de l'hospital. Quan estan desbordats fan el que bonament poden.
He de dir que la gent del llit del costat van elevar els meus límits d'autocontrol
Algunes estones eren 12 dins l'habitació cridant com animals sense tenir en compte que allà hi havia un nen acabat de nèixer. 
He de dir que la gent del llit del costat van elevar els meus límits d'autocontrol
Algunes estones eren 12 dins l'habitació cridant com animals sense tenir en compte que allà hi havia un nen acabat de nèixer. Re: SS i habitació individual?
Els meus cunyats van parir al desembre a un hospital públic, van demanar habitació individual i van pagar uns 50 euros per dia. És qüestió de preguntar... aixó si, si hi ha espai potser t'ho deixaràn fer, però si falta espai...
La meva germana treballa a Althaia i m'ha confirmat que a Sant Joan de Déu pots demanar habitació individual pagant (no sé la quantitat) però només serà possible si en tenen de lliures o disponibles. Si estan ocupades ni pagant ni res.
Sort!
Sort!

Aqui a Terrassa, a l'Hospital de Terrassa a la planta de maternitat totes són individuals i gratuïtes. Tenen un petit lavabo però les dutxes són comunitaries, però jo encantada 
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
pilar ha escrit:Aqui a Terrassa, a l'Hospital de Terrassa a la planta de maternitat totes són individuals i gratuïtes. Tenen un petit lavabo però les dutxes són comunitaries, però jo encantada
Haurem d'anar a parir a Terrassa

A l'Arnau de Vilanova de Lleida també tenen les habitacions de maternitat individuals i gratuïtes.
Hola noies!!!
Agraeixo totes les respostes!!!! Llavors provarem a demanar l'habitació individual habeure si hi ha sort, les altres vegades habia tingut companyes que els hi venien un munt de gent desde les 10 del matí fins les 9 de la nit amb sort hi habia alguna estona que no hi habia ningú i la paciencia en aquells moments no esque la tinguis molt bé....espero tindre sort i que tinguin alguna lliure!!!!
I mil gracies!!!!!
Agraeixo totes les respostes!!!! Llavors provarem a demanar l'habitació individual habeure si hi ha sort, les altres vegades habia tingut companyes que els hi venien un munt de gent desde les 10 del matí fins les 9 de la nit amb sort hi habia alguna estona que no hi habia ningú i la paciencia en aquells moments no esque la tinguis molt bé....espero tindre sort i que tinguin alguna lliure!!!!
I mil gracies!!!!!
Hola Yaiza202,
Jo donaré a llum a la maternitat de Barcelona i allà si vols habitació individual la pagues...si és amb butaca són uns 30 eur o 40 eur i si és amb sofà llit uns 70 eur (per nit clar). Així que ens tocarà pagar...a mi em fa moltissima ràbia perque tinc mutua privada i no hauria de pagar res però per la meva malatia cronica m'han aconsellat portar el part a la pública (els meus metges de la malaltia cronica els tinc a l'hospital clinic així que poden mirar historial sense problemes i estar en contacte entre metges).
Tot sigui per la salut del nostre petit/a i la nostra, oi???!!!!
Jo donaré a llum a la maternitat de Barcelona i allà si vols habitació individual la pagues...si és amb butaca són uns 30 eur o 40 eur i si és amb sofà llit uns 70 eur (per nit clar). Així que ens tocarà pagar...a mi em fa moltissima ràbia perque tinc mutua privada i no hauria de pagar res però per la meva malatia cronica m'han aconsellat portar el part a la pública (els meus metges de la malaltia cronica els tinc a l'hospital clinic així que poden mirar historial sense problemes i estar en contacte entre metges).
Hola a totes,
mirant pel foro he vist aquest post,...i casualitats de la vida es exactament lo que m´interessava
Yaiza, jo també sóc de Manresa, per circunstàncies, estava entre el hospital i la clínica, peró per complicacions que tinc durant l´embaràs
ho he de tenir a l´hospital. Jo volia demanar habitació individual, i no sabia on fer-ho. Li demanes al ginecóleg o a informació?es fà amb temps
ó el dia que et presentes?saps alguna cosa més?Gràcies. I que vagi molt bé!!
mirant pel foro he vist aquest post,...i casualitats de la vida es exactament lo que m´interessava
Yaiza, jo també sóc de Manresa, per circunstàncies, estava entre el hospital i la clínica, peró per complicacions que tinc durant l´embaràs
ho he de tenir a l´hospital. Jo volia demanar habitació individual, i no sabia on fer-ho. Li demanes al ginecóleg o a informació?es fà amb temps
ó el dia que et presentes?saps alguna cosa més?Gràcies. I que vagi molt bé!!
Hola guapa, mira fa dos dies vaig anar a l'hospital per una Eco, i vaig demanar informacio al taulell, on estan admissions, amunt de les escales, i em van dir que si es com en el meu cas que es Cesarea Programada que avisi i deixaran una nota apuntada pel dia aquell, pero que de totes maneres pot ser que no hi hagin habitacions en aquell moment ja que solament n'hi han 3, pero que si no te la donen el mateix dia te la donen pel seguent. Costa 59€ cada dia. Espero que tinguis sort! Per quan et toca?
IreneM ha escrit:Hola Yaiza202,
No habia vist el teu missatge!!!! Ostres reina quin rotllo lo que comentes, pero si es millor d'aquesta manera, com tu dius lo mes important el baby i tu. Com va l'embaras?
Hola Yaiza, gràcies per la informació!! es que vaig perduda de com funciona l´hospital! ara m´han dit que potser també sigui cesàrea programada,
i em fan controls a l´hospital, així que també preguntaré, pero m´ha servit de molt la teva resposta!!
Potser m´ho provoquin o cesàrea si no s´acaba de girar d´aquí a dues setmanes!!
A més no sé ni com es el protocol del hospital , n´hi ha sala de dilatació individual, ó quan tens al nen et deixan fer la pell amb pell, o quant temps et deixan a recuperació abans de portar-te a l´habitació?es el primer nen que tens a l´hospital?jo sí, i ja et dic vaig perduda!
Gràcies de nou!! lo ideal seria poder tenir l´habitació individual, algú m´havia dit que si ho demanaves , et donaven sempre que estigues lliure, i sense pagar....ja deia jo!
i em fan controls a l´hospital, així que també preguntaré, pero m´ha servit de molt la teva resposta!!
Potser m´ho provoquin o cesàrea si no s´acaba de girar d´aquí a dues setmanes!!
A més no sé ni com es el protocol del hospital , n´hi ha sala de dilatació individual, ó quan tens al nen et deixan fer la pell amb pell, o quant temps et deixan a recuperació abans de portar-te a l´habitació?es el primer nen que tens a l´hospital?jo sí, i ja et dic vaig perduda!
Gràcies de nou!! lo ideal seria poder tenir l´habitació individual, algú m´havia dit que si ho demanaves , et donaven sempre que estigues lliure, i sense pagar....ja deia jo!
hola de nou!
De quantes setmanes estas? Jo el dilluns tinc la visita per saber segurament la data de la cesarea.
Pues no es la primera es l tercera q tindre jejejejeje, la sala de dilatació es individual, aixo si a mi lo de pell amb pell...no a sigut posible no em van donar l'opció i la recuperació depen de com hagi anat la intervenció jo me passat unes 4hores abans de pujar a l'habitacio, en tema de parts vaginals ni idea, jo esq he tingut cesareas....
De quantes setmanes estas? Jo el dilluns tinc la visita per saber segurament la data de la cesarea.
Pues no es la primera es l tercera q tindre jejejejeje, la sala de dilatació es individual, aixo si a mi lo de pell amb pell...no a sigut posible no em van donar l'opció i la recuperació depen de com hagi anat la intervenció jo me passat unes 4hores abans de pujar a l'habitacio, en tema de parts vaginals ni idea, jo esq he tingut cesareas....
Yaiza, gràcies per la teva informació!!
Jo estic de 37 setmanes, i ja veuran si la setmana próxima , si no s´ha girat, em programaran la cesàrea
Tú, es la tercera cesàrea!!ja estàs acostumada ,no?a mí em fa una mica de respecte, peró tot sigui que vingui el nen bé.
Em sap greu, que si em fan cesarea, no pugui fer pell amb pell, pró ja ho farà el pare, ...i més si trigan tant en pujar-te de la sala.
Per cert, el tracte del persona, molt bé no?per que fins ara, jo estic molt contenta de com es mostren les ginecologues i les llevadores.
Si no es massa preguntar, per que et fan cesàrea, está en podálica?el meu sí, i no el volem deixar gaire a dins per si no agafés més pes.
A veure, que et diuen el dilluns
Jo estic de 37 setmanes, i ja veuran si la setmana próxima , si no s´ha girat, em programaran la cesàrea
Tú, es la tercera cesàrea!!ja estàs acostumada ,no?a mí em fa una mica de respecte, peró tot sigui que vingui el nen bé.
Em sap greu, que si em fan cesarea, no pugui fer pell amb pell, pró ja ho farà el pare, ...i més si trigan tant en pujar-te de la sala.
Per cert, el tracte del persona, molt bé no?per que fins ara, jo estic molt contenta de com es mostren les ginecologues i les llevadores.
Si no es massa preguntar, per que et fan cesàrea, está en podálica?el meu sí, i no el volem deixar gaire a dins per si no agafés més pes.
A veure, que et diuen el dilluns
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
noies, jo no he parit mai a manresa, pero 2 cessaries a l'HGC de St.Cugat.
A la segona cessaria, vaig parlar amb el meu gine, i li vam dir a l'anestessista que jo tenia un trauma de la primera cessaria (cert), i que no volia separar-me de la criatura... Es decisio de l'anestessista es veu. A mi em van deixar tenir la nena amb mi a la sala de reanimació i l'anestessista va donar ordres que si tot anava bé, nomes que fes intencio de moure un dit del peu, em pugessin a lhabitacio.
Demaneu estar amb ells....
A la segona cessaria, vaig parlar amb el meu gine, i li vam dir a l'anestessista que jo tenia un trauma de la primera cessaria (cert), i que no volia separar-me de la criatura... Es decisio de l'anestessista es veu. A mi em van deixar tenir la nena amb mi a la sala de reanimació i l'anestessista va donar ordres que si tot anava bé, nomes que fes intencio de moure un dit del peu, em pugessin a lhabitacio.
Demaneu estar amb ells....
Majama tu demana lo de pell amb pell, a mi la segona no me la van posar a sobre pq em van posar anestesia general ja que l'epidural no va fer l'efecte q tindria que fer i sentia el mal dels talls, i com era insoportable l'anestesista em va adormir, pero en principi ell em va dir que me la posaria a sobre, pero entre l'anestesia general i una complicació q van tindre a quirofan va ser impossible, amb la primera cesarea això ni es contemplaba, pero sembla que han cambiat una mica, jo de tu aniria amb la idea de 0, de totes maneres demanaria lo que desitjo i si despres aconsegueixes algo perfecte sino no pasara res perque ja vas mentalitzada. La 3ª Cesarea es obligatoria, una vegada as tingut dos cesareas no tens opció, son els protocols, pero totes tres han estat en posició Cefalica desde ben aviat. Per cert i no han probat a ferte una maniobra per girar el bebe???? Nose com es diu pero diuen que moltes vegades funciona. El tema dels metges bufff jo no tinc gairé bon record, em quedaría amb el Barbaro i l'ultim anestesista q vaig tindré pero nose com es diu :S els demes no em van agradar gairé penso que hi van haber coses evitables i no es van volver evitar així que estic bastant descontenta, pero bueno es com tot, no sempre es com volem. Pues ja m'aniras explicant com va tot wapi!!!
Llumer wapa, tu tens dos cesareas???? Que be això q comentes de l'anestesista, l'ultim q vaig tindré va ser molt amable q la veritat es una cosa q fa falta en moment com aquells, jo no ho sabia, ho parlaré amb qui em toqui, habeure si tinc sort. Merci per el teu consell, espero que aquesta vegada sigui millor que no les altres. Per cert com estas?????
Llumer wapa, tu tens dos cesareas???? Que be això q comentes de l'anestesista, l'ultim q vaig tindré va ser molt amable q la veritat es una cosa q fa falta en moment com aquells, jo no ho sabia, ho parlaré amb qui em toqui, habeure si tinc sort. Merci per el teu consell, espero que aquesta vegada sigui millor que no les altres. Per cert com estas?????
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |