Pla de part
Pla de part
Bon dia!!! Jo he de tenir a la meva nena a la Vall D' Hebron i l' altra dia em van donar un pla de part amb unes preguntes referents a les meves preferències a l'hora del part. La meva pregunta és si realment fan cas de tot això i en que moment s'ha d' entregar si quan arriba el moment o abans.
Re: Pla de part
sento dirte que és una loteria.... es iporatnt que la persona que t'acompanyi estigui MOLT al cas!
Sort!!
Sort!!
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
GLOMONRAS ha escrit:sento dirte que és una loteria.... es iporatnt que la persona que t'acompanyi estigui MOLT al cas!
Sort!!
Estic d'acord. Dependrà de la persona que t'atengui al part. Ara, per omplir que no quedi, com a mínim, quedarà per escrit.
bones wapes. Jo penso que si que serveixen, són orientacions i també són una manera que nosaltres, les mares i famílies, ens plantejem moltes coses, etc. quan acompanyo una família, com a doula, el pla de part és una gozada pq parlem molt, busquen informació i és més palpable les nostres decisions. Si qué és veritat que moltes coses són després invisibles, però també ens serveixen per a demanar una explicació i si fos el cas, fer una reclamció!! només podrem canviar les coses formant-hi part!!
felicitats bonica!!!
felicitats bonica!!!
jo el faria, de fet el faré, més que res perquè si en algun moment has de dir que no vols alguna cosa o fan res que tu no hagis autoritzat tingues quelcom per defensar-te
Hola!
Jo també en vaig fer i el vaig entregar a la llevadora de l'hospital quan vaig anar-hi de part, juntament amb la resta de papers. Ella s'ho va mirar i em va preguntar algunes coses (imagino que per comprovar que tot era correcte o si havia canviat d'opinó). Suposo que si no hagués dut el pla de part per escrit, explicant-ho allà n'hi hauria hagut prou però va bé tenir-lo per si de cas, depenen del moment potser no estàs per gaires preguntes. Amb el pla tenen clar el que t'interessa i només t'han de preguntar si és això el que vols i no t'atabalen més.
Almenys jo vaig trobar una llevadora encantadora que ho va respectar!
Moltíssima sort
Jo també en vaig fer i el vaig entregar a la llevadora de l'hospital quan vaig anar-hi de part, juntament amb la resta de papers. Ella s'ho va mirar i em va preguntar algunes coses (imagino que per comprovar que tot era correcte o si havia canviat d'opinó). Suposo que si no hagués dut el pla de part per escrit, explicant-ho allà n'hi hauria hagut prou però va bé tenir-lo per si de cas, depenen del moment potser no estàs per gaires preguntes. Amb el pla tenen clar el que t'interessa i només t'han de preguntar si és això el que vols i no t'atabalen més.
Almenys jo vaig trobar una llevadora encantadora que ho va respectar!
Moltíssima sort

Moltes gràcies a totes per les respostes. Tinc clar que el portaré però em dona la sensació que a la Vall D'Hebron no en faràn gaire cas. Espero equivocar-me
Anele et poso això que potser t'ajuda una mica
http://www.elpartoesnuestro.es/index.ph ... Itemid=103
http://www.elpartoesnuestro.es/index.ph ... Itemid=103
Nose si serveix o no jo ho volia presentar que es un Pla de Cesarea pero ja m'ha dit la llevadora q el pare no entrara ni de conya a quirofan aixi q nose si presentar-ho xq alomillor els hi senta malament...ja li dire a l'altre llevadora q tinc habeure q em diu...
Yaiza202, jo al meu pla de part he posat que en cas de cesària, tot i ser conscient que l'hospital no contempla l'opció, desitjaria amb mi a la meva parella perquè ho considero important etc...
I també he posat que voldria que la nena estigués amb mi tan aviat possible, que assumeixo els riscos, i que mentrestant estigués amb el seu pare.
Probablement per a nosaltres no hi hagi l'opció, però si totes ho demanem potser algun dia...
I també he posat que voldria que la nena estigués amb mi tan aviat possible, que assumeixo els riscos, i que mentrestant estigués amb el seu pare.
Probablement per a nosaltres no hi hagi l'opció, però si totes ho demanem potser algun dia...
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Yaiza202 ha escrit:Nose si serveix o no jo ho volia presentar que es un Pla de Cesarea pero ja m'ha dit la llevadora q el pare no entrara ni de conya a quirofan aixi q nose si presentar-ho xq alomillor els hi senta malament...ja li dire a l'altre llevadora q tinc habeure q em diu...
Lo de entrar el pare, no ho se, és una intervenció quirurgica... ara, jo vaig tenir una cesàrea programada, i ja fa 3 anys, i el meu fill es va quedar amb mi tot el postoperatori, no se'l van endur a l'habitació. Jo no vaig parir a la Vall d'Hebron, però si en altres hospitals és possible, jo miraria d'insistir en això. Vaig estar aproximadament una hora i mitja al postoperatori, i la veritat, va ser un descans que el meu fill estigues amb mi.
Ahir vaig tindre visita amb el ginecòleg i em va dir que depèn de qui estigui de guàrdia fan o no fan cas del pla de part. Per tant és una loteria.
Anele, ostres tu quina ràbia doncs si no hi fan cas!!!!a mi m'agradaria que respectessin les meves decisions...sobretot si és cesarea...em fa molta cosa que em separin tant de temps del meu petit acabat de neixer...jo el vull tindre amb mi el màxim de temps possible o que estigui amb el papi. I sobretot que no intentin donar-li biberó fins que no intentem donar-li primer el pit!!!!
Jo encara no he preguntat res del pla de part...a la propera visita li preguntaré al ginecoleg a veure que em diu. Més que res per saber quant de temps abans ho hem de començar a rumiar!!em falten dos mesets i dues setmanes per sortir de comptes!!!
Jo encara no he preguntat res del pla de part...a la propera visita li preguntaré al ginecoleg a veure que em diu. Més que res per saber quant de temps abans ho hem de començar a rumiar!!em falten dos mesets i dues setmanes per sortir de comptes!!!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Hola,
En la meva darrera visita, el ginecòleg ha vist que la petita està de natges. Ja ens ha dit que anirem veient com evoluciona, però que si no es gira, es programarà cessàrea a la setmana 38. Jo ja vaig tenir una cessàrea fa 5 anys, i aquesta vegada tinc molta il·lusió en "posar-me de part". Si finalment no pot ser i ha de ser intervenció quirúrgica, m'agradaria millorar, en la mida del possible, aspectes de l'altra cessàrea que no voldria repetir. I per això crec que hauria de fer un pla de part. En principi pariré a l'Hospital General de Catalunya. Alguna ha tingut l'experiència d'un pla de part respectat allà? Ja sé que el tema que el papi entri a quiròfan no ho podran respectar, però per dir-ho que no quedi, no? Si més no, vull que estigui molt a prop, i que la nena es quedi amb mi al postoperatori; amb la meva filla gran van ser les 2 hores més llargues de la meva vida....
Alguna té un model de pla de part una mica més adaptat a aquí? per aquí he vist un enllaç amb un model, però està més adaptat a altres països.
Gràcies!!
pd. sabeu d'algun hospital on permetin entrar al pare a la cessàrea? Suposo que, si es dona el cas, encara estic a temps de canviar-me d'hospital.
En la meva darrera visita, el ginecòleg ha vist que la petita està de natges. Ja ens ha dit que anirem veient com evoluciona, però que si no es gira, es programarà cessàrea a la setmana 38. Jo ja vaig tenir una cessàrea fa 5 anys, i aquesta vegada tinc molta il·lusió en "posar-me de part". Si finalment no pot ser i ha de ser intervenció quirúrgica, m'agradaria millorar, en la mida del possible, aspectes de l'altra cessàrea que no voldria repetir. I per això crec que hauria de fer un pla de part. En principi pariré a l'Hospital General de Catalunya. Alguna ha tingut l'experiència d'un pla de part respectat allà? Ja sé que el tema que el papi entri a quiròfan no ho podran respectar, però per dir-ho que no quedi, no? Si més no, vull que estigui molt a prop, i que la nena es quedi amb mi al postoperatori; amb la meva filla gran van ser les 2 hores més llargues de la meva vida....
Alguna té un model de pla de part una mica més adaptat a aquí? per aquí he vist un enllaç amb un model, però està més adaptat a altres països.
Gràcies!!
pd. sabeu d'algun hospital on permetin entrar al pare a la cessàrea? Suposo que, si es dona el cas, encara estic a temps de canviar-me d'hospital.
Públics sé que deixen entrar segur en cesàries programades a Sant Joan de Déu (Esplugues). Fins i tot aquí potser et deixen esperar una mica més de les 38...
Privats sé la Tenknon i l'Hospital de Barcelona.
I el tema de fer el pell amb pell amb el pare diria que a tots (o la majoria) de públics que estiguin una mica renovats.
Igualment a Sant Pau i a Vall d'Hebron en alguns casos deixen provar parts vaginals de natges, per si t'ho vols mirar.
Igualment esperem que es giri ;)
Privats sé la Tenknon i l'Hospital de Barcelona.
I el tema de fer el pell amb pell amb el pare diria que a tots (o la majoria) de públics que estiguin una mica renovats.
Igualment a Sant Pau i a Vall d'Hebron en alguns casos deixen provar parts vaginals de natges, per si t'ho vols mirar.
Igualment esperem que es giri ;)
bon dia!! jo vaig acompanyar una mare que tenia un bebe de natges, i varem contactar amb una llevadora privada que ens va ajudar amb exercicis i a la setmana 41 es va girar!! Moltes vegades, també, es giren en l'ultim moment, encara estàs a temps.
també és important que parlis amb el teu bebe, que conecteu, que li expliquis que s'ha de girar, que és important, que ho comparteixis, amb ell-
si vols les dades de la professional pasa'm un privat i et passo
petonets i cul amunt!! jajajaja
també és important que parlis amb el teu bebe, que conecteu, que li expliquis que s'ha de girar, que és important, que ho comparteixis, amb ell-
si vols les dades de la professional pasa'm un privat i et passo
petonets i cul amunt!! jajajaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie