Experiències a l'hospital d'Igualada

Experiències i pors del moment més desitjat.

phosqui
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

Experiències a l'hospital d'Igualada

EntradaAutor: phosqui » dl. abr. 23, 2012 3:08 pm

Bona tarda!!

No sé si hi ha algún post en refrència a aquet hospital públic en aquesta part del forum.

A mi encara em queda molt temps per pensar en això, però tot i tenir mutua privada i poder anar a clíniques i hospitals varis ( Quiron, Teckon, Dexeus, HGC...) finalment m'he decidit per anar a parar al hospital que tinc més aprop.

Com que les experiències que jo he tingut han sigut sempre bones (ginecológicament parlant) i pensant que cap hospital/clínica és perfecte, he pensat que pot ser la millor opció.

Però segur que per aquí hi ha noies que poden explicar la seva experiència (bona o dolenta) a Igualada.

Ho agrairé moltíssim!

Bona diada!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 24, 2012 7:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
Imatge
Nightygt
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:42 pm

Re: EXPERÈNCIES A L'HOSPILAT D'IGUALADA??

EntradaAutor: Nightygt » dl. abr. 23, 2012 4:33 pm

Hola Phosqui!!!

Felicitats pel teu embaràs!! Vam coincidir a buscadores durant alguns mesos i crec que vam cantar els nostres positius am b pocs dies de diferència. A mi em toca per DPP el 30/10, però com també feia gràfiques i TO, i sé que vaig ovular més tard, doncs al final em vaig apuntar a la llista de mamis de novembre (02/11).

Doncs aquest és el meu segon embaràs, i el primer nen el vaig tenir a l'Hospital d'Igualada. Vaig quedar molt contenta del tracte rebut durant tot l'embaràs, i en el moment del part, tant dels ginecòlegs, com de les llevadores i personal de la planta de maternitat.
En el moment del part, pots triar com vols que sigui: natural o no (amb anestèsia epidural o no). Tenen una sala de dilatació preparada per a parts naturals, amb tot de material especial (pilotes, banyera per relaxació, música,...).
Immediatament després del naixement del nen, fan el pell-a-pell. I durant unes 2 hores, sense separar el nadó de la mare en cap moment, et deixen el fill a sobre, en contacte directe amb la mare. És una experiència indescriptible, que no es pot pagar amb res. Es crea un vincle que ja no es podrà desfer mai! I veus com el nen, en poca estona, repta per sobre teu, fins a trobar el pit i iniciar l'alletament instintivament.
I netegen al nen, el revisen i el vesteixen, sense separar-lo en cap moment del teu costat durant les primeres 24 hores, ni emportar-se'l fora de la teva vista en cap moment.

Mensualment, fan unes xerrades gratuites sobre el part natural, i el part en general, al mateix hospital, que són molt recomanables. Així, el dia del part, vas molt més tranquil.la, sabent moltes coses que et trobaràs.

I si vols una habitació individual, per estar més tranquil·la, o perquè el teu marit/parella, es quedi amb tu tota la nit, i pugui descansar en un altre llit, pots pagar-la a un preu força assequible pels 2 o 3 dies que dura l'estança. O si, fins i tot tens una mútua, pots mirar perquè pot ser que t'entri de forma gratuita.

Vaig estar molt i molt contenta!!! i evidentment, en aquest nou embaràs penso repetir i tornar a parir allà. Sense cap mena de dubte! >.-<:

I si, finalment, et decideixes per Igualada, potser coincidim i tot! ;-)))
phosqui

Re: Experiències a l'hospital d'Igualada

EntradaAutor: phosqui » dt. abr. 24, 2012 10:23 am

moltes gràcies Nightygt!!! I Felicitats per l'embraràs veina de post i de comarca!!

Agraeixo molt la teva opinió! I saber que repeteixes és un gran què.

Jo ja ho viag decidir gairebé al moment de saber que estaba embarassada. Les visites al tenir mutua aprofito i a part de les 3 de la SS en faig una cada mes a la mutua, també a Igualada al MIPS. I estic molt contenta la veritat.

Una pregunta, a mi m'agradaria moltíssim poder donar el cordó umbilical al banc públic. Saps si a Igualada hi ha aquesat opció? Em dóna que no perquè segurament ho faran a hospitals de BCN. Però per preguntar no es perd res!

Més endavant segur que et cosiré a preguntes!!! ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)

A veure si alguna més també és de la zona!!!

Una abraçada i estem en contacte!
Imatge
Imatge
Nightygt
Entrades: 616
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: Nightygt » dt. abr. 24, 2012 6:19 pm

Phosqui, doncs això de la donació de cordó no ho sé. Però dijous tinc visita a la gine de l'hospi, i podria preguntar-li.
També sé de gent que va per la SS i també es controla al MiP perquè li fassin més ecos. Aprofita, que així veuràs al teu petit més sovint.

I no dubtis, qualsevol pregunta, pots fer-me-la per aquí o m'envies un privi, ok?

A veure si alguna altra noia s'anima i explica més experiències del nostre hospital, que segur que n'hi ha més.
puckpuck
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. set. 23, 2011 2:52 pm
Ubicació: Igualada

EntradaAutor: puckpuck » dc. maig 30, 2012 3:55 pm

Bona tarda noies,

Buscant informació sobre el part a l'hospital d'Igualada he trobat aquesta entrada. Jo tinc data DPP pel 30/11, ara mateix faig el seguiment mensual al MIPS amb la Dra. Ymbernon i també vaig a la llevadora per la SS. El tema hospital encara no el tenim decidit del tot, a mi em fa cosa tenir que agafar el cotxe cap a Barcelona tenint l'hospital a 2 minuts de casa, però com que tinc l'assegurança privada...

Just aquest dijous fan xerrada de com gestionen els parts i segurament ens hi acostarem, a veure si ens aclarim una mica, tot i que les referències que en tenim son bones.
phosqui

EntradaAutor: phosqui » dt. juny 12, 2012 2:33 pm

puckpuck ha escrit:Bona tarda noies,

Buscant informació sobre el part a l'hospital d'Igualada he trobat aquesta entrada. Jo tinc data DPP pel 30/11, ara mateix faig el seguiment mensual al MIPS amb la Dra. Ymbernon i també vaig a la llevadora per la SS. El tema hospital encara no el tenim decidit del tot, a mi em fa cosa tenir que agafar el cotxe cap a Barcelona tenint l'hospital a 2 minuts de casa, però com que tinc l'assegurança privada...

Just aquest dijous fan xerrada de com gestionen els parts i segurament ens hi acostarem, a veure si ens aclarim una mica, tot i que les referències que en tenim son bones.

Hola puckpuck! I benvinguda!

Jo faig més o menys com tú. Però per el MIPS em porta el Dr. Mateu, que igual que la Dra. Ymbernon està al hospital d'Igualada quan no fan mútua.
I de la mateixa manera, per el tema desplaçament I perquè m'agrada l'equip vam decidir quedar-nos a Igualada.
Jo tinc pensat anar a aquesta xerrada però més endavant. La fan un cop al mes segons tinc entés.

A veure que t'expliquen!! Passa't per aquí i explican's! A veure que et sembla tot, que t'expliquen, que t'ensenyen,...

EStem en contacte!!
Imatge
Imatge
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dt. juny 19, 2012 8:28 pm

Espero que tingueu molta sort. Dijous vaig patir un avortament i vaig anar a l'Hospital d'Igualada i em van tenir 2 hores a la sala d'espera dessagnant-me i amb un mal insuportable. Em van dir que havia d'esperar perquè estaven atenent altres urgències. Vaig haver de marxar a Quiron de Barcelona, quan ja era massa tard per salvar al cigronet.
puckpuck
Entrades: 25
Membre des de: dv. set. 23, 2011 2:52 pm
Ubicació: Igualada

EntradaAutor: puckpuck » dv. jul. 06, 2012 9:27 am

Hola puckpuck! I benvinguda!

Jo faig més o menys com tú. Però per el MIPS em porta el Dr. Mateu, que igual que la Dra. Ymbernon està al hospital d'Igualada quan no fan mútua.
I de la mateixa manera, per el tema desplaçament I perquè m'agrada l'equip vam decidir quedar-nos a Igualada.
Jo tinc pensat anar a aquesta xerrada però més endavant. La fan un cop al mes segons tinc entés.

A veure que t'expliquen!! Passa't per aquí i explican's! A veure que et sembla tot, que t'expliquen, que t'ensenyen,...

EStem en contacte!![/quote]

Hola Phosqui,

Doncs la xerrada va estar molt bé, no va ser la del part natural sinó que vem anar a la genèrica (totes dues xerrades les fan un cop al mes, excepte a l'agost). Primer el Dr. Bausili ens va explicar tot el tema relacionat amb l'epidural i l'analgèsia. Tot i que sóc molt aprensiva amb el tema agulles, he de reconeixer que ens ho van explicar molt bé, amb tots els suposits.
La segona part de la xerrada la feia una llevadora i ens explicava tot el procès i ens van ensenyar fototgrafíes de totes les instal·lacions i del procés del pell a pell un cop ha nascut el nen.

Ara mateix ja estem casi al 100% decidits amb l'hospital d'Igualada, però encara ho veig tant lluny... Avui just faig 19 setmanes, el 16/07 tinc la morfologica que espero que surti bé.

Seguim en contacte!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::