PART A MANRESA O BARCELONA???

Experiències i pors del moment més desitjat.

BRUIXETA00
Entrades: 3
Membre des de: dc. maig 16, 2012 7:15 pm

PART A MANRESA O BARCELONA???

EntradaAutor: BRUIXETA00 » dc. maig 16, 2012 7:32 pm

HOLA, SE QUE ES AVIAT ESTIC DE 11 SEMANES I M'ESTIC VISITANT PER LA MUTUA A MANRESA AMB EL MEU GINECOLEG AL CENTRE GINECOLOGIC LLATJOS.
PERO M'ESTIC PLANTEJANT EL PART A BARCELONA, JA QUE JO SOC DE BARCELONA I TINC TOTA LA MEVA FAMILIA A BARCELONA.
PERO NO SÉ PER ON COMENÇAR, LI COMENTO AL MEU GINECÒLEG??? BUSCO METGE A BARCELONA??? QUINA CLINICA EM RECOMANEU??? US VISITARIEU AMB ELS DOS METGES A L'HORA???
BUENO JO HAVIA PENSAT DE MOMENT ANAR AMB EL MEU METGE FINS QUE EM DIGUIN QUE ESTÀ TOT BÉ, I A L'ÚLTIM TRIMESTRE ANAR A ON HE D'ANAR A PARIR I VISITAR-ME AMB EL GINECOLEG D'ALLÀ.
NO SÉ ESTIC UNA MICA CONFUSSA.
EM PODEU ASSESSORAR????
PER CERT TEMA LLEVADORA EL MEU GINECOLEG NO EN TÉ, ANIRIEU PER LA S.S????

GRÀCIES
marcaina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: PART A MANRESA O BARCELONA???

EntradaAutor: marcaina » dc. maig 16, 2012 9:38 pm

Jo directament aniria a bcn ja des del principi si tot va be es una visita al mes x tant no hi ha gaire problema pels desplaçaments. Les analitiques les podras fer a manresa sense problema. Pel tema llevadora jo en els 2 embaraços no hi he anat mai, sempre em feia els controls el gine. Q et vagi tot mlt be
BRUIXETA00

EntradaAutor: BRUIXETA00 » dc. maig 16, 2012 11:35 pm

Em recomaneu alguna clínica o metge a Barcelona???
NYITUS
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: NYITUS » dj. maig 17, 2012 7:13 am

Hola
Jo havia anat molts anys amb el Dr. Ribas amb l'equip Llatjos, però desprès vaig canviar per anar a la Tecknon am el Dr.Marcet (jo sóc de Sanitas) tant del gine com de la Tecknon només et puc dir coses bones.Durant l'embaras anava amb el meu gine i la llevadora de ss, però tp fa falta.
ImatgeImatgeImatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dj. maig 17, 2012 9:44 am

Però tens mútua o bé vas pagant cada visita? Això vol dir pagar visites, ecos, analítiques, i si vols parir a una clínica privada, pagar el part!

La figura de la llevadora és bàsicament a la SS. Si tens un embaràs de baix risc, a la SS et visita la llevadora més o menys cada mes, i al gine hi vas 3 vegades en tot l'embaràs, per les ecos. Els gines privats normalment et visiten cada mes. Els gines privats de Manresa fan els parts a la clínica St Josep, a Barcelona més o menys tots els gines privats que atenen parts estan vinculats a una clínica o altra, per tant, primer hauries de buscar gine i ja et dirien on anar a parir. O pots buscar on vols parir, i mirar quins gines atenen parts allà (a mi m'agrada més aquesta última opció).

El que no et recomano és que facis doble seguiment per SS i privat, perquè hauràs de fer analítiques i ecos per duplicat, i és un rotllo...

I sobre si Manresa o Barcelona, doncs és molt personal... Jo tampoc sóc del Bages però hi visc, i vaig parir a Manresa. No volia estar tan lluny de casa meva, encara que la meva família em quedés més lluny... (clar que Manresa-Barcelona és un plis), jo hi tenia 200 km.
ImatgeImatge
Imatge
Penny
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dj. maig 17, 2012 10:40 am

Jo també visc a Manresa (sense ser d'aquí) i faig el seguiment al gine privat de Manresa.
M'agradava molt més un doctor de Barcelona però vaig pensar que, tot i que al principi només hi vas un cop al mes, si cap al final de l'embaràs no em trobo bé o necessito alguna visita urgent, se'm farà molt feixuc baixar a Barcelona.

Pel que fa on parir, et dic el raonament que m'he fet jo: si tot va bé i el part pot ser normal (natural) com jo vull, el tindré a Sant Joan de Déu sense dubtar-ho ni un moment (i això que pago mútua). Però si em diuen que el nen ve de natges o mil coses... i que ha de ser cesària programada, crec que aniré a l'Hospital de Barcelona (el que m'entra per a mútua, ASC), ja que de la Clínica Sant Josep he rebut molt males opinions per diferents bandes i em fa pànic parir allà.
Imatge
BRUIXETA00

EntradaAutor: BRUIXETA00 » dv. maig 18, 2012 8:22 pm

Jo Tinc el metge per la mutua agrupacio mutua , pero estic confussa, em recomaneu algún metge a barna???

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::