Part a l'Arnau de Vilanova- Lleida

Experiències i pors del moment més desitjat.

arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Part a l'Arnau de Vilanova- Lleida

EntradaAutor: arlet76 » dl. jul. 02, 2012 11:25 pm

Hola!!!
Tot i que encara estic a la mitad del camí ja estic pensant en el part :-:) veureu la meva filla la vaig tenir a l' Aliança i tot va anar perfecte, en aquest embaràs de moment estic fent tot el seguiment exclusivament per mutua pero se m'està complicant una mica i aixó fa que hem planteji que potser el millor lloc per anar a parir en el meu cas és l'Arnau... i m'agradaria tenir-ne referencies , relativament recents...

Moltes gràcies!!!
Aika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dc. març 28, 2012 9:48 pm

Re: Part a l'Arnau de Vilanova- Lleida

EntradaAutor: Aika » dc. ago. 01, 2012 8:56 am

Hola arlet!!

Jo et puc dir que vaig tenir a la meva nena fa 2 anys a l'Arnau i tot va anar genial :ok: ,no vaig tenir cap problema per a res,jo portava un pla de part i me'l van respectar i les llevadores fantastiques!!
Jo ara espero bessons :-()) ,estic de 25 setmanes i me de cuidar lo més possible i si la cosa continua així pariré a l'Arnau i si es coloquen bé faré el pla de part amb la llevadora que hem porta.Tinc molt clar que vui parir a l'Arnau perque per a mi es més important que els meus peques :cnena: :cnen: estiguin ben atesos que no jo estigui més comoda,si passa alguna cosa per poc important que sigui amb ells es millor a l'Arnau que tenen neonats,es més s'els empoten allà si estas a l'Aliança o Perpetuo.....etc....només pel fet de haver de guanyar una mica de pes o quelcom que esperem que no!

No se quin es el teu cas ni perque s'està complicant pero parla mab el teu gine i comenta-li que es el millor pel teu bebe i per tu i on estareu millor atesos pel teu cas!!
Jo aquest cop hem preocupo igual que tu pel fet de ser 2!!però hem de ser possitives no? :love:

ànims :-()-) !!
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::