Part a l'Arnau de Vilanova- Lleida
Part a l'Arnau de Vilanova- Lleida
Hola!!!
Tot i que encara estic a la mitad del camí ja estic pensant en el part
veureu la meva filla la vaig tenir a l' Aliança i tot va anar perfecte, en aquest embaràs de moment estic fent tot el seguiment exclusivament per mutua pero se m'està complicant una mica i aixó fa que hem planteji que potser el millor lloc per anar a parir en el meu cas és l'Arnau... i m'agradaria tenir-ne referencies , relativament recents...
Moltes gràcies!!!
Tot i que encara estic a la mitad del camí ja estic pensant en el part
veureu la meva filla la vaig tenir a l' Aliança i tot va anar perfecte, en aquest embaràs de moment estic fent tot el seguiment exclusivament per mutua pero se m'està complicant una mica i aixó fa que hem planteji que potser el millor lloc per anar a parir en el meu cas és l'Arnau... i m'agradaria tenir-ne referencies , relativament recents... Moltes gràcies!!!
Re: Part a l'Arnau de Vilanova- Lleida
Hola arlet!!
Jo et puc dir que vaig tenir a la meva nena fa 2 anys a l'Arnau i tot va anar genial
,no vaig tenir cap problema per a res,jo portava un pla de part i me'l van respectar i les llevadores fantastiques!!
Jo ara espero bessons
,estic de 25 setmanes i me de cuidar lo més possible i si la cosa continua així pariré a l'Arnau i si es coloquen bé faré el pla de part amb la llevadora que hem porta.Tinc molt clar que vui parir a l'Arnau perque per a mi es més important que els meus peques
estiguin ben atesos que no jo estigui més comoda,si passa alguna cosa per poc important que sigui amb ells es millor a l'Arnau que tenen neonats,es més s'els empoten allà si estas a l'Aliança o Perpetuo.....etc....només pel fet de haver de guanyar una mica de pes o quelcom que esperem que no!
No se quin es el teu cas ni perque s'està complicant pero parla mab el teu gine i comenta-li que es el millor pel teu bebe i per tu i on estareu millor atesos pel teu cas!!
Jo aquest cop hem preocupo igual que tu pel fet de ser 2!!però hem de ser possitives no?
ànims
!!
Jo et puc dir que vaig tenir a la meva nena fa 2 anys a l'Arnau i tot va anar genial
Jo ara espero bessons
,estic de 25 setmanes i me de cuidar lo més possible i si la cosa continua així pariré a l'Arnau i si es coloquen bé faré el pla de part amb la llevadora que hem porta.Tinc molt clar que vui parir a l'Arnau perque per a mi es més important que els meus peques
estiguin ben atesos que no jo estigui més comoda,si passa alguna cosa per poc important que sigui amb ells es millor a l'Arnau que tenen neonats,es més s'els empoten allà si estas a l'Aliança o Perpetuo.....etc....només pel fet de haver de guanyar una mica de pes o quelcom que esperem que no!No se quin es el teu cas ni perque s'està complicant pero parla mab el teu gine i comenta-li que es el millor pel teu bebe i per tu i on estareu millor atesos pel teu cas!!
Jo aquest cop hem preocupo igual que tu pel fet de ser 2!!però hem de ser possitives no?
ànims
!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |