DRA. SULIMAN HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA
DRA. SULIMAN HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA
Bona tarda, algú ha donat a llum amb la dra. Suliman a l'Hospital General de Catalunya?
És la ginecòloga que m'han assignat per compatibil.litat horària i és força agradable però voldria conéixer alguna experiència pel que fa al part.
Gràcies a totes!
És la ginecòloga que m'han assignat per compatibil.litat horària i és força agradable però voldria conéixer alguna experiència pel que fa al part.
Gràcies a totes!
Re: DRA. SULIMAN HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA
Hola,
a mi em va fer la eco de les 12 setmanes i em va agradar molt. Tens raó, és molt amable, etc.
A veure si algú et pot ajudar!!
a mi em va fer la eco de les 12 setmanes i em va agradar molt. Tens raó, és molt amable, etc.
A veure si algú et pot ajudar!!
A l'hospital General he acompanyat (com a doula!!) una mare que ha donat a llum amb la doctora Laura Rodellar, una ginecòloga molt respectuosa i amable, és mare i crec que té un blog molt xuli. Busqueu-la crec que val la pena, és un moment molt i molt important
si vols cosetes i informació sobre xerrades, tallers, etc. entorn a la maternitat a sabadell, paseu-me el mail o escriviu a aida@gurumaji.com i us puc pasar cosetes. Al setembre farem una xerrada amb una llevadora, cursos d'acompnyament, i coses molt i molt xulis
si vols cosetes i informació sobre xerrades, tallers, etc. entorn a la maternitat a sabadell, paseu-me el mail o escriviu a aida@gurumaji.com i us puc pasar cosetes. Al setembre farem una xerrada amb una llevadora, cursos d'acompnyament, i coses molt i molt xulis
Moltes gràcies Nora! Potser em plantejo un part natural a l'HGC, que m'han dit que és possible´. És el segòn i m'agradaria intentar-ho! Em guardo el teu mail per posar-me en contacte amb tu al setembre!
Bonica quan volguis, i si pot ser!!!!! hi ha moltes coses que estan canviant, el me´s important és que ja començen a respectar els desitjos de les mares!! aquí estic i al setembre també!!
Hola,
La Dra Souliman és fantàstica!
Nosaltres vam tenir la nostra filla a l'Hospital General fa un any amb ella i tenim un record molt especial. A part de professionalitat, transmet una tendresa que s'agraeix moltíssim en un moment com aquest.
La Dra Souliman és fantàstica!
Nosaltres vam tenir la nostra filla a l'Hospital General fa un any amb ella i tenim un record molt especial. A part de professionalitat, transmet una tendresa que s'agraeix moltíssim en un moment com aquest.
hola
a mi m'ha fet la eco de les 12 setmanes i una vegade em va atendre a urgencies i m'encanta, es tota una profesional i molt dolça
estas en bones mans
a mi m'ha fet la eco de les 12 setmanes i una vegade em va atendre a urgencies i m'encanta, es tota una profesional i molt dolça
estas en bones mans
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |