PART HOSPITAL VERGE DE LA CINTA DE TORTOSA
PART HOSPITAL VERGE DE LA CINTA DE TORTOSA
Hola, què en penseu d'aquest hospital??? em toca per referència i les últimes notícies que tinc és que està molt bé, i que pots inclús tenir un part a l'aigua...
Què n'opineu les ebrenques???
Què n'opineu les ebrenques???
Re: PART HOSPITAL VERGE DE LA CINTA DE TORTOSA
Hola, jo sóc d'aquestes terres però visc a Barcelona. Les meves amigues han parit allí i en parlen molt bé. I sí, es pot fer un part natural, amb piscina o sense i conec noies que ho han fet i molt bé (a la piscina sense epidural) Conec a una comadrona personalment i es veu que és molt bona professional (a dos vaja ara que hi penso, a Cristina i a Vanessa) i diria que l'equip és força pro-lactància materna i part natural. Dels ginecòlegs no en sé res.
- Cinta
- :: zebra

- Entrades: 1715
- Membre des de: dj. ago. 14, 2008 10:00 am
- Ubicació: Tortosa (Terres de l'Ebre)
Hola Nine, jo soc de Tortosa, i els dos nens els he tingut al verge de la cinta i molt bé, el petit té 4 mesos o sigui que la informació es recent i et puc assegurar que ho han canviat moltíssim i que ara està molt bé, en el període de dilatació et posen en un box per tu sola, tenen pilotes, pots pasejar ... el box després es converteix en la sala de parts i ni t'has de moure, és molt íntim i tranquil i almenys en el meu cas va ser un tu a tu amb la llevadora i una infermera que va venir el moment del part
.
També hi ha piscina per fer part natural, i moltes altres coses per si vols fer part natural. Un cop tens el bebe tant si es part amb epidural o sense et deixen dues horetes amb el bebe i la parella perquè us aneu coneixent i activant el contacte i la lactància.
Els meus nens es porten 3 anys i et puc garantir que amb aquests 3 anys han fet un canvi impressionant a la zona de parts, jo en vaig sortir meravellada
M'alegra saber que la gent de l'ebre ens anem sumant al sp!

També hi ha piscina per fer part natural, i moltes altres coses per si vols fer part natural. Un cop tens el bebe tant si es part amb epidural o sense et deixen dues horetes amb el bebe i la parella perquè us aneu coneixent i activant el contacte i la lactància.
Els meus nens es porten 3 anys i et puc garantir que amb aquests 3 anys han fet un canvi impressionant a la zona de parts, jo en vaig sortir meravellada
M'alegra saber que la gent de l'ebre ens anem sumant al sp!

Moltes gràcies per les respostes!!! La veritat és que jo sempre he sentit coses bones de la sala de parts (en aquests últims anys sobretot), però volia saber l'opinió de 1a mà!!

a Tortosa PERFECTE TOT!!!! Una meravella!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |