PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: xell13 » dt. jul. 31, 2012 11:20 am

Bon dia noies,
ahir vaig anar a revisió amb el meu gine i em va dir on preferia parir a la Clínica Girona o a la Bofill ?-) ?-) ?-)
no m'ho havia ni plantejat, amb el meu fill gran vam anar a la Clínica Girona i tot correcte, excepte potser algunes infermeres que no són massa de lactància materna, i ens van aconsellar donar algun bibi....
Em va dir q les llevadores són les mateixes a les 2 clíniques...
El noi que avui m'ha fet una analítica m'ha dit que potser les habitacions a la Bofill són millors...
Alguna de vosaltres em pot ajudar?
us estaria molt agraïda!
mil gràcies per endavant ;-))) ;-))) ;-))) ;-)))
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: sandrajuli » dt. jul. 31, 2012 1:33 pm

Per mi ni una ni l'altra, ja que és això que dius tu... són iguals en quant a pro-llet artificial (la majoria de nens surten amb el pot sota el braç) i tampoc no m'agrada gens el protocol de les dues en quant al part. Però això és cosa vostra... jo tinc amigues que han parit allà i gens bé.
Imatge
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: Nenufar » dt. jul. 31, 2012 2:01 pm

Jo els he tingut a la clínica Girona, però han estat cesàrees programades, o sigui que no et puc ajudar massa. I a mi, vaig tenir sort i amb la lactància em van ajudar molt sobretot amb el primer perquè vaig haver d'utilitzar mugroneres, i vaig tenir molt suport de les infermeres. Amb la segona, com qeu van veure que ja m'espavilava em van deixar molt al meu aire, tot i que sí que alguna em va dir que si la nena no quedava tipa em donarien un bibi, però no ens va fer falta perquè menjava i dormia i ni la van sentir plorar en cap moment, ni tan sols quan li van posar les arrecades.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NidiaGi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: NidiaGi » dt. jul. 31, 2012 2:11 pm

Nosaltres les vam visitar les dues i d'equipament les 2 tenen pilotes, banyera, cadira .... però el part depen del teu ginecòleg :ufs: :ufs: :ufs: estic buscant un ginecòleg de part respectat però encara estic buscant... arrrggg :ufs: :ufs: :ufs:

Ens vam decidir per al bofill ja que el sofà llit per l'acompayant era més còmode jajajajajajajajjaja :ok: :ok: :ok: :ok:

ens va tocar una habitació enoooorme ja que no hi havia gaire ocupació.
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
Avatar de l’usuari
nuc
:: conillet
:: conillet
Entrades: 378
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 8:48 pm

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: nuc » dt. jul. 31, 2012 2:41 pm

Hola xell13 tornem a coincidir!
Doncs jo vaig nar hi tornaré a la Bofill,i el tracte de les infermeres un 10!Els dies q varem estar allà molt bé!
En quant a les comadrones,són les mateixes a la Girona i a la Bofill,ami el unic q no hem va agradar gaire va ser l'anestecista,xo ni deuen haver més d'1.
Les habitacions estàn molt bé,akí tens les meves referències maca!
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: mordor » dt. jul. 31, 2012 4:53 pm

A la Bofill les habitacions son més grans que a la Girona, les comadrones son les mateixes i el tracte és molt semblant.
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: sandrajuli » dt. jul. 31, 2012 10:54 pm

Jo és que no trobo gens normal que les llevadores vagin oferint llet artificial... El que han d'intentar és que l'alletament funcioni. I a les 2 clíniques aquest tema està força malament. I conec casos que les llevadores han tingut moooolt poc respecte, o gens, a les mares que volien un part respectat.
I no sé... Crec que s'ha de rumiar bé el que es vol i el que es va a fer, que en definitiva és parir el teu fill, i mesurar la importància que té la mida de l'habitació i la forma del sofà.
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: xell13 » dc. ago. 01, 2012 6:57 am

Ei moltes i moltes gràcies a totes per les vostres opinions,
he estat parlant del tema amb conegudes i amigues i gairebé tothom m'ha comentat si fa o no fa el mateix que m'heu dit aquí
ens hem d'acabar de decidir però igual acabem a la Bofill
el meu gine ja m'hem parlat del part i ja va ser el que em va atendre pel meu fill gran, així que ja sabem els 2 com m'agradaria que fos tot plegat
les infermeres és important que t'ajudin amb el tema de la lactància materna pq els 1rs dies anem una mica "perdudes" totes plegades....tot i que amb un 2n diuen que és diferent
molts petons i gràcies de nou :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Witchy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 12:54 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: Witchy » dj. ago. 09, 2012 7:42 am

Hola! Jo el meu primer fill el vaig tenir a la Clinica Bufill i no en tinc cap queixa. Es cert que hi ha habitacions mooolt grans, però jo vaig parir un dia que la planta de maternitat estava plena i em van posar en una de les petites i és bastant petita, la veritat. Però vaig estar bé i ben atesa, tot i que vaig parir un divendres d'agost. Tema lactància no puc opinar perquè jo no volia fer LM sinó artificial ja des d'un principi.
De la Girona també en tinc bones referències, suposo que deuen ser semblants
Imatge
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-())-Nena-Boop :-())--CRIS86 :-())--Witchy :-())-Judy* :-())-Lexi-clarivcl :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: xell13 » dv. ago. 10, 2012 2:29 pm

Gràcies Witchy, encara no ens hem acabat de decidir...la veritat és que crec que segurament seran molt semblants les 2
merci >.-<: :-()-) :globus:
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: aiguablava » dc. ago. 29, 2012 6:17 pm

Hola,

Vam tenir fa molt poc (aquest agost) el fill a la Bofill. La meva ginecòloga visita allà i ja no vaig ni informar-me de la Girona, perquè de la Bofill n'havia a sentit a parlar bé. Jo no sé en quant a parts però tinc dos familiars que els van intervenir a la Girona fa tres anys i el personal era més fred i no tant agradable, en línies generals. Jo trobo més acollidora la Bofill.

A la Bofill vam estar molt ben atesos, el personal és molt agradable i sempre estan pendents. Si els demanes per la"pera" vénen a l'instant. Nosaltres donàvem biberó o sigui que no sé què recomanen perquè ho teníem clar què volíem. Qualsevol dubte ens el resolien i en quant a l'estada molt bé també. Pots escollir dos menús per àpat i jo vaig trobar el menjar bo.

Tenia por que no em fessin quedar més temps del compte i no. Va nèixer per cesària i només vam passar-hi tres nits.
Avatar de l’usuari
Solmatiner
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 23, 2012 5:32 pm

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: Solmatiner » dg. juny 16, 2013 11:56 am

Hola!
Veig que aquest post fa molt que està obert, però volia deixar plasmada la meva recent experiencia per si li pot servir d'ajuda a algú.
Fa una semana que vaig tenir la meva filla a la Clínica Bofill i només en puc dir coses bones, va ser una cessària d'urgència amb complicacions de post-part i haig de dir que vam estar super ben atesos en tot momento, dia i nit, les infermeres i auxiliars un 10, el menjar molt bo i els serveis mèdics implacables.
Després d'aquesta experiencia no sé si la meva filla tindrà algún germanet, però si arribés el cas, no dubtaria en tornar-hi amb els ulls clucs.
Imatge
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: Abril_86 » dt. jul. 30, 2013 9:03 pm

Fa dos mesos que vaig parir a la Bofill. La veritat és que en tot moment vaig ser molt ben atesa, un 10 també!!!
El part me'l va portar la dra. Gispert i la llevadora era la Conchi. L'anestesista em va punxar molt be i no em va fer gens de mal. Va ser a les 5'30h de la matinada i no hi havia ningú més al paritori. El part va ser tranquil i molt maco. Vaig poder acabar de treure'm jo el nen i vam fer pell amb pell una bona estona. El van vestir al meu costat i vam anar directament a l'habitació i ja m'el vaig posar al pit.
L'habitació enorme, el menjar molt be també!

Pel proper tornaré a la clinica sens dubte!
Avatar de l’usuari
culdolla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: culdolla » dj. ago. 01, 2013 1:07 pm

Jo he parit 3 cops a la Bofill i molt i molt contenta. Aquest últim no vaig arribar al paritori, vaig parir a l'habitació i molt bé tb. Em va atendre el part la llevadora (el gine no va arribar); vaig acabar de treure la nena jo, me la vaig posar a sobre i el meu home va tallar el cordó. Quan ja estava tot (cosir, expulsar placenta) i fins i tot la peque havia mamat, el meu home va endur-se la nena a netejar i fer testos, pesar i demés (és el problema de parir en una habitació, que no hi ha res...), després vam tornar a fer pell en pell gairebé dues hores!!!

Ah, en les dues últimes ocasions ens han regalat una ampolleta benjamí de cava ben fresc!! aquest cop una samarreta per la nena i en l'anterior un peluix petitó.

De totes formes, el meu gine, aquest cop , em va recomanar més la Clínica Girona, a diferencia de la Bofill té quiròfan obert 24h, amb tot el personal disponible a la mateixa clínica, cosa que no té la Bofill...

Jo com que sóc una mica anàrquica vaig anar a la Bofill, però si mirem qualitat mèdica, val a dir que la Girona està més preparada.
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: mordor » dc. gen. 15, 2014 5:34 pm

crisgf1980 ha escrit:
Ara he de tenir el meu segon fill al juny, i degut a lo de la cesaria, dubto si anar un altre cop a la Bofill. M'agradaria llegir opinions sobre la Clínica Girona, com és el procediment, com us vau sentir, com són les sales de part... Només vaig fer visita a la Bofill, així que no sé res de la Clínica Girona.



Em sap greu dir-te que a la Girona va igual. He tingut dues cesàries i els 2 cops li han portat el nen al pare mentre a mi em deixaven a reanimació perquè es passés l'anestesia... El 2n cop vaig demanar que no se l'emportessin i me'l van deixar uns minuts amb mi pero despres se'l van endur. Per tota la resta em van atendre molt bé, però això em va molestar molt
Avatar de l’usuari
sil80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 4:54 pm

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: sil80 » dv. gen. 24, 2014 9:50 am

JO he parit els dos cops a la Clínica de Girona, i només puc dir-ne coses positives. Les dues vegades un 10, tan infermeres com llevadores...
Les habitacions están bé, però potser sí que les de la Bofill són més àmplies.

Tema Lactancia, amb la meva primera filla vaig fer pit, i les inferemres super maques, em van ajudar molt perquè jo anava molt perduda...
Amb la segona filla ja d'un començament vaig voler fer bibis i tampoc em van posar cap pega.

En quant a part respectat, crec que depen molt de cada cas i també del ginecòleg que et porta. El meu hi confio 100% i no vaig tenir la sensació en cap moment que fes coses sense informar-me i sense el meu consentiment...
cori
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dt. des. 04, 2012 11:36 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: cori » dt. feb. 04, 2014 4:11 pm

Bones. Jo estic de 35 setmanes i porto bessons. Tinc cesària programada per el dia 14 si es que els nens no s'han mogut i vaig a la clinica Girona també.
El meu ginecòleg ja m'ha dit que el meu home no podrà estar amb mi a quiròfan, que és per tema de virus. Diu que allà operen de moltes coses i que al personal no els fa gràcia que hi hagi gent externa. En part ho entenc. A mi m'agradaria poder estar ambel meu home pperò aquest protocol el segueixen a totes les clíniques publiques també. Al igual que ensenyar te els nens un moment i durlos a l'habitació amb el pare. El tema de cesària està pensat aixi i és un pal però és una operació i no volen cap risc ni infeccions al quiròfan.
El que a mi m'agradaria saber es si el pare pot fer el pell a pell amb els petits ja que jo en el primer moment no podré. .. algú ho ha fet? Garcies
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: Ayrs » dc. feb. 05, 2014 10:39 am

cori ha escrit:Bones. Jo estic de 35 setmanes i porto bessons. Tinc cesària programada per el dia 14 si es que els nens no s'han mogut i vaig a la clinica Girona també.
El meu ginecòleg ja m'ha dit que el meu home no podrà estar amb mi a quiròfan, que és per tema de virus. Diu que allà operen de moltes coses i que al personal no els fa gràcia que hi hagi gent externa. En part ho entenc. A mi m'agradaria poder estar ambel meu home pperò aquest protocol el segueixen a totes les clíniques publiques també. Al igual que ensenyar te els nens un moment i durlos a l'habitació amb el pare. El tema de cesària està pensat aixi i és un pal però és una operació i no volen cap risc ni infeccions al quiròfan.
El que a mi m'agradaria saber es si el pare pot fer el pell a pell amb els petits ja que jo en el primer moment no podré. .. algú ho ha fet? Garcies


No és cert, hi ha hospitals on el pare et pot acompanyar a la cesària, com Sant Joan de Déu a Esplugues.

viewtopic.php?f=12&t=33879&start=0&hilit=hospitals+pare+cesària
ImatgeImatge
Imatge
cori
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dt. des. 04, 2012 11:36 am

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: cori » dc. feb. 05, 2014 10:59 pm

Jo parlo de Girona. Aquí que jo sapiga tots funcionen igual. .. em va dir el gine que a vegades si que ha entrat algun pare però que és en casos que elpart és a la nit i no hi ha gaire personal.
Ojala em posi jo de part a aquestes hores!!!
Avatar de l’usuari
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

Re: PART A LA CLÍNICA GIRONA O A LA BOFILL? Opinions...

EntradaAutor: Tatti » dj. feb. 06, 2014 4:56 am

A la nit tampoc deixen entrar al pare a la Girona... a menys q tinguis molt bons contactes....

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::