Clínica Diagonal
Clínica Diagonal
Hola noies,
si no hi ha res de nou tindré la meva peque pel desembre a la Clínica Diagonal de Barcelona. Alguna mama que hagi parit allà em pot explicar una mica com ha anat i si l'hospital està bé?
gràcies!
si no hi ha res de nou tindré la meva peque pel desembre a la Clínica Diagonal de Barcelona. Alguna mama que hagi parit allà em pot explicar una mica com ha anat i si l'hospital està bé?
gràcies!
Re: Clínica Diagonal
HOLA SARAPIA.
Jo també tindre a la meva filla a la clinica diagonal, i com hospital fins ara genial , es un hospital completament nou, jo tambe soc de desembre, i tinc ginecologec a ls clinica aixi que per cualsevol cosa ja saps aqui estic, u
un peto
Jo també tindre a la meva filla a la clinica diagonal, i com hospital fins ara genial , es un hospital completament nou, jo tambe soc de desembre, i tinc ginecologec a ls clinica aixi que per cualsevol cosa ja saps aqui estic, u
un peto
Anika_26 que bé no està sola !!
Potser ens trobem allà i tot, estaria bé no? jejejeje
Jo també si et puc ajudar en qualsevol cosa aquí estic (de moment llegeixo molt).
Un petonas!

Potser ens trobem allà i tot, estaria bé no? jejejeje
Jo també si et puc ajudar en qualsevol cosa aquí estic (de moment llegeixo molt).
Un petonas!

Ostres acabo de veure aquest post.
Jo també sóc per Desembre i a la Clínica Diagonal
. De moment les opinions que he llegit totes son molt bones.
A veure si algú ens pot explicar alguna experiència. Jo només he anat un cop, vaig fer l'eco morfològica allà.
Jo també sóc per Desembre i a la Clínica Diagonal
. De moment les opinions que he llegit totes son molt bones. A veure si algú ens pot explicar alguna experiència. Jo només he anat un cop, vaig fer l'eco morfològica allà.
Bichoide i què tal la eco morfològica allà?
Jo la vaig fer a Mollet, a la consulta de la meva ginecòloga, em va agradar molt i es van prendre el seu temps.
Tu vas demanar o et van fer visita per l'hospital per veure on seràs pel desembre? jo ho volia demanar perquè així sabrem més o menyus per on estarem.
Si, a veure si alguna mama que ja hi hagi estat ens pot donar la seva opinió
Jo la vaig fer a Mollet, a la consulta de la meva ginecòloga, em va agradar molt i es van prendre el seu temps.
Tu vas demanar o et van fer visita per l'hospital per veure on seràs pel desembre? jo ho volia demanar perquè així sabrem més o menyus per on estarem.
Si, a veure si alguna mama que ja hi hagi estat ens pot donar la seva opinió
Doncs el gine em va dir que l'eco morfològica l'havia de fer a la Clínica Diagonal, ell podia-la fer però es veu que s'havia de fer així (suposo que algo de normativa interna de la Mutua amb els metges de Bcn, ves a saber).
Tinc pensat enviar un email a la Clínica per consultar alguns dubtes i a part a veure si em poden informar sobre si es pot visitar, diria que a algunes Clíniques pots fer-ho. A veure si avui m'hi poso.
A veure si algú ens pot dir més. Si vols quan tingui resposta de l'email t'ho envio.
Tinc pensat enviar un email a la Clínica per consultar alguns dubtes i a part a veure si em poden informar sobre si es pot visitar, diria que a algunes Clíniques pots fer-ho. A veure si avui m'hi poso.
A veure si algú ens pot dir més. Si vols quan tingui resposta de l'email t'ho envio.
Ostres doncs si, si et responen i me la passes seria estupendo.
Gràcies bichoide.
Gràcies bichoide.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url