FELICITATS A TOTES LES NOVES MAMES

Experiències i pors del moment més desitjat.

cabreta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

FELICITATS A TOTES LES NOVES MAMES

EntradaAutor: cabreta » dt. maig 01, 2007 8:23 am

noies no tinc temps de felicitar-vos una per una aixi que moltes felicitats a totes i una gran benvinguda pels vostres nens i nenes
Ester73
:: conillet
:: conillet
Entrades: 359
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:17 pm

EntradaAutor: Ester73 » dt. maig 01, 2007 12:13 pm

Eps, em sumo a les felicitacions. Intento seguir a tothom però vaig molt liada i no tinc temps d'escriure a tot arreu.

Felicitats a totes, guapíssimes!!!
:ok: :ok: :ok:

Sou molt valentes i no us preocupeu si tot no és de color de rosa, la vida és així, però també té la seva gràcia, no? ;-)
dacar
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dj. set. 07, 2006 3:02 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: dacar » dt. maig 01, 2007 1:09 pm

desde fa uns dies que estic provant de posar-me al dia, però veig que encara hi ha moltes mamis a les que no he felicitat, és per això que des d'aqui també aprofito a felicitar-vos a totes i a donar la benvinguda al món a tots aquests prínceps i princeses, fins que no pugui passar per tots els posts

un petonarro molt gros a les noves famílies!!!!!!!!!!!!!!!

:p-) :p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-):p-)
Imatge

Imatge
Antònia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 9:15 am
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: Antònia » dc. maig 02, 2007 5:40 pm

Això sí que és un BABY BOOM!!! I Quina bona idea aquest post! És quasi impossible posar-se al dia i felicitar tothom sense deixar-se algú, així que ENHORABONA i MOLTA FELICITAT a tots aquests nins i nines que comencen aquest gran viatge que és la vida! I també als seus pares i mares, molta salut i paciència!
ImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::