Quins símptomes es noten abans de parir?
Quins símptomes es noten abans de parir?
Hola mamis i les que esteu a punt...
Quins símptomes vau notar uns dies o hores abans de que comencessin les contraccions fortes? Hi ha gent que diu que li dóna per estar hiperactiva... altres que treuen el tap mocós... i algunes que tenen pèrdues... ? jo avui tinc uns dolorets insignificants als ovaris, encara em falten unes setmanes, però com que em van dir que el nen és gran i he tingut forces contraccions de Braxton durant l'embaràs de vegades penso si aquest noi no vol sortir abans...
Què és el que us va fer pensar que ja s'aproximava?
Gràcies maques!!

Quins símptomes vau notar uns dies o hores abans de que comencessin les contraccions fortes? Hi ha gent que diu que li dóna per estar hiperactiva... altres que treuen el tap mocós... i algunes que tenen pèrdues... ? jo avui tinc uns dolorets insignificants als ovaris, encara em falten unes setmanes, però com que em van dir que el nen és gran i he tingut forces contraccions de Braxton durant l'embaràs de vegades penso si aquest noi no vol sortir abans...
Què és el que us va fer pensar que ja s'aproximava?
Gràcies maques!!

Hem alletat 19 mesos!
-
VisitantVi
jo estava fent-me la mateixa pregunta abans de parir, i em vaig jurar estar atenta el dia que anés de part per poder respondre...
la veritat, RES DE RES.
La nit de divendres - vaig parir diumenge tarda- mal de regla, igual, fortet kom per no deixar-me dormir..
més tard vaig saber que eren contraccions i que ja estava de part, 72hores abans!
o sigui que...en el meu cas, cap senyal..
la veritat, RES DE RES.
La nit de divendres - vaig parir diumenge tarda- mal de regla, igual, fortet kom per no deixar-me dormir..
més tard vaig saber que eren contraccions i que ja estava de part, 72hores abans!
o sigui que...en el meu cas, cap senyal..
Hola soc nova per aquest post! Crec que no puc ajudar-te massa però recordo que vaig tenir uns dolorets que la gine me va dir que eren contraccions insignificants i que encara no havia borrat el coll de l'úter ni dilatat res i a... dormir!. Eren les 12 de la nit i a les 3 torno a l'hostpital dilatada de 4 cm! En 7 hores vaig passar de 0 a 10 cm, tot un rècord per un primer part!
No t'ho capfiquis que quan hagi de ser serà, la naturalessa és sàbia!
No t'ho capfiquis que quan hagi de ser serà, la naturalessa és sàbia!
Mireu, és que ahir tenia aquests dolorets com de regla, molt suaus, però que feia temps que no tenia, i com que el meu home treballa a uns 30km em fa por avisar-lo sense cap motiu o per no saber que són símptomes esperar massa i llavors trobar-me que m'agafa sola a casa... però veig que en tots dos casos les molèsties com de regla poden ser un indicatiu, no? si m'agafen més fortes ja tindré el mòbil a prop per si de cas i la mare avisada... (viu a uns 15 km) :P
Si algú va tenir més símptomes evidents expliqueu-los, vale? Segur que ens anirà bé saber-ho..
Petonets!
Si algú va tenir més símptomes evidents expliqueu-los, vale? Segur que ens anirà bé saber-ho..
Petonets!
Hem alletat 19 mesos!
-
VisitantVi
Hola Anna, ara no se en quin post ho vaig posar... pero jo la setmana passada em va passar igual, i com estava a les clases de preparació i li vaig fer el comentari a la llevadora, doncs em va posar les corretges i em va fer un tacte por si aca... Estic igual que tú de temps aprox i també amb el tema de que sempre que em fan una eco em diuen que es molt gran el nen i tal...
Total, que em va mirar i em va dir, que el doloret aquest com d'ovaris es pq el nen apreta per encaixar el cap a la pelvis, en el meu cas, em va dir despres del tacte, que no tocava el cap i ja hauria de poder tocar-ho pel temps que estem... Si es grandet, poder empeny pero no passa... si en el temps que ens queda no s'encaixa, cesarea al canto... Pero vaja, al registre, el nen perfecte i contraccions pero fluixetes....
Total, que em va mirar i em va dir, que el doloret aquest com d'ovaris es pq el nen apreta per encaixar el cap a la pelvis, en el meu cas, em va dir despres del tacte, que no tocava el cap i ja hauria de poder tocar-ho pel temps que estem... Si es grandet, poder empeny pero no passa... si en el temps que ens queda no s'encaixa, cesarea al canto... Pero vaja, al registre, el nen perfecte i contraccions pero fluixetes....
Doncs deu ser això Àries, que es va posant a lloc, però com que era més com un doloret de regla que no em feia des dels quatre mesos vaig pensar en preguntar-vos-ho... de totes maneres de moment no m'ha passat més, però això de les contraccions que no fan mal (es posa la panxa dura) ja fa temps que em passa i hi ha dies que amb bastanta freqüència, i entre això i que em diuen que és com dues setmanes més gran del que li correspon doncs això... comença a fer "yuyu"... Em van aconsellar que si m'agafaven sovint les contraccions anés a fer-me les corretges a urgències però al no fer-me mal no hi he anat cap cop...
Algú s'ha trobat que trenqui aigües estant sola a casa? Què heu fet? teniu "esma" de fregar el tinglado i trucar un taxi o una ambulància o algo per anar a l'hospital? si trenqués aigües no sé si tindria prou paciència per esperar que arribi el meu home si no és a casa (normalment tarda uns tres quarts d'hora en arribar...)
Algú s'ha trobat que trenqui aigües estant sola a casa? Què heu fet? teniu "esma" de fregar el tinglado i trucar un taxi o una ambulància o algo per anar a l'hospital? si trenqués aigües no sé si tindria prou paciència per esperar que arribi el meu home si no és a casa (normalment tarda uns tres quarts d'hora en arribar...)
Hem alletat 19 mesos!
-
VisitantVi
Anna, diuen que abans el fet de treure el tap mucós era simptoma de part inminent, però que ara no pq com q ens fan tactes i tot això és possible que baixi per aquest motiu... no sé reina... jo vaig obrir un post semblant quan ja gairebé em tocava a mi i ningú em va saber dir res...
imagina't jo no volia anar a l'hospital pq només tenia mal d'esquena... pensava que tenia ciàtica o algo (i mai no he patit mal d'esquena ni res, eh) vaig arribar completament dilatada a l'hospital!! una horeta allà i en Jan ja estava als meus braços..
imagina't jo no volia anar a l'hospital pq només tenia mal d'esquena... pensava que tenia ciàtica o algo (i mai no he patit mal d'esquena ni res, eh) vaig arribar completament dilatada a l'hospital!! una horeta allà i en Jan ja estava als meus braços..
Osti txelleta! pues sort que hi vas anar, no??
Sí, suposo que per molt que imaginis què t'ha de passar o com ha d'anar, després va com va, oi, Bruna? ma cunyada també em va dir que imaginés el que imaginés mai t'esperes les coses tal i com vénen... però vaja, tindré en compte els vostres símptomes perquè si estic sola a casa prefereixo anar a l'hospital i que em titllin de pesada que tenir-lo a l'ascensor... suposo que enteneu per què em preocupa saber els símptomes, imagino que és diferent si saps que en dos minuts tens algú a la porta que et pot acompanyar a l'hospital.. jo no ho tinc tan clar que quan arribi el moment no em trobi que no tingui ningú a prop i per això estic una mica acollonida...
Sí, suposo que per molt que imaginis què t'ha de passar o com ha d'anar, després va com va, oi, Bruna? ma cunyada també em va dir que imaginés el que imaginés mai t'esperes les coses tal i com vénen... però vaja, tindré en compte els vostres símptomes perquè si estic sola a casa prefereixo anar a l'hospital i que em titllin de pesada que tenir-lo a l'ascensor... suposo que enteneu per què em preocupa saber els símptomes, imagino que és diferent si saps que en dos minuts tens algú a la porta que et pot acompanyar a l'hospital.. jo no ho tinc tan clar que quan arribi el moment no em trobi que no tingui ningú a prop i per això estic una mica acollonida...
Hem alletat 19 mesos!
-
..
Jo tenia els peus inflats com un elefant, dolor de regla, feia pipi cada 2 minuts, estava hiperactiva total i feia dos nits que no podia dormir
...Vaig anar a la visita de la setmana 38 al ginecòleg i em va dir que estava dilatadíssima i ja vaig quedar-me al hospital...en dues hores el David havia nascut.

...Vaig anar a la visita de la setmana 38 al ginecòleg i em va dir que estava dilatadíssima i ja vaig quedar-me al hospital...en dues hores el David havia nascut.
-
VisitantVi
jo crec que no t'has d'amoïnar...
en tots els casos el part no és un pim-pam...en teoria en un primer part es dilata 1 cm per hora...i després encara keda l'expulsiu...pensa que kuan comences amb contraccions fortes fortes, encara keden moooltes hores per endavant,...o sigui que et dóna temps de sobra d'avisar el teu marit, mentre, jo em fotia a la banyera de casa, amb aigua ben calentona, va molt bé per aguantar el dolor!
en tots els casos el part no és un pim-pam...en teoria en un primer part es dilata 1 cm per hora...i després encara keda l'expulsiu...pensa que kuan comences amb contraccions fortes fortes, encara keden moooltes hores per endavant,...o sigui que et dóna temps de sobra d'avisar el teu marit, mentre, jo em fotia a la banyera de casa, amb aigua ben calentona, va molt bé per aguantar el dolor!
-
VisitantVi
Ostres noies, moltes gràcies... però ara mateix estic una mica acollonida...
COM ÉS EL TAP MOCÓS? acabo d'anar al lavabo i me n'ha sortit una mica com de "mocs" tipus els que em sortien per l'ovulació... i entre això i els dolorets de regla.... uffff.... em penso que m'estic emparanoicant una mica...
COM ÉS EL TAP MOCÓS? acabo d'anar al lavabo i me n'ha sortit una mica com de "mocs" tipus els que em sortien per l'ovulació... i entre això i els dolorets de regla.... uffff.... em penso que m'estic emparanoicant una mica...
Hem alletat 19 mesos!
-
VisitantVi
Ostres... estic escrivint i fent coses per distreure'm, però estic somatitzant molts símptomes lleus... em sembla que aniré a urgències i que em facin un reconeixement, per molt que se n'enfotin, perquè pel tema de les contraccions segur que no estarà de més que em facin un control de "monitors" o com es digui... és que ara em noto molèsties als ronyons i tot... poca cosa, però bueno... total, tampoc tinc massa cosa a fer a casa... m'hi arribaré i em quedaré més tranquil·la...
Gràcies per les vostres explicacions... un cop hagi tingut el nen ja posaré jo també quins hauran estat els meus símptomes reals...
Gràcies per les vostres explicacions... un cop hagi tingut el nen ja posaré jo també quins hauran estat els meus símptomes reals...
Hem alletat 19 mesos!
Anna, no t'emparanoiis que es pitjor. Jo estic com tu, tinc dolorets com de regla i tambe molt flux vaginal, pero res de res em va dir la llevadora que es normal i que no em preocupes que quan tingues les contraccions de veritat ja m'en enteraria ja! que aquests dolorets es pq el nadó s'encaixa i ens apreta, jo no m'amoinaria gaire, el meu marit no es que treballi lluny pero treballa a 600m sota terra i per avisarlo tambe es un show! mes que res pq no hi ha cobertura!!! pero crec que la natura es savia i ens ho fara saber quan vulguin sortir! anims i no et preocupis!!!
El tap mucòs ha de ser amb filets de sang, si no hi ha sang no es el tap mucòs...... recalcat per la llevadora perque aquesta setmana passada li vagi taladrar a apreguntes........
I que jo sàpiga encara no l'he tret...... en fi però diu que no es necessari que potser em poso de part i me l'han de treure o el trec amb les aigues, ja ho diuen cada part es diferent i no se sap mai com acaben.....
De contraccions durant el dia no en tinc i a la nit he tingut dos o tres vegades, les mes fortes me les vaig notar divendres a la nit, eren punxadetes fortetes als ovaris que em deixaven sense respiració i al llit no van marxar fins al cap d'una bona estona...... Pero no eren de part perque continuo aqui......
I mireu que camino, camino molt i molt, cada tarda i cada vespre surto a passejar i es quan me les noto mès, quan ja fa estona que estic caminant al cap d'una hora o aixi.....
I jo si que pateixo que tinc el mu home treballant a una hora i mitja de casa!!!!!!!!!! I ja estic a punt de carame!!!!!!
Sort que els pares els tinc a 2 minuts de casa!!!! I els veïns que som una colla de joventut i tots s'han oferit ha portar-me en cas de que em posi de part.....
I que jo sàpiga encara no l'he tret...... en fi però diu que no es necessari que potser em poso de part i me l'han de treure o el trec amb les aigues, ja ho diuen cada part es diferent i no se sap mai com acaben.....
De contraccions durant el dia no en tinc i a la nit he tingut dos o tres vegades, les mes fortes me les vaig notar divendres a la nit, eren punxadetes fortetes als ovaris que em deixaven sense respiració i al llit no van marxar fins al cap d'una bona estona...... Pero no eren de part perque continuo aqui......
I mireu que camino, camino molt i molt, cada tarda i cada vespre surto a passejar i es quan me les noto mès, quan ja fa estona que estic caminant al cap d'una hora o aixi.....
I jo si que pateixo que tinc el mu home treballant a una hora i mitja de casa!!!!!!!!!! I ja estic a punt de carame!!!!!!
Sort que els pares els tinc a 2 minuts de casa!!!! I els veïns que som una colla de joventut i tots s'han oferit ha portar-me en cas de que em posi de part.....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |