Sintomes de part?

Experiències i pors del moment més desitjat.

julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Sintomes de part?

EntradaAutor: julieta12 » dl. oct. 22, 2012 9:11 pm

Hola futures mamis! avui estic a 40+1 i no tinc cap síntoma! estic preocupada perque no hauria de tenir més contraccions o més "algo"??? és que no tinc sintomes de res, em trobo fantàstica i no exagero! com si res, i tinc por que al final la cosa no engegui per si mateix i me l'hagin de provocar (la gine ja m'ho ha dit).
Camino força, com 3 hores al dia, però res, arribo a casa descanso una mica i a la 1/2 hora ja estic nova. És extrany oi?
Noto que la nena es mou força i tinc entès que quan es mou és perque no està encaixada, ai no sé....
Què opineu??
Sort a totes! <:-<
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Sintomes de part?

EntradaAutor: Alehop » dl. oct. 22, 2012 9:20 pm

Julieta, en el meu primer embaras vaig passar de 0 a 100 en res...estava una mica cansada i mooorta de calor (era final d'agost!) però em trobava genial!! Ni una contraccio, ni una punxada, ni res...i quan vaig trencar aigües tots a córrer, que la Mar tenia moooolta pressa per sortir!

En canvi, en el segon embaras vaig estar un dia i mig amb contraccions emprenyadores...ja veus, cada cas és un mon!!
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dl. oct. 22, 2012 9:21 pm

Ah!! M'he oblidat de donar-te molts ànims...que els últims dies ja fan falta, ja!! ;-)
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dl. oct. 22, 2012 9:26 pm

Tranquila, jo en el primer hem vaig passar els darrers dos mesos amb contraccions i la setmana 39 van parar i hem trobava súper bé, com nova. I al final vaig trencar aigües a la 40+1 sense contraccions. El ginecoleg hem va comentar que era molt comú que la setmana o dies abans del part et trobis més forta ja que el cos està acumulant forces per enfrontar el part.
julieta12
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

EntradaAutor: julieta12 » dl. oct. 22, 2012 9:55 pm

Moltes gràcies noies! :-())
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dt. oct. 23, 2012 10:54 am

Guapa tu tranquila, el meu va sortir als 40+2, i va ser de cop, no tenia cap sintoma.. CAAAPPPP estava super bé.. nomes pesada pero ja està...
De cop al mati vaig anar a fer pipi i al netejar-me vaig veure que m'havia caigut el tap mucos... i a partir d'aquí a l'hora vaig començar amb les contraccions.. va anar prou rapid.. a les 8 hores, ja tenia contraccions cada 6 minuts i vaig anar a l'hospital...

PEro ja dic que tot va arribar sol i sense cap molestia.. de fet no vaig trencar aigues.. m'ho van provocar a l'hospital..
ImatgeImatgeImatge
kellyaaron
Entrades: 155
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: kellyaaron » dv. oct. 26, 2012 2:49 pm

Julieta, a mi he m va passar el mateix, l´ultima setmana estava com una rosa, i no volia sentir parlar de inducció, i vaig començar dos dias abans amb lo que vaig sentir dir a la gent per possarme de part... fer deures :b-))) :b-))) (fer l´amor), pendre un xocalata calent, caminar...etc a las 24 hs estaba de part¡¡

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::