Enseñar el bebe a la familia
Enseñar el bebe a la familia
Hola, ya estoy apunto de tener a mi bebe, y lo tendre en la Quiron, a las mamis que ya habeis tenido al bebé, quisiera saber si cuando nace lo enseñan a la familia que se tiene en la sala de espera o no, y se tiene que esperar a que te suba a la habitación, como va esto.
Gracias
Gracias

Re: Enseñar el bebe a la familia
Hola!
Jo vaig tenir la meva nena a la quirón, quan va néixer me la van posar a sobre per fer el pell a pell i només me la van treure per vestir-la allà mateix, després et pugen a l'habitació i tu segueixes amb el bebè a sobre, si pobre el meu marit la va poder agafar un segon i perqué ho vaig demanar. Si els tens per fora esperant suposo que et veuran quan surtis per anar a l'habitació, però no et separen d'ell/a en cap moment.
Que et vagi molt bé!!
Jo vaig tenir la meva nena a la quirón, quan va néixer me la van posar a sobre per fer el pell a pell i només me la van treure per vestir-la allà mateix, després et pugen a l'habitació i tu segueixes amb el bebè a sobre, si pobre el meu marit la va poder agafar un segon i perqué ho vaig demanar. Si els tens per fora esperant suposo que et veuran quan surtis per anar a l'habitació, però no et separen d'ell/a en cap moment.
Que et vagi molt bé!!
Melba ha escrit:Hola!
Que et vagi molt bé!!
Entonces por ejemplo tus padres estaban en la sala de espera o no, porque claro el dia que tenga el bebé estaran alli y mi marido si puede conmigo al paritorio, por eso te lo decía si te avisan para que los padres la vean o ya la ven en la habitación
Muchas gracias

Hola Jaqui
A mi em van fer el matwix, em van pujar amb el bebe a sobre. No paran a cap lloc i vas de pet a l'habutacio. Tingues en conpte que els dies q estiguis alla no et deixen treure al bebe PER RES de l'habitació (pels possibles virus als passadisos). Per tant, segur q un cop estiguis a l'habitacio, el teu marit sortira a dir que ja esteu a l'habitacio.
Molta sort!
A mi em van fer el matwix, em van pujar amb el bebe a sobre. No paran a cap lloc i vas de pet a l'habutacio. Tingues en conpte que els dies q estiguis alla no et deixen treure al bebe PER RES de l'habitació (pels possibles virus als passadisos). Per tant, segur q un cop estiguis a l'habitacio, el teu marit sortira a dir que ja esteu a l'habitacio.
Molta sort!
Jo quan vaig tenir el meu meu nen me' l van posar a aobre i el van vestir a la sala de parts. Vaig pujar a l'habitacio amb el meu fill estirada al llit i ell a sobre, els familiars s'esperaven a l'habitacio, el meu marit va pujar despres perque es va haver de posar la roba de carrer, a la sala de parts anava amb el vestuari esterilitzat de color verd.
Muchas gracias a todas 

Hola!
No, en aquest part no estaven a la sala d'espera. Al primer sí que estaven, van esperar 6 hores! El meu pare estava negre ja i per això en aquest vam quedar que ja vindrien un cop nascuda, a més havien de quedar-se amb el Roger.
El primer part va ser a l'Hospital General de Catalunya, quan ja em portaven cap a ll'habitació vam passar per la sala d'espera i van sortir corrents a veure'ns però el camillero va parar un segon i prou, desseguida et pugen a l'habitació. Pensa també que quan al marit es vesteix amb roba de quiròfan ja no els deixen sortir. Els meus pares i germana estaven a la sala d'espera i van saber del naixement pel mòbil.
No, en aquest part no estaven a la sala d'espera. Al primer sí que estaven, van esperar 6 hores! El meu pare estava negre ja i per això en aquest vam quedar que ja vindrien un cop nascuda, a més havien de quedar-se amb el Roger.
El primer part va ser a l'Hospital General de Catalunya, quan ja em portaven cap a ll'habitació vam passar per la sala d'espera i van sortir corrents a veure'ns però el camillero va parar un segon i prou, desseguida et pugen a l'habitació. Pensa també que quan al marit es vesteix amb roba de quiròfan ja no els deixen sortir. Els meus pares i germana estaven a la sala d'espera i van saber del naixement pel mòbil.
I si es cessaria i la mare esta a la sala de recuperacio....que passa amb el marit i el nen? Pugen alhora amb la mare? No m'agradaria que tothom agafes el nen avans que jo!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |