Part a Delfos o a Sagrada Familia?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Byron
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 11:47 am

Part a Delfos o a Sagrada Familia?

EntradaAutor: Byron » dj. nov. 15, 2012 4:05 pm

Hola a totes les mamis i futures mamis.
La veritat és que us he llegit molt, però és el primer cop que m'animo a escriure al fòrum.
El meu dubte, com el de moltes de nosaltres suposo, és triar la clínica on parir.

Em porta la Dra. Margarita Brugués, al centre Ginac de Badalona. Ella pot assistir parts a Delfos i ara, fins fa uns mesos, també a la Sagrada Familia, i la veritat és que ho he parlat amb algunes persones que han parit a sagrada Familia i amb la pròpia doctora, però no m'acabo de decidir...
Em comenten que Sagrada Familia està més massificat i que Delfos és més petit i, familiar, per dir-ho d'alguna manera, però que tant un lloc com l'altre són bons centres.

Algun de vosaltres ha decidit entre aquests dos centres? Alguna hi te experiència?
Voldria un part vaginal, sempre que sigui possible, i l'únic que tinc clar és que no vull patir i que vull epidural segur. I m'agradaria també poder fer pell amb pell quan neixi el nen i que m'el deixin a les nits i vull fer LM.

Moltes gràcies a totes!!
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Part a Delfos o a Sagrada Familia?

EntradaAutor: cross_13 » dj. nov. 15, 2012 4:56 pm

has fet la visita pre part? això et pot ajudar a decidir...
Imatge
Imatge
Noname
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. set. 25, 2008 10:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noname » dj. nov. 15, 2012 8:55 pm

Hola, Byron:
Jo vaig parir a la Sagrada Família el 07/01/2009. La meva experiència és molt bona. El meu gine és el Dr. Emili Muñoz Ramos que té consulta allá. La comadrona qu em va atendre l'Irene Blanco. Encantadora! Va ser un part programat ja que havia dilatat abans d'hora (com 20 dies abana de la meva DPP) i després em vaig parar i no avançava.
Em van ajudar amb la lactània materna i un cop va néixer me'l van posar ja a sobre. Va estar una hora amb llums però després sempre amb nosaltres a l'habitació.
La única pega va ser que l'habitació era petita. Per la resta, totalment recomanable.
Ara estem esperant el 2on. per febrer i repetirem o igual parirem a l'Hospital.de Bcn però pel tema de la grandària d les habitacions...
Enhorabona per l'embaraç i una hora curteta en el part, com s'acostuma a dir.
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dv. nov. 16, 2012 6:10 am

Pregunta bé a la Sagrada Família el tema de la "cuna tèrmica" : si encara hi posen els
nadons un parell d'horetes just acabats de néixer. Això no és ben bé pell amb pell,
més aviat separació de mare i nadó.
Pregunta-ho bé.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Byron

EntradaAutor: Byron » dv. nov. 16, 2012 8:28 am

Moltes gràcies a totes.
No hem fet la visita pre part, però penso que potser serà l'unica manera d'aclarar-me una mica.
Això de la cuna tèrmica, també ho preguntaré, perquè no m'agradaria que em separessin del nen tanta estona, i a més el pobret deu haver d'estar sol tota aquella estona oi?? O deixan al pare que estigui al costat?
hortencia
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

EntradaAutor: hortencia » dc. nov. 21, 2012 11:26 am

em sap greu dir-te que jo no vaig tenir una bona experiència a la sgra. família. el meu part va ser poc respectuós, en cap moment se'm va explicar ni demanar res (trencar aigües, oxcitocina, espàtules, cuna calenta....). D'altra banda, et dic que mèdicament tot va ser correcte i va anar bé. Però jo allà pintava poc. La comadrona també va ser la Irene. Em van explicar que per protocol els posen 2 hores a cuna calenta i en el cas del meu fill van ser 4 hores horribles sense poder-lo veure. El servei d'infermeria deixa bastant que desitjar, la meva opinió és que els falta formació i professionalitat.
Jo ho tinc molt clar, però també tinc amigues que han tingut una bona experiència a la clínica... suposo que acaba sent molt personal.

Sort!
Byron

EntradaAutor: Byron » dc. nov. 21, 2012 11:43 am

hortencia ha escrit:em sap greu dir-te que jo no vaig tenir una bona experiència a la sgra. família. el meu part va ser poc respectuós, en cap moment se'm va explicar ni demanar res (trencar aigües, oxcitocina, espàtules, cuna calenta....). D'altra banda, et dic que mèdicament tot va ser correcte i va anar bé. Però jo allà pintava poc. La comadrona també va ser la Irene. Em van explicar que per protocol els posen 2 hores a cuna calenta i en el cas del meu fill van ser 4 hores horribles sense poder-lo veure. El servei d'infermeria deixa bastant que desitjar, la meva opinió és que els falta formació i professionalitat.
Jo ho tinc molt clar, però també tinc amigues que han tingut una bona experiència a la clínica... suposo que acaba sent molt personal.

Sort!

Moltes gràcies per la resposta Hortencia.
Una pregunteta, quant fa que vas parir allà? A mi això de la cuna calenta no m'agrada, no se fins a quin punt és necessari o beneficiós pel nen i per la mare...
hortencia
Entrades: 967
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 6:10 pm

EntradaAutor: hortencia » dj. nov. 22, 2012 11:17 am

vaig parir al 2010. la irene (comadrona) em va explicar que es feia sempre per protocol (tot i que conec casos que no han passat per cuna calenta) i el meu fill finalment va necessitar incuvadora 4 hores. No sé... no queda gens clar... jo trobo que haurien d'informar molt millor. sembla que diguin les coses a mitges per després fer el què vulguin.
parla amb la comadrona abans i que t'expliqui quina política interna tenen. Jo ho vaig intentar i em vaig quedar amb la idea que farien el què voldrien, però potser t'ajuda. A mi de fet em va ajudar per saber com anirien les coses i que no hi haguessin sorpreses.

Sort!!
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dg. des. 02, 2012 8:59 am

Hola maca!!

Jo vaig parir al juny a la Delfos. La meva experiència és molt bona i si tinc un segon fill (q espero q sí) voldria repetir allà. A mi em va portar el Dr. Juan Gabriel Fernández, de l'institut Guilera, q està dins la Delfos. Sé q tb porta parts a Sagrada Família. Bé, doncs tot i q la clínica és antiga, l'habitació era molt gran. Les infermeres un deu (les dl torn de nit sobretot). Si vols s'emporten el nen i si no vols no. L meva comadrona va ser la Rosa, encantadora! El metge és molt important però la comadrona tb, q s'hi està estona amb tu! Un deu per tots dos. Tb és cert q va se run part fàcil, però la emva experiència és molt bona. Ah! i quan neix el nen te'l posen a sobre, se l'emporten x netejar-lo (però dins la mateixa sala on ets tu) i te'l tornen a posar i ja pugeu junts a l'habitació.

Tb està bé q hi ha pocs parts (es veu q no té tanta fama) i això fa q puguin estar + per tu.

A la Sagrada Família b tb, conec noies q hi han parit. Entre d'altres la meva germana. Però està bastant + massificat això sí.

Qualsevol pregunta, ja saps!
Imatge

Imatge
lluneta82
Entrades: 26
Membre des de: dt. juny 26, 2012 8:44 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lluneta82 » dg. feb. 17, 2013 12:02 pm

[quote="sandrix77"]Hola maca!!

Jo vaig parir al juny a la Delfos. La meva experiència és molt bona i si tinc un segon fill (q espero q sí) voldria repetir allà. A mi em va portar el Dr. Juan Gabriel Fernández, de l'institut Guilera, q està dins la Delfos. Sé q tb porta parts a Sagrada Família. Bé, doncs tot i q la clínica és antiga, l'habitació era molt gran. Les infermeres un deu (les dl torn de nit sobretot). Si vols s'emporten el nen i si no vols no. L meva comadrona va ser la Rosa, encantadora! El metge és molt important però la comadrona tb, q s'hi està estona amb tu! Un deu per tots dos. Tb és cert q va se run part fàcil, però la emva experiència és molt bona. Ah! i quan neix el nen te'l posen a sobre, se l'emporten x netejar-lo (però dins la mateixa sala on ets tu) i te'l tornen a posar i ja pugeu junts a l'habitació.

Tb està bé q hi ha pocs parts (es veu q no té tanta fama) i això fa q puguin estar + per tu.

A la Sagrada Família b tb, conec noies q hi han parit. Entre d'altres la meva germana. Però està bastant + massificat això sí.

Qualsevol pregunta, ja saps![/quote

Gràcies per explicar la teva experiència, jo dimarts ja estic de 40 setmanas i porto tot l'embaràs a la Delfos i no habia trobat cap experiència allà. Ara estic mes tranquila.
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::