Part a la Clínica Diagonal (medifiact)

Experiències i pors del moment més desitjat.

numaba
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. jul. 08, 2010 8:46 pm

Re: Part a la Clínica Diagonal (medifiact)

EntradaAutor: numaba » dl. nov. 26, 2012 10:00 pm

Hola!
Estic com tu! Estic esperant el meu segon fill i vull un part respectat. En el meu cas el primer part va ser vaginal però de respecte cap.
Avui m'he visitat amb la meva ginecòloga (que resulta que vam estudiar juntes al institut) i m'ha parlat molt bé de tot plegat.
Tens alguna informació més?
Gràcies!
Bichoide
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

EntradaAutor: Bichoide » dt. nov. 27, 2012 10:44 am

Hola noies!!

A finals de desembre pariré a la Clínica Diagonal, com no tenia referencies em vaig posar en contacte amb ells i ho aconsello, després de la visita em vaig quedar molt més tranquil·la.

Em van ensenyar la Clínica, em van resoldre mil dubtes i em van explicar el protocol intern....

Sobre el protocol canvia una mica si vas amb el teu ginecòleg o el ginecòleg és directe de la Clínica, en el meu cas és de fora de la Clínica (és de medifiatc però és extern a la Clínica) i vaig tenir que acabar de preguntar dubtes amb ell.

Us poso l'explicació de la visita de fa un parell de mesos que li vaig enviar a una noia del SP.

Fa un parell de mesos......

Avui he anat a visitar la Clínica Diagonal i he quedat encantada!

Ens ha explicat que has de fer quan arribes, pot ser de dues maneres.

- Hora pactada: entres per la porta principal i vas a Recepció, després et portaran a un despatxet on et faran l'entrada, assignar habitació....
- Emergències: si vas en cotxe aparca al parking zona emergències, L'ascensor et porta directe. Et fan l'entrada. Et porten al box (tancats entre si) i depenen la situació doncs sala de parts o habitació o a casa.

Hem vist el box, la sala de parts i ens ha dit on fan les cesàries (per temes d'higiene no es podia entrar).
Tot molt complet, tenen moltes mesures d'higiene i el que es interessant que tot està en la mateixa planta, la filosofia és que si hi ha una emergència no perdis ni un minut pujant o baixant pisos.
També ens ha dit que tenen un contracte amb St Joan de Deu, si hi ha algun problema greu mare + fill els porten amb ambulància cap allà.

En el cas de cesària: m'ha comtat que el protocol de la clínica i els ginecòlegs que treballen directament a la clínica és que SI pot entrar l'acompanyant a no se que hi hagi alguna emergència i es demani que no.
M'ha concretat això dels gines de la clínica perquè si el gine és extern i va només a fer el part allà llavors ja és protocol del propi gine i se li ha de preguntar a ell.

Quan neix li fan unes primeres proves a la mateixa sala i te'l tornen perquè estigui amb tu. La seva filosofia és que mare i fill han d'estar junts. Al cap d'una estona si que se l'emporten perquè el pediatre li faci unes altres proves a la nurserie, però a la que acaben te'l tornen.
Hem vist la nurserie i no hi havia cap nen, tots a l'habitació.

Donacions de cordó umbilical: a partir de finals de mes ja es poden fer donacions publiques. Els metges han rebut la formació i tenen acord amb el banc de sang. Si vols fer donació avisar abans.

Les habitacions son molt noves i completes, tens un sofà i cadira còmoda per l'acompanyant, bany amb dutxa, caixa forta, televisió i wifi gratis... La pròpia clínica té servei de cuina, el mateix dia esculls que vols dinar i sopar entre varis plats. L'acompanyant només té esmorzar, es veu que porten un "carrito" perquè escullis el que vols esmorzar.

L'atenció de la clínica és molt bona, em comentaven que avui en dia la majoria de clíniques et donen molt bon servei per això per ells era tan important donar molt bona atenció per part de tots, que la gent s'emportés molt bon record de la Clínica.

Tema arracades, les poden posar al moment i es paga a part, no recordo el preu :s
Sobre posar-la a la mútua, demà aniré a les oficines a preguntar preus i com ho he de fer.

A veure si alguna mare que ja ho hagi viscut ens pot fer cinc cèntims de la seva experiència.
Bichoide

EntradaAutor: Bichoide » dt. gen. 01, 2013 6:25 pm

Bon dia!
Ja he tingut la Mar a la Clínica Diagonal i molt bé! :ok:

El 26/12 vaig començar a tenir contraccions cap allà les 6 del matí... vem esperar a que fossin més constants i continuades i vem trucar a la nostre comadrona. Va dir que quan fossin d'un minut cada 5 minuts durant dues hores anéssim a la Clínica i que allà em farien una primera mirada i que la truquessin des d'allà mateix.
Doncs fet, a les 16h vem anar a la Clínica, ens van atendre molt ràpid i van dir que ja em podia quedar, que estava de 4cm.
Ens van portar a la sala de parts, la mateixa sala és de dilatació i parts. La comadrona va avisar al meu ginecòleg.
El part va anar mooooolt bé, beneïda epidural una passada.
A les 19:55 va neixer la Mar i tot perfecte.
Només treure-la me la van posar a sobre, després la va tenir la meva parella i després la van netejar i vestir a la mateixa sala de parts i me la van tornar a posar a sobre fins que van acabar (treure placenta i alguns punts).
La Mar ha estat tota l'estona amb mi, només se l'emportaven per fer-li algunes proves i la tornaven ràpid.

Sincerament, estem encantats amb tot el servei, a la sala de parts tothom animant, tothom molt agradable... tothom col·laborava positivament, un ambient molt càlid.
De l'atenció a la planta de l'habitació, les infermeres eren un encant, sobretot les de torn de nit, ens van ajudar molt, som primerencs i per molt que et preparis surten mil dubtes.
El menjar (sembla que no però és important), molt bo.
Arracades, li van posar dos dies després, la comadrona les volia tenir desinfectant 24h. Va costar 40€.
Tenen el típic servei de fotografia, et fan una de cortesia per part de la Clínica a part si vols copies o un pack son 5 fotos per 30€ (pots escollir diferents fotos).

Ara no caic en res més, si teniu dubtes pregunteu, com dic hem quedat encantats l'atenció és un 10.

Per cert, a l'acompanyant només li entra l'esmorzar, molt a prop es veu que hi ha un bar/restaurant que està bé de preu i és correcte.
paris
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 20, 2012 12:49 pm

EntradaAutor: paris » dv. feb. 01, 2013 12:31 pm

jo si tot va bé també tindre el part a la Clinica Diagonal, però encara em falten 3 mesos.

el fet que sigui tant nova em fa una mica de cosa però veig que de moment té bones critiques.

volia preguntar a les que ja heu parit allà si cal portar els bolquers i les compreses de casa o t'ho donen allà

gràcies!!
Bichoide

EntradaAutor: Bichoide » ds. feb. 02, 2013 10:46 am

paris ha escrit:volia preguntar a les que ja heu parit allà si cal portar els bolquers i les compreses de casa o t'ho donen allà
gràcies!!

T'ho donen allà. :ok:
Bichoide

EntradaAutor: Bichoide » dc. feb. 13, 2013 10:54 am

Doncs molt bé, la Mar és mol bona.
Fem LME, les infermeres ens van ajudar des del primer moment. :ok:
La llevadora diria que es deia Montse, però era la del meu gine, no fa gaires parts allà.
Com vem parir un festiu (26/12) vem aparcar a la zona blava, els meus pares es van emportar el cotxe i en el van tornar el dia de marxar. J o de vosaltres buscaria per la zona, el parking diria que és car. Sempre el que podeu fer és parquing i quan ja hagi passat tot anar a canviar el cotxe de lloc.
Vem quedar molt contents de les infermeres, sobretot torn nit, ajudaven en tot.

Per quan et toca?
paris

EntradaAutor: paris » dg. feb. 24, 2013 9:24 am

sherinne ja estàs a punt de tenir-lo, oi?

que vagi molt bé i ja ens explicaràs com ha anat tot!!
paris

EntradaAutor: paris » dt. abr. 09, 2013 1:32 pm

Sherinne,

ja l'has tingut? com va anar tot? esteu tots bé?

i la clinica què tal? i el part?
Bichoide

EntradaAutor: Bichoide » dc. abr. 17, 2013 7:35 am

Moltes felicitats! >.-<:
Ja ens explicaràs que tal va anar.
paris

EntradaAutor: paris » dv. abr. 19, 2013 12:36 pm

hola!!

les que heu tingut els bebes a la Clinica Diagonal amb metges d'allà el dia del part vareu trucar a la comadrona abans d'anar d'urgències? ja la coneixieu?

jo he de tenir el nen d'aquí dues setmanes i vaig una mica perduda amb la clínica nova.
paris

EntradaAutor: paris » dl. abr. 22, 2013 7:36 am

Si, ja tinc la llista de comadrones, o sigui que sigui l'hora que sigui truco a la que vulgui?

i la prova del oida la fan a la Seguretat Social sense problemes?

tu com estàs? t'has recuperat bé?
paris

EntradaAutor: paris » dj. abr. 25, 2013 8:30 am

sabeu si puc donar la sang del cordó?
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » ds. maig 11, 2013 7:46 am

paris ha escrit:sabeu si puc donar la sang del cordó?

Paris, saps que la sang del cordó que vols donar és sang q deixarà de rebre el teu nadó no? http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... umbilical/
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::