PART A LA CLINICA GIRONA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Tationa
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:28 am

PART A LA CLINICA GIRONA

EntradaAutor: Tationa » dv. nov. 23, 2012 9:40 am

Hola,
Algu té referències de la clínica Girona.
L'espero pel febrer i encara estem indecissos sobre on tenir-lo.
Gracies :oset:
[album][list=]

Codi: Selecciona’ls tots

[size=150]NIL[/size]
[/list][/album]
xinxineta
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

Re: PART A LA CLINICA GIRONA

EntradaAutor: xinxineta » dv. nov. 23, 2012 10:05 am

jo podia escollir entre la girona i la bofill, i al final amb els dos peques he nat a la bofill, pero mes que res perque la llevadora que me protava estava de guardia a la bofill, pero si hagues estat a la girona, hagues nat a la girona. Estigues tranquila perque les dos cliniques son mes o menys el mateix. Vaig estar ingresada a la girona per una infeccio de ronyo en aquest ultim embaras i estic contentissima. Molt bona atencio, habitacions espaioses la majoria, i molta professionalitat. N'hi ha que diuen que en aquestes cliniques no respecten el part, i jo dic, sempre depenent de que es un part respectat per tu. En el meu cas tenia clar que si podia volia epidural i volia assegurar per sobre de tot que no patis el bebe i si podia tampoc jo, i la veritat es que aixi va ser. Tambe diuen que estan a favor de la lactancia artificial, i aixo es mentida, ja que si tu tens clar que vols donar el pit, elles t'ajudaran en tot. Estigues tranquila i vagis o n vagis segur que anira be. Anims que aixo ja esta aqui i es el mes macu del mon!!
Imatge

Imatge
Tationa
Entrades: 8
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Tationa » dv. nov. 23, 2012 10:38 am

Moltes gràcies,
Em fa tanta por que crec que no ho gaudire gens esperant només que s'acabi.
Petons i moltes gracies
[album][list=]

Codi: Selecciona’ls tots

[size=150]NIL[/size]
[/list][/album]
xinxineta
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

EntradaAutor: xinxineta » dv. nov. 23, 2012 12:16 pm

jejje no dona!!! jo amb el primer vaig estar 27 hores de part de ronyons , i tot i aixi, sortint del paritori estava feliç i ja no m'enrecordava del patiment, i mira... he repatit i aquest cop a estat fantastic!!! no tinguis por que com diu tothom, i ja se que sona a monoton, es ho mes macu del mon!!!!! ja veuras com tambe ho diras quant hagi pasat. un peto i anims!!!
Imatge

Imatge
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dj. des. 06, 2012 2:51 pm

Jo vaig parir fa ben poquet a la Girona i estic encantadíssima amb el servei i el tracte rebut, tant per comadrones, metges i infermeres!!!!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dj. des. 06, 2012 8:36 pm

Com a contrpunt diré q jo tb vaig parir fa dos mesos a la clínica Girona i hi va haver coses q no em van agradar gens! D'entrada la llevadora q em va atendr el part era ben malagradosa, i molt brusca! Em remenava de qualsevol manera! Despres del part comença el festival de diferents llevadores i infermeres, cada una amb una teoria diferent sobre qualsevol dubte q tinguis (en tindras molts, i no ajuden!) Entren a l'habitació de qualsevol manera i a qualsevol hora... i suport a la lactància? Home...si q et posen el nen de seguida al pit però a la mínima q costi una mica ja et volen fer posar mugroneres o donar complements! I et poden engegarva norris la lactància!
Hi ha algunes agradables excepcions però, per mi, les llevadores i infermeres de la Girona tenen força a millorar!!
Imatge
Imatge
nausicaa
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 2:59 pm

EntradaAutor: nausicaa » dj. des. 06, 2012 9:36 pm

Hola, m'interessa el tema, ja que si tot va bé jo també pariré a la clínica girona. Podrieu explicar alguns detalls? El nen es queda sempre a l'habitació amb els pares, o se l'emporten? I en general, quines coses us van agradar o desagradar? o quines, si fos ara, farieu diferent? Moltíssimes gràcies!
mordor
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dv. des. 07, 2012 11:29 am

Per la meva experiència diré que hi ha de tot, a mi em van tocar dues llevadores, la 1a un sol, molt amable, l'altre molt seca i feia les coses sense explicar-me res... Amb les infermeres el mateix, algunes molt amables i altres que entraven a l'habitació de matinada sense cap mirament.

Pel que fa a la lactància no puc opinar gaire, me'l van posar de seguida al pit i com que es va agafar molt bé no vaig necessitar suport (si que és cert que algun dia que plorava molt em van oferir de seguida un biberó, potser se'n va prendre 3 o 4 en els dies que vam estar a la clínica però no va interferir per res a la lactància)

En el meu cas va ser cesària i es van emportar de seguida el nen a l'habitació amb el seu pare mentre a mi em cosien i passava la reanimació, aquest punt si que em va molestar molt. No vaig parar de demanar que em pugessin a l'habitació en tota l'hora que vam estar separats.

Cada dia s'emportaven el nen per banyar-lo i vestir-lo, algun dia a més li feien alguna prova, potencials auditius, prova del taló...

En resum tot i que hi ha coses millorables el segon el tindré allà mateix, perquè estic segura que de llevadores i infermeres més o menys amables n'hi ha a tot arreu...
ballerina
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 19, 2011 12:04 pm

EntradaAutor: ballerina » dv. des. 07, 2012 6:51 pm

Ei!!
Jo vaig parir allà el passat mes d'agost i haig de dir que un 10!!
Jo vaig tenir bessons i com que van néixer a la setmana 36 els van posar imediatament a la incubadora (encara que només hi van passar la primera nit, ja que estaven molt bé!) llavors només se'ls enduien el matí per banyar-los.
Les infermeres molt maques, no en tinc cap queixa i em van ajudar amb la lactància; només tinc queixa d'una llevadora una mica seca que em va tocar, sort que quan entrava a la sala de parts hi havia canvi de torn i la que va venir era molt trempada!!
nausicaa
Entrades: 203
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 2:59 pm

EntradaAutor: nausicaa » dv. des. 07, 2012 7:44 pm

Moltes gràcies!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET