Algú ha tingut una DOULA?
Algú ha tingut una DOULA?
Bones!
m'han proposat tenir una doula per fer unes pràctiques quan hagi tingut el nen i m'agradaria saber si alguna de vosaltres ha passat per aquesta experiència de tenir-ne una i que tal ha anat? en cap cas vull que substitueixi la figura del meu marit...ben bé què fa?, quantes estones està a casa, durant quant temps? al part també hi és? bé és que fins el gener-febrer no parlaré amb ella i m'agradaria anar més informada.
Gràcies!
m'han proposat tenir una doula per fer unes pràctiques quan hagi tingut el nen i m'agradaria saber si alguna de vosaltres ha passat per aquesta experiència de tenir-ne una i que tal ha anat? en cap cas vull que substitueixi la figura del meu marit...ben bé què fa?, quantes estones està a casa, durant quant temps? al part també hi és? bé és que fins el gener-febrer no parlaré amb ella i m'agradaria anar més informada.
Gràcies!
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Re: Algú ha tingut una DOULA?
Hola bonica, jo en vaig tenir fa sis anys i ara en sóc, ho recomano totalment, trobar algú que t'acompanyi en aquest troçet de camí sense jutjar, al teu costat, sense opinar i respectant-te i sent, de vegades, el mirall que busques, és fantàstic!!! si jo fos tu, ho faria!! Jo pertanyo a l'associació mares doules (www.maresdoules.cat) i fem una formació, les pràctiques estan tutel.lades, etc. Que hi hagi sort, ah!! i moltes felicitats pel teu embaràs i maternitat
Petonets glaçats
Petonets glaçats
Gràcies Nora2007 d'aquí a un parell de setmanes ens trobarem per parlar. 
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Hola Ganga, et dic el mateix que la Nora....totalment recomanable. Jo vaig tenir una doula, que també estava en pràctiques, fa dos anys i n’estic molt contenta d’haver-la conegut. Imagino que et deu fer cosa per si...no sé, t’entenc. Però és ben bé com t’ha dit la Nora. Aquestes dones tenen una sensibilitat especial, sembla que sàpiguen què necessita cada dona que les sol•licita, no jutja, no opina, respecta, acompanya, i està al teu costat....si tu vols. En el meu cas, no va pas estar en el part. Però sí que va estar al meu costat quan vaig necessitar parlar amb ella de les meves inquietuds, i sobretot em va ajudar molt amb el tema de la lactància. I no em va fer sentir incòmoda ni jutjada ni res d’això per expressar una tendència o un altre. Jo crec que son persones especials, i que és una sort que ens dediquin el seu temps, coneixement i afecte. I enhorabonaaaa!!!!
gràcies Delfina!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
Delfina, m'encanta el teu missatge i moltíssimes gràcies per la teva definició i felicitats per la doula que et va acompanyar!! per les que necessiteu saber què és una doula, aquí teniu un article on crec que està clar, tot i que la meva iaia continua sense entendre la meva feina, jajajja http://cac.drac.com/?p=2816 i espero la disfruteu també, jajaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |