Part a l'hospital Trueta

Experiències i pors del moment més desitjat.

micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Part a l'hospital Trueta

EntradaAutor: micrene » dj. des. 27, 2012 11:55 am

Bon dia.

Us volia explicar una mica la meva experiencia en el part a l'hospital Josep Trueta de Girona.

A les 38 setmanes em van fer les primeres correas, tot estava molt be. El ginecoleg em va fer un tacte i em va dir que estava dilatada de 3cm ja! i jo sense adonar-me. Em va dir que el part seria inminent i que em donava cita per la setmana següent encara que no hi caldria que ens veuriem abans a la sala de parts.

Diumenge em vaig despertar i notava molta humitat, no vaig trencar aigues, ja que eren com rajolins i a estones. Vaig estar aixi tot el día i a la tarda vam marxar a l'hospital. Em va fer una prova i si! era liquid, tenia la bossa amb una escletxa. Automaticament em van ingressar i em van començar a medicar.

Cap allà les tres de la matinada em van començar una mica els dolorets, em van possar les correas i tenía contraccions peró no eren ritmiques aixi que cap a dalt, estava dilatada de 4 cm ja!

A les 8 del matí ja va començar alló a ser mes intens i em van baixar a sala de parts, em van possar les correas i ja eren contraccions de veritat, em van fer un tacte i estava de 6cm....vaig demanar l'epidural i com que em va tocar el canvi de torn...l'anestesista no va arribar fins quasi les 10 del mati, em van fer un altre tacte i ja estava de 9cm! Em va dir que res d'epidural, que no em podia posar la bomba amb la medicació perque ja no em faria efecte! S'em va venir el món a sobre! Tenía por així que em va dir que l'unic que podía fer es posar-me una mica d'anestesia perque descanses una estona peró que els efectes no seriem molt duradors. Total que me la va possar i vaig poger dormir 1 horeta... Quan em vaig despertar ja estava de 10 cm i amb uns dolors...Em van fer fer quatre emputxades i cap a la sala de parts...quan vaig entrar eres les 11:45h vam començar a emputxar i la nena estava una mica encallada, ho vam provar un cop mes abans d'anar a per les pales...i la meva princesa va sortir amb una volteta de cordó peró estava bé...tan bonica, sense sang, amb una capa de greix ben gran. Em van donar tres punts per dins, que sincerament es el que mes mal em va fer. ...I a descansar dues hores a la sala de reanimació. I cap adalt....

<:-<
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Part a l'hospital Trueta

EntradaAutor: eternitat » dv. des. 28, 2012 2:00 pm

Enhorabona Micrene per la maternitat!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::