Dexeus i bessons
Dexeus i bessons
Hola noies
Estic embarassada de bessones, demà cumpliré 31 setmanes i espero q aguantem fins a la 37
.
No he trobat cap post sobre part de bessons a la dexeus, a veure si alguna em pot explicar el seu part, ja sigui cesària o vaginal.
Fins aviat
Estic embarassada de bessones, demà cumpliré 31 setmanes i espero q aguantem fins a la 37
.No he trobat cap post sobre part de bessons a la dexeus, a veure si alguna em pot explicar el seu part, ja sigui cesària o vaginal.
Fins aviat

Re: Dexeus i bessons
Jo conec una noia que va tenir-los a la Dexeus i des del primer moment li van dir que seria cesària, però potser això depèn del metge, si a tu no t'ho han dit. No sé amb qui es visitava. A veure si te'n poden dir més que jo. 
Hola Mara
Per ara no ens han dit que sigui cesària, les nenes estan cefàliques i a l'ultima visita ens van dir que si tot seguia igual, parlariem de part vaginal.

Per ara no ens han dit que sigui cesària, les nenes estan cefàliques i a l'ultima visita ens van dir que si tot seguia igual, parlariem de part vaginal.

Espero que així sigui PALME, és molt especial parir bessonada! Ànims que ja falta poc! :*
La mestra del meu fill petit va tenir bessons a la Dexeus ara farà un parell d'anys i va tenir un part vaginal sense complicacions.
Que et vagi molt bé!

Que et vagi molt bé!

Jo tinc una amiga q tambe els va tenir alla, va ser cessaria pq va fer una preeclampsia greu. El q si q m ha comentat es q malgrat q ella estava a la uci, els nens no se ls van quedar cap nit a la nursery pq la tancaven. Estaven a l habitacio amb l avia i el pare. Aixo va ser fa 4 anys, aixi q no se si haura canviat
Merci noies!!
Aixo q tanquen la nursery no ho sabia, fare una llista d preguntes.
Aixo q tanquen la nursery no ho sabia, fare una llista d preguntes.
Hola,
yo tuve a mi hijo en Dexeus, y estuve en la UCI bastantes días. Es verdad que a los bebés no los dejan por la noche en la nursery y que un familiar tiene que quedarse con ellos en la habitación (en mi caso se turnaban mi marido, con mis padres y mis suegros) pero por contra he de agradecer que permitían que bajaran a mi hijo todo lo que queríamos a la UCI para verlo o para darle de mamar. El tema de la lactancia materna lo fomentan mucho ya que nos ponían todo tipo de facilidades, desde estar conmigo muchas horas, otras veces me extraia la leche y la subían a la habitación para que se la dieran. La verdad es que nunca piensas en tener que necesitar servicios como la UCI para tí, pero en Dexeus están muy bien preparados para cualquier eventualidad.
Espero que vaya todo muy bien.
Un saludo
yo tuve a mi hijo en Dexeus, y estuve en la UCI bastantes días. Es verdad que a los bebés no los dejan por la noche en la nursery y que un familiar tiene que quedarse con ellos en la habitación (en mi caso se turnaban mi marido, con mis padres y mis suegros) pero por contra he de agradecer que permitían que bajaran a mi hijo todo lo que queríamos a la UCI para verlo o para darle de mamar. El tema de la lactancia materna lo fomentan mucho ya que nos ponían todo tipo de facilidades, desde estar conmigo muchas horas, otras veces me extraia la leche y la subían a la habitación para que se la dieran. La verdad es que nunca piensas en tener que necesitar servicios como la UCI para tí, pero en Dexeus están muy bien preparados para cualquier eventualidad.
Espero que vaya todo muy bien.
Un saludo
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |