Part a la Fàbregas de Reus

Experiències i pors del moment més desitjat.

irtap26
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. abr. 29, 2012 5:30 pm

Part a la Fàbregas de Reus

EntradaAutor: irtap26 » ds. feb. 23, 2013 2:58 pm

Bona tarda! Al juliol tindré a la meva nena a la clínica Fàbregas amb la Dra. Gou. Fins ara tot el que havia sentit a dir era positiu però com ja imagineu, sempre surt algun comentari desafortunat... algú té referències?
Imatge
Rousi23
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Re: Part a la Fàbregas de Reus

EntradaAutor: Rousi23 » dl. feb. 25, 2013 6:19 pm

Felicitats pel teu embaràs!!!!

Jo no et puc donar la meva opinió perquè he parit i parirè a la Tecla, però si que et puc dir que tots els parts són diferents, que no es el lloc ni el metge, sinó el part. Jo conec a gent que ha parit a la Tecla que el part s'ha complicat i jo vaig tenir un primer part superbo, La prova està que repeteixo d'aquí a 3 o 4 mesos!!! Jejejejej!!!
No et capfiquis, el part segur que va bé, si tens confiança amb la gine tot anirà bé. Has de confiar amb tot l'equip pensa que són professionals amb estudis i un munt d'històries al darrera, algunes més bones altres més complicades!!!!!
Jo amb el primer part sempre deia " No tinc por del part, sinó si jo després ho sabré fer bé" Perquè l'equip de ginecòlegs que a mi em porten són una passada, em donen tots molta confiança.
Imatge
Imatge
naiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dl. feb. 25, 2013 7:35 pm

Estic d'acord amb tu Rousi!! Jo parire a la monegal i tb he sentit de tot. Aixi k ens hem de mentalitzar de k tot anira perfecte!!
irtap26
Entrades: 104
Membre des de: dg. abr. 29, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: irtap26 » dj. feb. 28, 2013 11:16 pm

gràcies noies!

Quina gràcia, amb lo petita que és Tarragona i ens hem trobat 3 que parirem a puestos diferents... jeje espero que tinguem molta sort!
Imatge
pek42100
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. oct. 26, 2013 9:18 pm

EntradaAutor: pek42100 » ds. oct. 26, 2013 9:36 pm

Hola,
ya habrás tenido a tu peque! Felicidades! Como te ha ido el parto al final?
Yo tuve mi hija en la fabregas en enero 2009 tambien hice el seguimiento con la gou.. Encontré la dra muy profesional pero muy fría y el parto.. pff no muy bien, me dejaron dilatar casi por completo toda la noche sola, sin correas ni ninguna visita de la comadrona y a la mañana me dijó la merce.. debiste de llamarme, sera una cesarea... no me explicaron el motivo. Asi que al bloque, sola... Eso si el personal en planta es majisimo y estuve en una habitación sola con mi marido y la peque..
Vuelvo a estar embarazada y no se a donde ir.. sant joan, juan 23, santa tecla... que opináis?
un saludo

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::