visites familiars sta. caterina just després del part
visites familiars sta. caterina just després del part
Hola noies!
Tinc un dubte per quan vagi de part...sabeu quin horari de visites hi ha al Sta. Caterina? quan avisi de que vaig de part podran venir encara que sigui a mitja nit? o s'hauran d'esperar a que sigui hora de visites? Bé, tampoc vull avisar-los gaire aviat, havia pensat avisar quan ja estigui tot a punt perquè em sembla que no tindré gaires ganes de visites just parir...i crec que ha de ser un moment molt íntim... com ho vau fer vosaltres? quan us vau esperar a avisar als pares, etc... ??
Tinc un dubte per quan vagi de part...sabeu quin horari de visites hi ha al Sta. Caterina? quan avisi de que vaig de part podran venir encara que sigui a mitja nit? o s'hauran d'esperar a que sigui hora de visites? Bé, tampoc vull avisar-los gaire aviat, havia pensat avisar quan ja estigui tot a punt perquè em sembla que no tindré gaires ganes de visites just parir...i crec que ha de ser un moment molt íntim... com ho vau fer vosaltres? quan us vau esperar a avisar als pares, etc... ??
Re: visites familiars sta. caterina just després del part
I perquè vols que vinguin familiars quan estàs de part?
Jo et recomano que, depèn de l'hora que et posis de part, els avisis quan hagi passat un parell d'horetes del naixement. Així hauràs passat les primeres hores només tu, la teva parella i el nadó. Per les visites dels familiars... té tota la vida per conèixer a la parentela!!!
Jo fa poc que he parit en un hospital (no al sta. caterina) on, per protocol, no deixen entrar ningú a la zona obstètrica, només un sol acompanyant, que sempre és el pare per la dilatació i el part. Si vènen parents durant el part s'han d'esperar a la sala d'urgències. Només fins quan pugues a l'habitació no et deixen rebre visites i en el nostre cas, no vam pujar a fins al cap de quatre hores del naixement, que a més va ser de matinada. O sigui que no vaig rebre visites fins l'endemà al matí.
Jo et recomano que, depèn de l'hora que et posis de part, els avisis quan hagi passat un parell d'horetes del naixement. Així hauràs passat les primeres hores només tu, la teva parella i el nadó. Per les visites dels familiars... té tota la vida per conèixer a la parentela!!!
Jo fa poc que he parit en un hospital (no al sta. caterina) on, per protocol, no deixen entrar ningú a la zona obstètrica, només un sol acompanyant, que sempre és el pare per la dilatació i el part. Si vènen parents durant el part s'han d'esperar a la sala d'urgències. Només fins quan pugues a l'habitació no et deixen rebre visites i en el nostre cas, no vam pujar a fins al cap de quatre hores del naixement, que a més va ser de matinada. O sigui que no vaig rebre visites fins l'endemà al matí.
Jo també penso que en el moment pre-part i part és convenient estar sola amb la parella. I a més, en tots els hospitals que conec (per experiència meva o experiències properes), no deixen pas que hi hagi altres visites fins quan ets a l'habitació. Jo recordo el meu primer part, que la meva mare es va emprenyar com una mona perquè no va poder pujar a l'hospital a acompanyar-me durant les contraccions (a vuit quilòmetres de casa, i ella no condueix), però és que no hi havia de fer res, veient-me com aguantava i aguantava mentre m'anava dilatant! Encara m'hauria posat nerviosa i histèrica. Hi vam ser el meu home i jo, i no hi fa falta ningú més. Amb el segon part, que van ser pre-part i part idèntic al primer, va tornar a reclamar que em volia acompanyar, però "per sort" ja va quedar ocupada a casa cuidant el nen.
Crec que és important que els familiars més i menys directes entenguin que, per una banda el part és un moment molt íntim de la parella, i per una altra banda, que en aquells instants és fonamental que sobretot la mare estigui tranquil·la i sense nervis ni pressions ni atabalamenta!
Crec que és important que els familiars més i menys directes entenguin que, per una banda el part és un moment molt íntim de la parella, i per una altra banda, que en aquells instants és fonamental que sobretot la mare estigui tranquil·la i sense nervis ni pressions ni atabalamenta!Re: visites familiars sta. caterina just després del part
Totalment d'acord amb la neuetes i la jllt
Encara recordo com em van agobiar després del part tenir l'habitació plena de gent
tothom amb molt bona fé, amb ganes de conèixer al petit, de portar regalets i "d'ajudar" però el que necessites és més tranquilitat que una altra cosa i allò semblaven les rambles tot el dia...
La meva mare també es va "barallar" amb els metges perquè la deixessin entrar un cop vaig parir, quan encara no tenia habitació, i com és molt tossuda la van deixar passar cinc minuts a veure com estaven i després ja va haver d'esperar a que estiguessim a l'habitació. Aquest cop com es quedarà amb el meu fill, i els meus sogres segur que esperen perquè són molt prudents, podrem estar el meu marit, la petita i jo sols en aquest moment únic, íntim i especial.
Encara recordo com em van agobiar després del part tenir l'habitació plena de gent
tothom amb molt bona fé, amb ganes de conèixer al petit, de portar regalets i "d'ajudar" però el que necessites és més tranquilitat que una altra cosa i allò semblaven les rambles tot el dia... La meva mare també es va "barallar" amb els metges perquè la deixessin entrar un cop vaig parir, quan encara no tenia habitació, i com és molt tossuda la van deixar passar cinc minuts a veure com estaven i després ja va haver d'esperar a que estiguessim a l'habitació. Aquest cop com es quedarà amb el meu fill, i els meus sogres segur que esperen perquè són molt prudents, podrem estar el meu marit, la petita i jo sols en aquest moment únic, íntim i especial.

Sí, el tema visites jo crec que és delicat, perquè segons com hagis tingut el part estàs cansada, esgotada, emocionada... una barreja de sentiments i sensacions i només ganes d'estar tranquil·la amb la teva parella i la teva criatura. I sí que fan gràcia les visites i les agraeixes molt, sobretot les de familiars més propers i/o amics també molt propers, però al final del dia, i sobretot a la nit, la criatura ho nota i tu també. A mi em va passar la primera vegada: l'endemà de néixer el nen vam tindre moltes visites i la nit no la vam passar gens bé. Una infermera m'ho va dir: tantes visites posen nerviosa la criatura. I ho crec. Si a més has tingut cessàrea, o fins i tot amb l'epidural, suposo que encara es pot fer més fatigós.
Veig que penseu el mateix, i que no estic siguent gaire dolenta per no avisar-los abans, pensava que era l'ùnica que pensava d'aquesta manera! Però segur que s'enfadaran... jejejej Lo que dieu, ja tindran temps a veure-la!
I per cert, sabeu si hi ha algun horari de visites?
Gràcies per les respostes, m'han ajudat molt!
I per cert, sabeu si hi ha algun horari de visites?
Gràcies per les respostes, m'han ajudat molt!
Suposo que cada hospital és diferent però jo diria que l'horari de visites és per la tarda, fins a les 8. Molts hospitals no els hi agrada que la gent vagi al matí perquè és quan normalment passen els metges a les habitacions. I pensa que cada dia et vindrà el pediatra i el ginecòleg, a part de les infermeres a controlar-te a tu i al bebé. I quan vénen els metges fan marxar a tothom de l'habitació.
Per cert Neuetes, ara que m'hi fixo: felicitats pel naixement de la vostra nena! Veig que és la segona eh? Espero que el part t'hagués anat bé i se t'hagués fet "l'hora curta", com diuen les padrines. Enhorabona!
Gràcies guapa!!
Per casualitat he entrat en aquest post i esteu parlant d'un tema que m'interessa. Jo tinc claríssim que no avisaré a ningú fins que no hagi nascut la nena. Però no sé si avisar que penso fer-ho així o no dir res i ja s'ho trobarant. Sé que s'enfadarant molt però no sé si és millor abans o un cop hagi passat.
Què heu fet o farieu vosaltres?
Pel que fa a horaris de visita, alguna sap quins són els del Hospital general de catalunya?
Gràcies
Què heu fet o farieu vosaltres?
Pel que fa a horaris de visita, alguna sap quins són els del Hospital general de catalunya?
Gràcies
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Nosaltres vam dir als parents que no ens vinguessin a veure a l'hospital... Que volíem intimitat i que avisaríem quan siguessim a casa. Es van enfadar però ho van haver de respectar. Llavors, quan va haver nascut, al cap de 3 o 4 hores els vam avisar i vam dir que podien venir, pero com que estaven avisats van venir a la tarda i només uns minuts. Ho vam agrair molt pk vam estar molt tranquils i la lactancia es va instaurar perfectament... Sense pressa x avisar, ho recomano!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |