Després de part faixa o sense?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Després de part faixa o sense?

EntradaAutor: Plufi » dv. jul. 06, 2007 10:40 pm

Hola gupis!

Fa molt poquet he seigut mare i la meva pregunta és si després del part us heu posa faixa perquè desaparegui la panxa més depressa o no. Es que amb aquesta calor......... a més com hi ha gent que diuen q per perdre la panxa abans ajuda i altres diuen que millor no, doncs no sé que fer.

Perquè sabeu quan tarda a marxar? i el tema quilos que tal?

Vaja que crec que tot plegat deu anar per llarg no?
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Mamalaia
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dv. jul. 06, 2007 10:45 pm

Ja ho vaig comentar pero la llevadora i el gine em van dir que millor que no pq llavors ajudem a q la musculatura de labdomen no treballi amb la faixa aixi q millor sense.
Plufi jo ja he perdut 12kgs!! i nomes m'en vaig engreixar 4 en tot lembaras( no se si m'has vist a les fotos)
Ah per cert a veure si ens veiem ja per el poble i nem a fer una orxata!!!
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. jul. 06, 2007 11:30 pm

a mi la llevadora tb em va dir que millor no fer servir faixa,

mamalaia, nomes 4 kg?? com t'ho vas fer? per que deu ni do la panxa que tenies!!
Mamalaia

EntradaAutor: Mamalaia » ds. jul. 07, 2007 2:46 pm

doncs tot el que jo m'hauria d'engreixar s'ho quedava ella!
ImatgeImatge
Andresa
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

EntradaAutor: Andresa » ds. jul. 07, 2007 4:49 pm

Recolzo les vostres opinions.
Millor sense faixa, aixi la teva musculatura poc a poc anira treballant i recolocant-se. Posar-se una faixa es com posar un guix en un braç, aparentment sembla q tot està en el seu lloc, pero quan ho treus, la musculatura fa figa. Això no vol dir q puntualment et poguis posar una faixa ( si vols anar a un lloc especial amb un vestit q vols lluir, per exemple).
També el tema calor crec q suma punts per no posar-la, pero es la teva decisió!
Imatge

Si vols coneixer al Marc, entra aquí:
viewtopic.php?f=91&t=22484
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dl. jul. 09, 2007 9:57 am

DONCS JO SENTO DIR-VOS TOT EL CONTRARI... A MI LA FAIXA EM VA ANAR MOOOOOOOOOLT BE. EL PRIMER DIA QUE VAIG SORTIR AL CARRER DESPRÉS DE LA CESARIA HO VAIG FER SENSE I EM PENSAVA QUE NO DONAVA QUATRE PASSES, TOTAL QUE AL DIA SEGUENT ME LA VAIG POSAR I ALLO VA SER LA MEVA SALVACIO.
LA VAIG PORTAR BEN BE 3 MESOS I DESPRES JA ME LA VAIG ANAR TRAIENT.
JO CREC QUE AIXÒ DE QUE LA MUSCULATURA TORNA AL SEU LLOC MILLOR SENSE FAIXA ES UNA MICA FALS... PQ SI NO FAS UNA MICA D'EXERCICI NO HI HA RES QUE TORNI AL SEU LLOC PER SI SOL. LA PANXA T'ANIRA BAIXANT PERO SEMPRE QUEDA COM UNA COSA FOFILLA... EN FI QUE COM ABANS RES DE RES...
TOTAL QUE JO VOTO PER LA FAIXA.
Imatge

Imatge]
.
.

EntradaAutor: . » dl. jul. 09, 2007 10:50 am

Jo voto també que si. Fa quasi 4 mesos que he parit i tinc una panxa que sembla un xiclet. No vaig dur faixa perq. pensava q era dolent, i quan li vaig demanar al gine als dos mesos, em va dir que totalment SI, des del primer dia...a buenas horas m'ho va dir, clar....
Mamalaia

EntradaAutor: Mamalaia » dl. jul. 09, 2007 1:12 pm

Vaig portar faixa durant la setmana seguent a la cesaria tal i com em va recomanar el gine i la llevadora, tenia la panxa com un flam he perdut 12 kgs, ara ja fa 3 setmanes que no en porto tinc la panxa com una pedra!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge
tuki
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:16 pm

EntradaAutor: tuki » dl. jul. 09, 2007 5:04 pm

Pero a qué clase de faja os referís? a la de la chicco que va con belcro?
Imatge
Imatge
Mamalaia

EntradaAutor: Mamalaia » dl. jul. 09, 2007 5:43 pm

si si bueno la mia no es de marca chicco pero es el mismo sistema.
ImatgeImatge
.
.

EntradaAutor: . » ds. oct. 20, 2007 9:15 am

AILEC PUJO POST PER TU!!
MUAC!!
Niu
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » ds. oct. 20, 2007 9:47 am

Gràcies Leire! Jo, com tu, he perdut mes i mig inútilment, perquè la veritat és que m'hi sento molt còmoda. I he musculat durant aquest temps, sí, però cap enfora!
Imatge
Maricel
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: ds. set. 08, 2012 6:11 am

Re: Després de part faixa o sense?

EntradaAutor: Maricel » ds. gen. 05, 2013 8:52 am

On heu comprat la faixa? Jo tenia entès que era millor no dur-la, però veient les vostres experiències potser me'n compro una...
marteta75
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

EntradaAutor: marteta75 » dj. gen. 10, 2013 9:36 pm

Jo vaig provar la tubular de Chicco i m'era molt incòmode. Sóc molt petita i no em tancava bé. Al final em vaig agafar una d'aquestes braga-faja del oysho. Per la panxa no se si m'ha anat bé pq me n'ha quedat però jo ja en tenia de base jejeje. Pel que em va molt bé és pq si dono de mamar, tant a casa com a fora, si m'aixeco el jersei com la faixa m'arriba fins sota el pit, no se'm veu la panxa i no se'm congelen els ronyons. Sobretot aquests mesos de fred!
Imatge
Bisbi1972
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: ds. maig 12, 2012 4:31 pm

EntradaAutor: Bisbi1972 » dc. gen. 23, 2013 7:24 am

Y habeis oido hablar de las fajas pelvicas?..lei un articulo interesante para q las caderas tb vuelvan a su sitio..pero no se si son demasiadas fajas..

Y habitualmente la faja debe ser la tubular de velcro,la q recomiendan? O hay de mas tipos
Gracias.
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dc. gen. 23, 2013 9:24 am

Jo vaig comprar una de Prenatal. Els metges també em deien que millor no utilitzar-la perquè no deixes treballar la musculatura però jo la vaig voler probar. La vaig fer servir pocs dies perquè era molt molesta i de fet, crec que no feia res.
Imatge
foseta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

EntradaAutor: foseta » dc. gen. 23, 2013 11:16 pm

Bisbi1972 ha escrit:Y habeis oido hablar de las fajas pelvicas?..lei un articulo interesante para q las caderas tb vuelvan a su sitio..pero no se si son demasiadas fajas..

Y habitualmente la faja debe ser la tubular de velcro,la q recomiendan? O hay de mas tipos
Gracias.

Es la que et recomanen. Va amb velcro i te la poses les primeres vuit setmanes. Jo ho vaig fer (més ipo menys) i a mi no em va servir de gaire...
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dj. gen. 24, 2013 8:51 am

A mi em van recomanar que anés amb Velcro i vaig comprar la de Chicco i em va anar molt bé. Notava que que el dia que no me la posava ho necessitava!
Imatge

Imatge

Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

EntradaAutor: NidiaGi » dv. gen. 25, 2013 2:42 pm

la faixa dependrà de al situació...

Si és cesària si que s'ha de portar faixa perquè la pell i musculs al penjar no tibin els punts.
Si es natural dependrà del nivell de distenció... per exemple ara en porto dos i la meva fisio del sol pelvià ja m'ha dit que necessito faixa per el potpart de panxa i de cadera ja que al principi el múscul el tinc massa obert per poder treballar i que la cadera la tinc rotada i oberta ... en canvi amb al primera em va dir que no em posés faixa o si me la posava sols en moments puntuals , que era més important fer els hipopresius bé i al notar la panxeta anar fent tancament conscient muscular d'amargar i aguantar-la

Per tant noi és o si o no... sinó depenent del cas.... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::