Esteu contentes amb el cotxet??
Esteu contentes amb el cotxet??
Hola!!
Estic feta un embolic amb això del cotxet... són cars i no tinc gaire lloc ni a casa ni al cotxe... em podeu fer cinc cèntims de com us va amb els vostres??
Estic ben perduda
Gràcies avançades!!

Estic feta un embolic amb això del cotxet... són cars i no tinc gaire lloc ni a casa ni al cotxe... em podeu fer cinc cèntims de com us va amb els vostres??
Estic ben perduda
Gràcies avançades!!

-
VisitantVi
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Jo encara no l'he comprat. El que ens agrada és el downtown de la casualplay. És un cotxet que és plega paraigua, i el xasis sol pesa 6.5kg, que em sembla que és dels que pesa menys pel preu que té (uns 460 al corte inglés). A més no és tant ample com molt d'altres, la qual cosa és important per si tens un ascensor petit o les portes de casa estretes. No sé, és qüestió d'entretenir-te a agafar mesures dels llocs on estaràs sempre. Crec que el bugaboo pesa poc també i plegat queda força bé, però és força més car.
jo tinc el DOWNTOWN de Casualplay i n'estic força contenta. Ja ho he comentat en altres posts. Es un cotxet que no pesa gaire, es plega molt i el preu no està malament. PROBLEMA: les rodes, si vius a ciutat perfecte però com t'hagis de ficar per segons quins camins...... en resum: n'estic força contenta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |