El part sense destorbs
El part sense destorbs
Hola!!
DONA LLUM ha organitzat una jornada molt complerta sobre el part, amb ponents com Emilio Santos i Jose Maria Paricio, referents en divulgació de la salut de la dona i els nadons. També comptarà amb 3 centres d'atenció al part que ens explicaran com treballen. El preu està tiradíssim, tenint en compte que inclou el dinar, material, coffeebreak... l'associació fa un gran esforç per oferir una jornada de molta qualitat a l'abast de tothom.
Les inscripcions ja estan obertes.
Més info a http://donallum.org
De veritat recomano aquesta activitat a totes les futures mamis i a qualsevol persona interessada en el tema.
DONA LLUM ha organitzat una jornada molt complerta sobre el part, amb ponents com Emilio Santos i Jose Maria Paricio, referents en divulgació de la salut de la dona i els nadons. També comptarà amb 3 centres d'atenció al part que ens explicaran com treballen. El preu està tiradíssim, tenint en compte que inclou el dinar, material, coffeebreak... l'associació fa un gran esforç per oferir una jornada de molta qualitat a l'abast de tothom.
De veritat recomano aquesta activitat a totes les futures mamis i a qualsevol persona interessada en el tema.
Re: El part sense destorbs
Ei Ayrs, bona informació!
El títol del post m'ha recordat al meu part i m'ha fet fins i tot riure recordar-ho!
Vaig demanar i defensar un part natural a Sant Joan de Déu i, tot i que va anar molt molt bé, va ser en part perquè en cap moment vam abaixar la guàrdia, i l'esperit lleoní i mamífer va sortir a defensar-se a urpes i dents.
Recordo com si fos ara el moment en què en ple explulsiu vaig veure l'ajudanta de la llevadora com s'acostava amb unes tisores a la mà, i agafant la llevadora per les espatlles i mirant-la per sobre l'espatlla li vaig espetar un rugit ferotge i un "fot el camp d'aquí amb les tisores!"
Esperit mamífer al poder, que el part és nostre ;)
P.D.: Edito per afegir que el resultat van ser 0 punts ;)
El títol del post m'ha recordat al meu part i m'ha fet fins i tot riure recordar-ho!
Vaig demanar i defensar un part natural a Sant Joan de Déu i, tot i que va anar molt molt bé, va ser en part perquè en cap moment vam abaixar la guàrdia, i l'esperit lleoní i mamífer va sortir a defensar-se a urpes i dents.
Recordo com si fos ara el moment en què en ple explulsiu vaig veure l'ajudanta de la llevadora com s'acostava amb unes tisores a la mà, i agafant la llevadora per les espatlles i mirant-la per sobre l'espatlla li vaig espetar un rugit ferotge i un "fot el camp d'aquí amb les tisores!"
Esperit mamífer al poder, que el part és nostre ;)
P.D.: Edito per afegir que el resultat van ser 0 punts ;)
Bé, la jornada es diu "Part en Progrés: no destorbeu", però m'ha semblat que l'altre títol seria més atractiu, jeje
Dones que busqueu un part respectat, aquesta activitat és per vosaltres!! Per ajudar-vos a resoldre dubtes, per donar-vos confiança i seguretat en les vostres decisions!! I per a que gaudiu d'una jornada emocionant!!
Ja,però, que passa si ens creem moltes illusions en tema part i al final per x o y no ho podem controllar? El meu marit sempre em diu això, que arribat el moment no podré controlar detalls... i que pot ser per aquesta raó puc arribar a no gaudir-lo del tot...

Ayrs ha escrit:Hola!!
Una cosa, llegeixo el post i buscant a facebook he vist que la Dra. Paula D'Argacha daba aquesta xerrada? Sabeu si ella es pro part respectat? Merci!
No sé on ho has vist però aquesta doctora que dius no era ponent d'aquesta jornada.
Sort!
Sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |