em fan una segona cesarea

Experiències i pors del moment més desitjat.

laguivi
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

em fan una segona cesarea

EntradaAutor: laguivi » dt. maig 28, 2013 4:17 am

Hola noies, obro aquest post pq no he trobat cap q en parli.
Fa quatre anys vaig tenir una nena mitjancant cesarea per part estacionat i ara estic embarassada de nou i ja he complert, paso de la setmana 40.

A mi ara em feia ilusio tenir un part vaginal pero com la nena ja fa 4.200 kg m han programat una cesarea per dijous pq no volen induir me l pq al tenir cesarea previa hi ha mes risc de rotura uterina.

Primer em va caure el mon a sobre pero despres ja m he anat fent a la idea, si em poso de part d aqui a dijous Intentarem vaginal pero sino em fan la cesarea pq la nena es molt gran.

Un cop passada la cesarea em preocupa una mica la recuperacio sobretot pq tinc la gran.

Algu li han fet una segona cesarea? Com va ser la recuperacio? Quin tipus de repos vau fer tenint en compte q tenieu el gran?

Si algu pot compartir la seva esperiencia gracies per endavant!
Neuetes 81
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 10:02 am

Re: em fan una segona cesarea

EntradaAutor: Neuetes 81 » dt. maig 28, 2013 7:16 am

Hola,

Jo estic en un cas similar ja que fa tres anys vaig tenir una intervencio uterina on hem van obrir la panxa, similar a una cessarea i ara el dilluns hem fan una cessarea i tambe hem preocupa la recuperacio amb el petit. Pero segons mares que he estat parlnt la recuperacio es mlt mes rapida ja que no vas amb tantes pors i com ja has passat per lo mateix pues ja saps on.vas, a mi suposo que es lo que hem fa mes pal.

Be desitjo que tot et vagi mlt be i si pots tenir un part vaginal doncs una nova experiencia que tindras.

Salutacions!!!
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. maig 28, 2013 10:46 am

Bones...
Et contesto per aqui pero si tens alguna pregunta ens trobem mes rapid pel facebook !!!
Com saps dimecres fara una setmana de la segona cessarea, contrari a tu, la meva primera cessarea feia just 2 anyets i poquet aixi q hi havia mes risc de trencament uteri i per altres temes varis, cap a cessarea directament a les 38 setmanes.
Per mi ha estat millor aquesta segona q la primera, suposo q ja sabia de que anava el tema i quines sensacions hi han, aixi que amb força de voluntat cap endevant. Amb la primera cessarea hem van posar grapes i vaig estar 10 dies amb elles i era el que mes em molestava. Ara patia molt per marxar a casa amb grapes i un germa gran, pero gran sorpresa quan avanç de l'alta, fora grapes i punts de paper (aixo pq la cicatriu estava ben tancada aino hagues marxat amb grapes )
Un cop a casa, doncs hem extablert uns rols...no agafar al gran per res del mon a coll...aixi q fem servir la tecnica de "joc"...un esgraonet per entrar a l a banyera, jo l'agafo de la ma i cap a dins...i per sortir idem...unes escaletes per pujar al cambiador...i aixi...com q li fa gracia doncs ho fa sense cap problema. I si hi ha alguna situacio q no es factible, cridem al papi.
Un altre tema es pujar a la cadireta del cotxe, tenim un cotxe alt i s'ha d'agafar si o si al nen ,aixi q de moment aixo es feina del papi i mica a mica anirem veient q passa.
Tu suposo q moltes situacions amb 4 anyes ja te les saltes directament, pero per mi no esta sent un impediment i si vull agafar-lo per axuxar-lo ho faig assentada al sofa
Apali...quina parrafada us he fotut eh!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
tona
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dt. maig 28, 2013 1:50 pm

hola laguivi
jo tinc dues cesàries .. per mi la recuperació va ser pitjor...però crec que era degut a que a més a més em van treure un ovari ( fabricava quist en cada embaras) i em cremava tota aquella zona suposo que era degut a la remenamenta.
tot i aixo deu dies despres i encara amb eks punts estava ballant amb el meu fill gran amunt i avall en un espectacle infantil i conduint el cotxe srnse problemes...
de totes maneres quan me'ls van treure tot molt millor...
no sé si te solucionat el dubte, si tens més no dubtis en preguntar.
que vagi molt i molt bé!!!!
tona
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dt. maig 28, 2013 1:54 pm

ara llegint a la mimi veig que ens passava més o menys el mateix... per entrar banyera, sortir, pujar a la cadireta del cotxe .....
ahhhh els meus fills es porten tres anys justos!! ( per tan les cesàries també)
laguivi

EntradaAutor: laguivi » dt. maig 28, 2013 2:24 pm

Merci noies! Avui estic molt mes animada i vaig veient mes els avantatges que els inconvenients, com que el papa podra ser hi i viurem el primer moment de la nena junts ( amb la gran no va poder entrar), que haure dormit la nit abans ( amb la gran portava 24 hores sense dormir), despres la gran com te escola quan torni podre fer repos de 9 a 17.

Tb la veritat es q com la nena es tan gran em tiba moltissim la panxa i em pressiona molt i aixo fa q cada dia estigui mes limitada tb de cara a la laia.

Aixi q crec q la cesarea del dijous es el millor, si hagues fet tres kilos m hagues esperat una setmana mes pero amb aquest mes millor
laguivi

EntradaAutor: laguivi » dt. maig 28, 2013 2:25 pm

Goga quan va pesar la teva segona filla
estrella81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: estrella81 » dt. maig 28, 2013 8:07 pm

Jo tinc dos cessarees en 21 mesos. La ultima fa 4'5 mesos
Imagina't un bebe de 21 mesos i una cessarea recen feta. Doncs la recuperacio genial. Enlloc de grapes em van posar punts intradsrmics i s'absorbeixen sols. Aixo si, a la nena de 21 mesos no l'agafava durant uns 15 dies
Imatge
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dt. maig 28, 2013 8:18 pm

Gràcies per aquest post! m'ha anat bé, perquè a mi si tot va bé en tres setmanes em faran també la segona cesària programada.

Veig que no és tan greu com ho pinten i que es pot fer vida normal (amb limitacions evidentment) i atendre al fill "gran" de la mateixa manera. Tan sols tenint cura en petites accions.

Amb el tema de banyera, no tinc problema perquè ell entra i surt sol, i normalment, el papi és l'encarregat del banyito.
I per pujar al cotxe, també ja hi arriba solet.

A veure com ens en sortim, ja us explicaré!!! :-()-) :-()-)

Laguivi, que et vagi molt bé a tu també!! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

EntradaAutor: txikismongetona » dc. juny 26, 2013 9:16 pm

Bones!
Jo tinc una cesarea de fa 27 mesos i la veritat es q per un pròxim embaras lluitaré al màxim per un part vaginal respectat.

Jo us recomanaria llegir el llibre ¿Nacer por Cesarea?, la veritat es q et fa obrir molt els ulls.
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::