CESAREA AL HGC DE SANT CUGAT
CESAREA AL HGC DE SANT CUGAT
hola noies, a alguna li han fet una cesarea al hospital general de Catalunya de sant cugat??? em podriau donar opinions i explicar experiences?
A mi em porta el Doctor jimenez..
gràcies
gràcies
Re: CESAREA AL HGC DE SANT CUGAT
Hola bonica, jo he acompanyat (com a doula) a algunes mamis que han parit allà i a la cesàrea pot entrar l'acompanyant i en els casos que conec la recuperació la varen fer amb el nadó a sobre, un cop han cosit a la mare. Em permets que et pregunti pq la cesàrea??
petonets i ànims!!
petonets i ànims!!
Nora, acompanyaves com a doula i també hi era la parella? Ja sabien que eres doula?
Quan dic acompanyant, no vull dir una pesona més al moment del part. si no que la meva feina com a doula (acompanyament emocional durant l'embaràs, el part i/o el pospart) ha estat amb aquestes famílies. Una d'elles va ser pospart, és a dir, la feina va començar un cop la nena va néixer i l'altre vam fer treball de part a casa i després a l'hospital, en cap dels dos casos vaig estar a dins de la sala de parts, si en la dilatació. Però són respectusos i jo col.laboro amb una gine i un equip molt molt maco i respectuós. En un dels casos la parella hi era amb la mare i a l'altre cas la persona que ella va escollir. En un part vaginal si que hi vaig ser a dins, com a acompanyant.
jo ho he preguntat perque esta de natges .. per això ho volia sàpiguer
gracies
gracies
Nora2007,
Vols dir que es pot aconseguir un part natural(sense peridural) al HGC?? Jo fa poc vaig llegir un post al SP que la Dra D'Argacha va ajudar a un part natural, però clar... sempre crec que pot ser molt difícil. PEr això nosaltres volem anar al Taulí, perquè, supossadament poden ser més pro part natural...
Vaja, jo no vull el combo = oxitoxina+anestesia!
Vols dir que es pot aconseguir un part natural(sense peridural) al HGC?? Jo fa poc vaig llegir un post al SP que la Dra D'Argacha va ajudar a un part natural, però clar... sempre crec que pot ser molt difícil. PEr això nosaltres volem anar al Taulí, perquè, supossadament poden ser més pro part natural...
Vaja, jo no vull el combo = oxitoxina+anestesia!
gigita ha escrit:hola noies, a alguna li han fet una cesarea al hospital general de Catalunya de sant cugat??? em podriau donar opinions i explicar experiences?
gràcies
Hola Gigita, jo quasibé fa un any em van fer cesàrea perquè el nen venia de natges i amb volta de cordó i les primeres corretges van sortir amb uns resultats una mica lletjots. A l'HGC hi feia molt poquet que deixaven entrar el pare al quiròfan (depenent l'anestesista que et toqués en aquell moment). T'explico: mentre em posaven la peridural i m'adormien i em preparaven, el pare s'estava esperant a fora. Va entrar un moment per veure com treien el nen i el van deixar anar a veure com el netejaven i vestien, de fet ell no va veure res perquè la zona de panxa cap abaix estava tapada.
Pots demanar que te'l posin a sobre pell amb pell, a mi no em van deixar pel tema que m'havien de cosir la ferida, però tu pregunta si és que ho vols, hi ha hagut casos en què em sembla que s'ha deixat fer.
També t'he de dir que abans de que neixés el nen vaig provar la moxibustió veure si es girava però ja era massa tard, el pobre duia un bon embolic i a mi em faltaven deu dies perquè neixés. Quan et toca tenir la criatura?
La recuperació de l'operació en el meu cas va anar molt bé i molt ben atesa, una mica desesperada amb el tema de la LM però això ja és una altra guerra.
Ara mirant enrere veig contenta la companyia del meu marit en aquell moment, però vaig trobar a faltar el pell amb pell amb el meu fill tot i que de seguida me'l van portar vestidet i me'l van posar al pit.
Sembla mentida com et prepares pel part amb unes expectatives, i després les circumstàncies ho capgiren tot!
En fi Gigita, aquesta és la meva experiencia!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |