Part natural: hospital o casa de parts i cost

Experiències i pors del moment més desitjat.

Grumeta
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 5:50 pm

Part natural: hospital o casa de parts i cost

EntradaAutor: Grumeta » dt. juny 25, 2013 11:16 am

Bones,

Fa uns dies que m'ha donat per començar a pensar en això, en un possible futur segon part. La meva princesa té quinze mesos i, tot i que vull esperar encara un temps més a anar a buscar el segon, el fet de tenir amigues embarassades m'ha fet plantejar el tema. Amb la primera vaig parir a l'Arnau de Vilanova i, tot i que no em puc queixar massa perquè em van tractar molt bé, penso que potser voldria un part més natural, més respectat, que no fes tanta olor d'hospital... Em fa mandra la idea de passar un munt d'hores a boxes dilatant, en un espai reduït i lleig. Vaig acabar amb epidural (perquè em vaig "rendir", no vaig saber seguir lluitant i me'n penedeixo, perquè vaig començar a tremolar com una fulla de fred i notant tot el dolor quan la nena es va encaixar) i quatre punts (segur que no es podien evitar?).

Total, com que vivim en un poble allunyat d'hospitals (tenim entre mitja hora i tres quarts fins al més proper), no em plantejo el part a casa, per si hi ha complicacions, però sí que em plantejo la possibilitat d'anar a una casa de parts, però.... Quant val parir en una casa de parts? Penso especialment en Aura naixements, que potser em queda més a prop. Algú que hagi parit allà em pot dir quin és el cost econòmic d'un part d'aquest tipus?

Mooooooltes gràcies!
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Part natural: hospital o casa de parts i cost

EntradaAutor: neuetes » dt. juny 25, 2013 3:07 pm

Grumeta, d'on ets?
A mi també hem tocava parir a l'Arnau, però al final vaig aconseguir que em derivessin a l'hospital d'Igualada i vaig tenir un part natural totalment respectat i preciós, amb una sala per mi sola, amb el meu bany i vaig parir en companyia del meu home i de dues llevadores... val la pena!! tens un part natural, però dins de la seguretat que comporta està a un hospital. si vols envia'm un privat i en parlem.
Les cases de part... no sé quan valen.
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. juny 25, 2013 3:44 pm

Diria que són uns 2000 euros...
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dt. juny 25, 2013 4:09 pm

Jo he fet les classes de prepart a Aura Naixement i és un lloc preciós per parir. I què dir de la Maria Teresa, és un encant. Però el preu per parir allà ni idea.
Grumeta

EntradaAutor: Grumeta » dc. juny 26, 2013 10:07 pm

Gràcies boniques!
Suposo que quan ens decidim parlaré directament amb Aura pel tema dels preus. Neuetes, sóc de l'Urgell i sé d'una noia d'un poble d'aquí al costat que va poder parir a l'hospital d'igualada. L'únic que em fa dubtar és què passa si el mateix dia hi ha algú altre que busqui les mateixes condicions...
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. juny 27, 2013 12:12 am

Jo també soc de l'urgell i tenen quatre sales q estan igualment preparades per fer part natural, encara q nomes una te la banyera a la habitació. Nosaltres el dia q vam parir era la unica i amb dues hores ja va estar...
Grumeta

EntradaAutor: Grumeta » dj. juny 27, 2013 10:52 am

Moltes gràcies!! Així ja estic més tranquil·la, havia entès que només hi havia una sala per a parts naturals...
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::