S.O.S. No reconec al meu nen!!
-
..
S.O.S. No reconec al meu nen!!
Ostres, fa 4 dies que tot de cop, en David ha deixat de "parlar" no diu ni mu, Ni gugu ni aaaaaa, ni ooooh, res de res. A més, està inquiet, plora continuament, no està bé dret, ni assegut, ni al cotxet, ni en braços.-....
No té mocs, ni son, ni calor, no te fred....no se que coi li passa....HELP!!!
No té mocs, ni son, ni calor, no te fred....no se que coi li passa....HELP!!!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
..
Res noietes, no li passa res de res, té mocs, sembla que li fa mal la boca, pero no m'han donat explicació més...ha deixat de parlar perq si?diuen q a vegades ho fa, pero soc de les q pensa q tot té un pèr què...i no el tinc :-(
Anna, visto lo visto, amb aquest panorama penso que deixaré per més endavant el tema germanet...si aquests dies no puc ni respirar...aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
merci xatisssssssssssssssss
Anna, visto lo visto, amb aquest panorama penso que deixaré per més endavant el tema germanet...si aquests dies no puc ni respirar...aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
merci xatisssssssssssssssss
-
VisitantVi
LEIRE SE THA DESCONFIGURAT EL NEN
A MI EN LLUC TB SEM DESCONFIGURA DE VEGADES...
DE FET, VA ESTAR SENSE DIR NI PIU UN PARELL O TRES DE DIES...AL TERCER DIA, XISCLAVA.
SISISISI, ES DEVIA PRENDRE UN TEMPS DE REFLEXIÓ I DE MENTRES VA APRENDRE A XISCLAR, ARA NO PARLA, CRIDA...
I SI VAS A UN ALTRE PEDIATRE? PER ALLÒ D'UNA SEGONA OPINIÓ...
A MI EL que LI VA PASAR TB que ESTABA TONTÍIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISIM I NOMÉS VOLIA BRAÇOS VA SER UNA MICA DE PASSA DE PANXA...MENJABA MOOOOLT MENYS, PLORABA MOLT I CAGABA MÉS...
RESULTAT: TENÍA MOLT MAL DE PANXA, Y CAGALERES(TOT I que SEMBLAVEN NORMALS, CAGABA MÉS POBRET I LI FEIA MAL LA PANXONA) NI FEBRE NI RES, MALESTAR GENERAL I PROU...
SARREPLEGABA UNA MICA SOBRE SÍ MATEIX I ES KEIXABA ....
EL TEU NO PROTESTA DE MAL SI LI TOKES ALGUNA PART DEL COS?
LA PANXA, LA BOCA, L'ORELLA...?
JO TB SÓC DEL PARER que ELS PEKES SI ES KEIXEN ES PER ALGU...
A MI EN LLUC TB SEM DESCONFIGURA DE VEGADES...
DE FET, VA ESTAR SENSE DIR NI PIU UN PARELL O TRES DE DIES...AL TERCER DIA, XISCLAVA.
SISISISI, ES DEVIA PRENDRE UN TEMPS DE REFLEXIÓ I DE MENTRES VA APRENDRE A XISCLAR, ARA NO PARLA, CRIDA...
I SI VAS A UN ALTRE PEDIATRE? PER ALLÒ D'UNA SEGONA OPINIÓ...
A MI EL que LI VA PASAR TB que ESTABA TONTÍIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISIM I NOMÉS VOLIA BRAÇOS VA SER UNA MICA DE PASSA DE PANXA...MENJABA MOOOOLT MENYS, PLORABA MOLT I CAGABA MÉS...
RESULTAT: TENÍA MOLT MAL DE PANXA, Y CAGALERES(TOT I que SEMBLAVEN NORMALS, CAGABA MÉS POBRET I LI FEIA MAL LA PANXONA) NI FEBRE NI RES, MALESTAR GENERAL I PROU...
SARREPLEGABA UNA MICA SOBRE SÍ MATEIX I ES KEIXABA ....
EL TEU NO PROTESTA DE MAL SI LI TOKES ALGUNA PART DEL COS?
LA PANXA, LA BOCA, L'ORELLA...?
JO TB SÓC DEL PARER que ELS PEKES SI ES KEIXEN ES PER ALGU...
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Leire, sigui pel que sigui, crec que el teu nen et necessita. Ho dic perquè si està covant alguna cosa, necessiten "mimos", si li fa mal la boca també,..si tu estàs nerviosa possiblement ho nota i també...Per tant jo a més de tot allò que t'han explicat, tornaria una mica enrera i buscaria temps per estar amb ell. Em refereixo que estar a casa tranquil·lets, agafant-lo a coll tot el dia, i si pot ser posant-lo directament en contacte amb la teva pell i cantant-li una cançoneta perquè vegi que estàs tranquil·la i que estàs amb ell. Potser no solventaràs el que sigui que estigui covant, però ho faràs més portable i possiblement després tornarà a ser com abans.
Petonets
Petonets
-
VisitantVi
ESTIC TOTALMENT D'ACORD AMB LA GLÒRIA!
EN LLUC KUAN TENIA LA PANXONA TONTA NOMÉS VOLIA BRAÇOS TOOOOT EL DIA...
VAIG ENVIAR A EN SERGI A CURRAR PER MI A L'ACADÈMIA I EM PASSAVA 24 HORES AMB EL PEKE EN BRAÇOS I NO FEIA RES MÉS...
PERÒ OSTRES, ES CALMAVA UN PILÓ I TOTAL, VAN SER 5 DIES ESGOTADORS I DESPRÉS JA VA ESTAR!
I A PART...MENCANTA TENIR-LO A SOBRE, JAJAJAJA, I COM que NORMALMENT NO VOL, POS VAIG APROFITAR-ME!
EN LLUC KUAN TENIA LA PANXONA TONTA NOMÉS VOLIA BRAÇOS TOOOOT EL DIA...
VAIG ENVIAR A EN SERGI A CURRAR PER MI A L'ACADÈMIA I EM PASSAVA 24 HORES AMB EL PEKE EN BRAÇOS I NO FEIA RES MÉS...
PERÒ OSTRES, ES CALMAVA UN PILÓ I TOTAL, VAN SER 5 DIES ESGOTADORS I DESPRÉS JA VA ESTAR!
I A PART...MENCANTA TENIR-LO A SOBRE, JAJAJAJA, I COM que NORMALMENT NO VOL, POS VAIG APROFITAR-ME!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Si es pot la mama és el millor remei, però... no és tan fàcil! La mama té mil coses a fer!!!
La martina no ha deixat mai de parlar, però hi ha dies q està més mandrosa i xerra poquet... I quan algo li fa mal o li molesta, només vol braços de la mama i plora i plora i plora i plora fins q cau i s'adorm de cop!
Leire, ànims!!! Ho fas molt bé i en David tornarà a ser el mateix d'aquí res!
La martina no ha deixat mai de parlar, però hi ha dies q està més mandrosa i xerra poquet... I quan algo li fa mal o li molesta, només vol braços de la mama i plora i plora i plora i plora fins q cau i s'adorm de cop!
Leire, ànims!!! Ho fas molt bé i en David tornarà a ser el mateix d'aquí res!
-
..
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENO.....! Després de llargues sesions de mimos i nen a coll, sembla que ja ha passat!!!!!!!!!!! Tinc la esquena feta pols, peró en David està més feliç que tres nens feliços!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No ha tornat a parlar com abans peró ara fa pedorretas tooooooooooot el dia, no para, no para, li haig de cambiar la samarreta mil cops al dia perq la deixa tota babada ja ja ja!!!
Ara tinc un altre problema....torno al post quina nit!!!!!!!!!!
Petons a totes i gracies mil per els vostres consells!!!!!!!!!!!!!!
No ha tornat a parlar com abans peró ara fa pedorretas tooooooooooot el dia, no para, no para, li haig de cambiar la samarreta mil cops al dia perq la deixa tota babada ja ja ja!!!
Ara tinc un altre problema....torno al post quina nit!!!!!!!!!!
Petons a totes i gracies mil per els vostres consells!!!!!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |